prošo

srijeda, 27.12.2006.

SRETAN BOŽIĆ i primjeri najbizarnijih narodnjačkih stihova

Pozdrav svima. Na početku bi svima poželio sretan i blagoslovljen Božić. Dalje, bliži nam se Nova godina. Nadam se da imate gdi biti. Ja bum najvjerojatnije u rock caffe-u s ekipom. Ma glavno da se ima gdi biti od 7 do pol 12. Onda se kasnije ide na trg, a potom kud nas alkohol odnese. Kad smo već kod alkohola, moram reći da sam se u subotu TAK napil da za sebe nisam znal. Naime, s ekipom smo u Pilku išli proslaviti kraj polusezone. Nakon večere (koja je bila prefina- bravo Medica, svaka čast na odabranom meniju) smo počeli piti vino i tak je sve počelo....... Medica (suigrač koji nas je sve slikal i koji je, moram to reći, jedna predivna osoba) je rekel da sam na negdje pol poslikanih slika. Dok ih dobim, stavil budem ih na blog. Ja niti ne znam kaj sam ja to sve radil da sam završil na 25 slika od njih 50. Sve se bojim........ Na toj fešti sam bil do negdje 12-pol 1, a potom sam htel otići frendici na rođendan, ali ne znam kak sam i zakaj završil u Colloseumu. I onda ne znam kaj je bilo. Stvarno se ne sjećam. Došel sam doma u kasnim satima. Probudil sam se oko pol 1 i imal sam strahovitu glavobolju. Osjećal sam se ko ofucana spužva. Ovi su mi se frendovi smijali. Al dobro, šta ćeš.... I to je život. Ovim putem bih želio pozdraviti cijelu svoju ekipu (posebno Samira koji nam je svima dal poklone). Dečki, nadam se da će nam ovaj drugi dio sezone biti isto tak dobar i uspješan kao što je bio i ovaj, ako ne i bolji.
Sad sam upravo došel sa bazena, bil sam u sauni da si malo pročistim sinuse. Tak sam iscrpljen...... Idem sad malo odspavati. Ako se probudim u neko pristojno vrijeme, idem malo do GOC-a da vidim kakav bu plesnjak.
U prošlom postu sam napisal nekaj o najneobičnijim tekstovima na hrvatskoj estradi. U ovom postu bum malo pisal o najbizarnijim narodnjačkim pjesmama. Pa krenimo:
Lako su pamtljivi, obavezno rimovani i uvijek aktualni stihovi nekoga će dirnuti u srce, nekoga nasmijati, a nekoga šokirati.


Kuče laje, a ja mislim ti si,
otišo si, sarmu probo nisi!


Pjesnik je očito imao namjeru poigrati se s dobro poznatim putovanjem ljubavi kroz unutarnje organe. Ljubav je najčešća tema turbo folk pjesama, pa tako i ove............ Naravno, najvažnije je da se stihovi rimuju.... Ako su još pisani u desetercu(kao ovaj)........ Stvarno te mogu dirnuti u srce...... :-D :-D

Moja mala nema prednji zubi,
kad me ljubi, jezikom me ubi...


Ovome je sigurno teško u životu......

Ti ode na zeleno, ja osta na crveno,
rastavi nas semafooor...


Tu je jako čudno što nema rime. Ali je svejedno jako efektno.... :-D :-D

Rodno mesto Banja Luka, jedem ćevap s mnogo luka,
u Beču sam gastarbajter, u krevetu pravi fajter!


Iz samo dva stiha saznajemo njegovo porijeklo, trenutnu adresu i zanimanje, omiljeno jelo i seksualne sklonosti. Zato cure, što čekate? ;-D

Skočit ću sa sedmoga sprata,
rodila mi žena, a ja nisam tata
!

Wtf?!?!?! :-D :-D

Ajde, Jelo, šmrči belo,
Pa nek vidi celo selo!


Ne znam dal sam jedini, al ja stvarno ne kužim što je pjesnik htio reći.......


Šta će meni venčanje i žena
kad sa tuđom živim bez problema?


I dok neki smišljaju žalopojke kojima će izraziti nesretnu ljubav i originalne epitete koji su dostojni njegove drage, ovaj se frajer pomirio sa sudbinom i, na kraju krajeva, našao bolje rješenje.

Izvukla si ciglu iz temelja ljubavi naše,
samo deca ostaše.
Beton i malter na srcu ti piše,
stupovi od tuge se iskriviše,
vaservaga kaže da sa mnom teraš šegu,
dabogda dobila pesak u bubregu.


Evo jednog primjera nesretne zidarske ljubavi. Ali vidi se da je dosta agresivno nastrojen..... Djevojke, čuvajte se pijeska.


Ja te volim, ja te obožavam,
ja bih s tobom da se razmnožavam.


Kratko i jasno. In medias res. :-D

Mala moja, dođi da sviramo malkice,
ja dok sviram, ti mi skini gaćice.


Moj se dragi u autu voza, a ja jadna u šumi kod koza!


Zašto se ona našla u šumi kod koza, možda nema ni smisla istraživati!






Na kraju bi samo dodao da ne mogu vjerovati da su neki mladi (odnosno moji vršnjaci) impresionirani ovim stihovima, kako smatraju da se u ovim tekstovima može naći smisao života, da oni govore o životu i tome slično........ Meni je to nepojmljivo. Ali dobro, dobra strana svega toga je da se DOOOOBRO možemo nasmijati kad čitamo te «dubokoumne» stihove.


pozdrav

- 19:11 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga:

  • Evo i mojih komentara na današnja zbivanja...... uživajte!
    Free Web Site Counters

    Site Counter

Linkovi

  • premonitoran-ko ga zna, nek mu ne bude žao
    Oksitoneza-svestran čovjek, zakon, sve naj
    Parabola-jako dobar čovjek, trebali bi se bolje upoznati jer je zakon
    kiko-ljubitelj kladionica, tipovi.... :)
    ina-zakon cura koja ima smisla za humor i koja je jako često happy
    nikica-jako dobra cura koja voli sport i jako se voli smijati :D
    kikica-fenomenalna, ide u gimku, jako voli gledati dečke kak igraju košarku
    mateja-ROLLING ON THE RIVER!!!!!! :))
    tena-lijepo pjeva, spika engleski, jako super osoba, stvarno sve najbolje mislim o njoj......
    mišel-bili smo si najfrendovi dok smo išli u niže razrede, sad je u njemačkoj i jedva čekam da dođe u hrvatsku
    ro3xa-zakon cura koja misli da ja loše mislim o njoj što je sasvim krivo zbog toga jer mislim da je baš simpa i cool. a to kaj rušim njene teorije, to je druga stvar...... :))))

moje zanimacije i hobiji

  • KOŠARKA
    KLAVIR
    GITARA
    ČITANJE
    DRUŽENJE
    ..............
    ..............