< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2010 (4)
Ožujak 2010 (16)
Veljača 2010 (23)
Siječanj 2010 (25)
Prosinac 2009 (29)
Studeni 2009 (30)
Listopad 2009 (31)
Rujan 2009 (16)
Kolovoz 2009 (13)
Srpanj 2009 (5)
Lipanj 2009 (4)
Svibanj 2009 (8)
Travanj 2009 (4)
Ožujak 2009 (6)
Veljača 2009 (7)
Siječanj 2009 (10)
Prosinac 2008 (8)
Studeni 2008 (10)
Listopad 2008 (9)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (21)
Svibanj 2008 (31)
Travanj 2008 (31)
Ožujak 2008 (31)
Veljača 2008 (31)
Siječanj 2008 (31)
Prosinac 2007 (28)
Studeni 2007 (9)
Listopad 2007 (13)
Rujan 2007 (30)
Kolovoz 2007 (31)
Srpanj 2007 (30)
Lipanj 2007 (30)
Svibanj 2007 (32)
Travanj 2007 (30)
Ožujak 2007 (31)
Veljača 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




Meil
jerko.matic@gmail.com

MOLIM BEZ
LANACA SREĆE
JER IH BRIŠEM
HVALA UNAPRIJED.


PJESME PIŠEM
IZ ZADOVOLJSTVA
NE ZBOG KOMENTARA
JEDAN KOMENTAR JE
DOVOLJAN











Dubina

*
spasmojeduse
decembar2001
whatalady
freyaad
insidelove
tvornicazelja
fanny7
bojajeseni
sewen
donstina
maslackica
dnevnikmastanja
ljubavumalom
shit0happens0every0day
northpole
komadicsunca
myinsomnija
smisao
diana11
safiris
koraljna
tracmarenda
ledynada
auroraisa
teuta
teutinaljubav
pticabezkrila
malateta
nevinasce2007
velikakaodijete
livefree0rdie
mrizazivota21
komentari
ugrizstrasti2

Muzika





utorak, 31.07.2007.

Moj Dunave plavi


Moj dunave plavi
i obale tvoje
uspomene mnoge
u mom srcu stoje.

Na tebi sam nekad
mlađan davno ludovao
ludovao snaše milovao
cjelove im slatke krao.

Na obali tvojoj
podno Varadina
ja ispijah čaše
čaše, ljubavi i vina.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-28



| komentari (33) | print | # |

ponedjeljak, 30.07.2007.

Jube



Miris mora dašak maestrala
ispod palme prostirka od žala
oliandri svi su procvitali
ja i ti smo nježno šaputali.

Moren svitle brodice na sviću
pored tebe ja san naša sriću
tvoje tilo levandon miriše
lipo li je ka se jubi i uzdiše.

Ispod palme jube mi smo jubovali
o srići u cviću skupa smo maštali
nad moren se gasu sviće i ferali
usnama smo vrelin jubav ispijali.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-28



| komentari (26) | print | # |

nedjelja, 29.07.2007.

Vezali smo



Vezali smo ljubav
nitima od sreće
na poljima našim
cvjetalo je cvjeće.

Vezali smo ljubav
o sreći maštali
jedno drugom srca
mi smo poklanjali.

Vezali smo našu ljubav
od nje pleli vjenac sreće
na ljubav se vječnu kleli
da za vječno smo ze zavoljeli.

Prorok


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-28



| komentari (29) | print | # |

subota, 28.07.2007.

Da te ljubim



Polupat ću čaše od kristala
upregnut ću svoje konje vrane
do tebe ću stići ove noći
da ti ljubim zasanjane tvoje oči.

Kraj kamina ispod stare ure
dok se klatna starog zvuci čuju
usnama ću tražit usne tvoje
u cjelovu vrelom da se spoje.

Tamna noć se bliži svome kraju
trepetave zvjezde izgubit će sjaj
usne tvoje meke, na usnama mojim
svako jutro srećom ću da bojim.

Prorok.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-27



| komentari (21) | print | # |

petak, 27.07.2007.

Vrbo stara

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-27



| komentari (30) | print | # |

četvrtak, 26.07.2007.

Spojeni


I dušom i tjelom
ja sam samo tvoj
ljubav je učinila
naših srca spoj.

I dušom i tjelom
žarko želim tebe ja
zagrljaj mi mili tvoj
poput slatkog sna.

Dvije duše u jednu
za vječno spojene
ljubav ih je spojila
za tebe za mene.

Prorok

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-25



| komentari (21) | print | # |

srijeda, 25.07.2007.

Ostani tu



Ostani tu u mome naručju
i kad sunce oblak skrije
i kad oko pusti suzu dvije
ostani tu u mome naručju.

Da od tuge ja te skrijem
slatke snove s tobom snijem
tvoje mjesto na ramenu mom.

Ostani tu cjelovima da te uspavam
od života ja tebe jedino trebam
da na svoje grudi nježno tebe svijem
cjelovima lice da ti prekrijem.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-24



| komentari (17) | print | # |

utorak, 24.07.2007.

Uzdasi


Na stolu su svjeće gorjele
a na zidu zaplesale sjene
naša tjela tiho drhtala su
u zdraku je bio miris žene.

Gorjela je vatrom gorjela
vrela ljubav i u nama
dok je tako vrela šetala
našim tjelima po venama.

Znaj da svjeća dogori
A tada se sama i ugasi
no kad ljubav vrela dogori
hrane slatki je uzdasi.

Prorok.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-24



| komentari (19) | print | # |

ponedjeljak, 23.07.2007.

cjelovima

Noć je nebo plavo
zvjezdama slikala
u mome si zagrljaju
nježno meni šaputala.

Ljubismo se dušo
kao golubovi bjeli
od života mi smo
samo sreću htjeli.

Maštali o našoj sreći
sve do sjajnih zvjezda
cjelovima tkali zlatne niti
svog ljubavnog gn,jezda.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-22



| komentari (28) | print | # |

nedjelja, 22.07.2007.

Ljubi me



Ruže su procvale
usne ti medene
ljubi me ljubi me
jer tvoj sam zauvjek.

Ti tvoji cjelovi
vatrenih usana dodiri
ljubi me željo jedina
moja si moja sudbina.

Ljubi me ljubi me
u slatke snove vodi me
usne ti vreli su žar
ljubav mi njima dočaraj.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-21



| komentari (18) | print | # |

subota, 21.07.2007.

Zagrlit ću


Probudit ću noći čarne
uspavat ću jutra snena
da ti ljubim usne vrele
da milujem grudi bjele.

Probudit ću noći čarne
da na grudi svoje tebe svijem
a usnama tvoje da pokrijem
ljubav tvoju da sa njima pijem.

Zagrlit ću srcem srce tvoje
i zavjet ću njemu dati
čuvat ću ga kao srce svoje
i vječno ga nježno cjelivati.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-20



| komentari (17) | print | # |

petak, 20.07.2007.

Ni sanjao

Samo jednom se rađa
takva žena kao što si ti
samo jednom se rađa
ali vječni su sa njom sni.

Često se pitam jedino moje
gdje si mi do sada ti bila
u tvojem glasu cvrkut ptica
a lik tvoj mi kao iz bajke vila.

Nijednoj drugoj ne želim
nit pogled svoj da poklonim
ni sanjao nikada nisam vjeruj
da tako ludo ću da te zavolim.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-19



| komentari (28) | print | # |

četvrtak, 19.07.2007.

Čuvam


Pored tebe ostarit ću
pored tebe procvjetat ću
I ljubit ču samo usne tvoje
sve što imam ti si moje.

Naj slađa su s tobom jutra
uvjek željno čekam novo sutra
znaj da svaki topli cjelov tvoj
ja u srcu negdje čuvam svom.

U tom srcu što ga davno
Vrlo davni dadoh teb na dlanu
osvoji ga mio pogled tvoj
od tog dana nisam više svoj.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-18



| komentari (29) | print | # |

srijeda, 18.07.2007.

Dodir usana


Ne reci mi ništa milo moje
ne reci ti mi, samo cjelivaj
Cjelovi će tvoji, moje milo
odagnati sve te boli moje.

Na grudi me privij svoje
samo nježno ti me cjelivaj
da osjetim ljubav tvoju
da osjetim blažen mili raj.

Ljubav tvoja, moj je melem
mom životu vječni eliksir
a najdraži od sveg mi je
sa usnama tvojimzaj dodir.

Prorok


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-17



| komentari (29) | print | # |

utorak, 17.07.2007.

Milo moje


Još će jutra svitati
i cvijeće još će cvjetati
još će srce tebe ljubiti
o tebi će snove snivati.

I kad plavo nebo potamni
kad ga skriju tamni oblaci
topla ljubav će nas grijati
tvoje ime nosi moja ljubavi.

Rujna zora kad zarudi
s imenom me tvojim budi
tvoje ime na usnama mojim
dok cjelove s tobom rojim.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-16



| komentari (30) | print | # |

ponedjeljak, 16.07.2007.

Usnama dušo usnama


Na oltar sam ljubavi
poklonio dušo svoje sve
samo da sam kraj tebe
da uz tebe snijem sne.

Da ti usne svojim diram
po tvom tjelu note biram
cjelovima toplim vrelim
ljubav s tobom da podjelim.

Cjelovi nam topli puni mašte
naša tjela poput cvjetne bašte
neka nježno šeću svud po nama
prave slatke staze sa usnama.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-15



| komentari (24) | print | # |

nedjelja, 15.07.2007.

Ja trebam te

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-15



| komentari (18) | print | # |

subota, 14.07.2007.



Borim se borim
da tebe prebolim
tuga ne dozvoli
a srce još voli.

Borim se borim
al sve mi uzalud
bez tebe izgubljen
bez tebe nemam kud.

Grudi mi paraju uzdasi
za mene jedina, bila si
teške boli paraju grud
volim te volim uzalud.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-11



| komentari (19) | print | # |

petak, 13.07.2007.

Budi sretna


Nemoj oku suza da kane
kad mi srce kucat prestane
nemoj za njim dušo plakati
što prestati znalo nije voljeti.

Ni na grob mi nemoj doć
nit kraj groba nemoj proć
nek na grobu sve mi uvene
kad ljubavi nema, za mene.

Tad na duge pute ja ću poć
svjetlo moje zamjenit će noć
al svim srcem ja ću moliti
da mi sretna, budeš dušo ti.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-11



| komentari (22) | print | # |

četvrtak, 12.07.2007.

Suze i sreća

I suze i sreća
nose ime tvoje
u životu mome
samo suze stoje.

I suze i sreća
samnom putuju
ali samo suze
na kraju mi ostaju.

Jer sreća i suze
saputnika moja dva
sreća osta umorna
osta suza sumorna.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-11



| komentari (31) | print | # |

srijeda, 11.07.2007.

Ne kuni me

Ako te moja suza dotakne
ne plači jedina ne kuni me
što nismo mogli kao i drugi svi
da budemo, budemo sretni i mi.

Ja neću da kunem sudbinu zlu
što skrati pute tom našem snu
A suzi ne mogu da sprječim pad
volim te dušo, volim još i sad.

Sreću sam davno zvao imenom tvojim
borim se borim sa teškim vremenom
al nemam sreće ni tebe nemam ja
jer sreća i ti ste, samo dio mog sna.

Prorok.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-09



| komentari (48) | print | # |

utorak, 10.07.2007.

Vječno

A tako želim zagrljaj tvoj
jer grudi me bole
teško podnosim život svoj
hoće li prestat ta bol ?

Putujem noćima sumornim
Jedva koračam nogama umornim
tvoj lik mi vodilje jedina
gorka mi gorka, sudbina.


Ja žarko želim zagrljaj tvoj
jedina možeš izl,ječit bol
tvoj osmjeh melem je srcu mom
vječno ti čeznem za tobom.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-09



| komentari (35) | print | # |

ponedjeljak, 09.07.2007.

Marku Babiću

Suze i marša posmrtnog zvuci
zemljica majka jednog heroja prima
Treća je bojna, manja za jedan broj
Trpinjski heroj položi život svoj.

Trpinjska cesta postala tenkovski grob
Marko je Babić jedan od onih nikada rob.
Ustani brate i stani mirno posljednji pozdrav
dajmo mu svi, vječno nek žive njegovi sni.

Slava ti Marko laka ti bila zemljica majka
za nju si krvcu ti svoju lio, uzor mnogima bio.
U crnu zemlju lijes se spušta, tužan Hrvatski puk
odlazi još jedan Hrvatski heroj, odlazi Trpinjski vuk.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07



| komentari (32) | print | # |

nedjelja, 08.07.2007.

O ljubavi

Zadrhti mi srce moje
kao strune stare violine
kad na tebe pomislim
tad ljubavi tvoje poželim.

Tad poželim milo moje
da me ljube usne tvoje
sa mojima da se spoje
da sanjamo snove svoje.

Tjela da nam zadrhte
u slatkome grču strasti
srca naša da se otvore
o ljubavi toploj prozbore.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07



| komentari (19) | print | # |

subota, 07.07.2007.

Golubice


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06



| komentari (20) | print | # |

petak, 06.07.2007.

Nježni val

Na otoku pustom
ja bih svio topli dom
svu ljubav bi djelio
djelio je sa tobom.

Ništa osim tebe
srce moje ne želi
jedino sa tobom
želi snove da djeli.

Jedna mala vala
u njoj bjeli žal
a naša bi tjela
milovao nježno val.

Prorok.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-05



| komentari (25) | print | # |

četvrtak, 05.07.2007.

Uz tebe



Uz tebe bit ću
i tad kad me ne bude tu
uz tebe bi ću
i tad kad krila mi slome
jer ti si, jer ti si
za vječno u srcu mome.

Uz tebe bit ću
tako mi svemoćnog boga
uz tebe bit ću
jer osim tebe nikoga nemam svoga
uz tebe bit ću.

Uz tebe bit ću
i tada kad postanem pepeo i prah
uz tebe bit ću
i tada kad mi zastanu srce i dah
uz tebe bit ću.

Uz tebe bit ću
jer samo ti sve si moje
uz tebe bit ću
jer samo tebi bezuvjetno dadoh
bezuvjetno, dadoh to srce svoje
uz tebe bit ću jer, jer čedo si moje.

Volim te najdraže moje, mezimice moja.


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04



| komentari (35) | print | # |

utorak, 03.07.2007.

Tisuću


Tisuću crvenih ruža
sa bezbroj crvenih latica
tebi poklanjam najdraža
poklanjam tebi od srca.

Tisuću crvenih ruža
taj skromni poklon moj
a svaka lat će ti reći
za uvjek ja sam tvoj.

Tvoj bit ću za uvjek ja
u javu želim da pretočim
baš svaki djelić našega sna
da vječno živi ljubav nam ta.

Prorok.


Dragi moji neznam kada ili dali ću ponovo
moći nešto da pišem, moj svijet je srušen
kad mognem obići ću vas i pozdrav ostavit svoj
za sada vas pozdravljam i želim sve
Najljepše u životu nek vas sreća prati
kad već nije htjela mene, vaš Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-02



| komentari (48) | print | # |

ponedjeljak, 02.07.2007.

Zore

Naj ljepše mi zore
osviću kraj tebe
i svi moji dani
od ljubavi izatkani.

Svako jutro rano
započinje ptica poj
srce moje brže zakuca
traži topli osmjeh tvoj.

Na ramenu mome
usnula ti leži glava
ko talasi mora
rasuta ti kosa plava.

Prorok.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-30



| komentari (43) | print | # |

nedjelja, 01.07.2007.

U očima

Nek mi nebo oprosti
nek mi strogo ne sudi
za to što mi srce samo
zbog tvojega srca poludi.

Nek se zvjezde pogase
nek sa neba padaju
oči moje uvjek zasjaju
kada tvoje oči gledaju.

U očima tvojim milo moje
iskre vrele strasti roje
poželjenja toplog one vrelo
zbog nje drhti svo mi tjelo.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-30



| komentari (30) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.