< studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Moja prica...

Citajte i komentirajte moju pricu !!

Najblogovi ... =)

**dujma(juda)
**tesina
**civi
**džeba
**megi
**žila
**trifa
**ina
**dela
**stvora
**lasa
**mare (po novom Ria)
Neznam vise u komentare stavljate adrese blogova da vas upisem a mozete mi i poslat na onaj mail: www.prorocicadzazira@yahoo.com

ponedjeljak, 05.11.2007.

EV JA SE OPET SJETIO PISAT JOS JEDNU PRICU OVAJ PUT CE BITI KRIMIC; PISAT CU PO POGLAVLJIMA ... CITAJTE KOMENTIRAJTE =) =/

Ubojstvo u Bakaćevoj ulici >=)

Ponoc je

Vec je poceo padati mrak. Madame Marija se setala ulicama pricajuci sa njenom dobrom starom prijateljicom Matejom. Ulice su se krenule praznit. Bilo je oko 23:25h. Marija i Mateja su dosle do
krizanja dvaju ulica gdje su se uvijek razilazile. Mateji je najednom zazvonio mobitel. ¨Halo?¨: zapitala aje Mateja. Usljedilo je nekoliko trenutaka sutnje dok je Mateja slusala sugovornika na mobitelu. ¨Da sve ide bas onako kako sam ti i rekla. Da, da, da. OK ajde vidimo se. Pusa. Bok¨: pozdravila se Mateja te poklopila mobitel i stavila ga u dep sive jakne. ¨Tko je to bio?¨: znatizeljno je upitala madam Marija. ¨Ma jedan lik. Uglavnom pricam ti sutra, zurim kuci. Vidimo se¨: Mateja uzdahne. Svaka je otisla na svoju stranu. Vec je bilo 23:50. ¨Joooj moram bit kuci u ponoc.¨: mislila je Marija dok je setala ulicama do svoje kuce. Malo se pozurila. Zatim je cula skikanje macaka, kao da su se tuke. Prosli su je trnci. Krenula je ubrzano hodat. Zatim je najednom naisla na mjesto koje joj je prije bilo poznato jer se tamo kao mala igrala, ali ovaj put nesto je nedostajalo. Marija nije mogla shvatit sto. Nastavila je hodati misleci da nece stic. Ostala su joj jos dva bloka kuca do cilja. Zatim je presla ulicu. U daljini je vidjela nekakvu crnu spodobu kako je isla u suprotnom smjeru, tj. prema njoj. Hladnoca joj je ulazila medu vrata koji je bio pokriven ovratnikom jakne. Njen ubrzani tok ju je sve blize i blize priblizavao crnoj spodobi. Bile su vec tri minute do ponoci. ¨Necu stic¨: mislila je Marija. Spodopa joj se vec dovoljno priblizila da je ustvrdila da je to nekakva osoba koja je imala prekriven crni sal preko lica samo da vire oci, te je ta osoba imala crnu jaknu. Ruke su joj (osobi) bile u depovima jakne. Marija je krenula uocavat i najmanje pojedinosti na toj osobi. Zatim su se mimoisli. Mariji je na neki nacin pao kamen sa srca. ¨Stani¨: netko je promrmljao. Marija se uplasila. Okrenula je glevu te uocila kako crna spodoba bulji u nju. Uplasila je. Krenula je bjezat. Okrenula je glavu da jos jednom zaviri te uocila da ju je spodoba krenula hvatat. Skocio joj je adrenalin. Srce joj je krenulo ubrzano kucat. Zatim ju je spodoba prestigla. Bacila se na nju. Marija je krenula vristat. Marija je lupila glavom od beton kolnika. Malo je zastala. Krenulo joj s mutit u ocima. Vidjela je kako crna spodoba stoji ispred nje. Zatim je uocila kako osoba nesto vadi iz desnog depa. Uplasila se te su joj suze krenula lit niz lice. Od straha se nije usudila vristat. Samo je stenjala. Osoba je izvadila ruku iz depa a u ruci ... .

Istraga

Zvrrrr... zazvonio je telefon. ¨Halo¨: javio se inspektorica Ivana. ¨Ok, da, da... evo stizemo¨: uzdahnula je. ¨Tko je to bio¨: upitao je inspektor David. ¨Ma jos jedno mrtvo tjelo¨: uzdahnula je Ivana. ¨Jos jedno?¨: zacudio se David. ¨Ma de zovu nas, ajd idemo¨: Ivana je pogledala u svoj radni stol, obula jaknu te krenula. ¨Ina, opet si zaboravila mobitel¨: nasmijao se David. ¨Opet, haha, dok me neko napadne ja necu moc nikom javit koliko sam zaboravna¨: nasmijala se Ivana. ... nakon nekog vremena ... ¨Sto se dogodilo¨: upitao je David. ¨Opet sve po starom¨: odgovorio je Ivan Stvoric. On je bio patolog. Radio je u bolnici te su ga po ovom slucaju pozvali na teren. ¨Ne znam sta cemo. Nikako da ulovima tog gada koji ovo radi.¨ uzdahnula je Ivana. ¨O kome je rijec¨: upitao je David. ¨Marija Juric. izbodena je pet puta u stomak. Pokusala je pobjec ali sve opet po starom. na putu je iskrvarila.¨: rekao je Ivan. ¨Puff, kad uhvatim onoga ko ovo radi, ucinit cu mu isto samo sto cu sve ubode zbrojit.¨: nastrojeni raspolozen je rekao David. ... nekon nekog vremena... ¨Serijski ubojca hara nasim gradom. Dogodilo se jos jedno ubojstvo. Radi se o posve istom sistemu. Za dnevnik Andrea Čošagić, ugodna večer.¨: culo se sa televizora. ¨Ja se bojim...¨: promrmljala je Tea. ¨Ma daj ne budi djete¨: nasalila se Andrea. ¨Ma salim se¨: nasmijala se Tea. Andrea i Tea bile su najbolje prijateljice. Isle su u razred sa Marijom. Nisu se dobro slagale sa njom, ali opet nnije im bila losa prijateljica. ¨Mislim da to i nije najbolja tema o kojoj bi trebali pricat¨: ozbiljno je uzdahnula Tea. ¨Ma znam al sta ces, to se moglo dogoditi bilo kome¨: olaksala je stvar Andrea. Njih dvije nastavile su pricati i razgovarati te racati svaku pojedinu osobu, te si takodjer razradivale tko bi mogao biti ta osoba. ... za to vrijeme u Matejinom stanu ... ¨Nemogu vjerovati da se to dogodilo, jos jucer sam pricala sa njom. Trebala sam je pozvati kod sebe.¨: zalosnoje rela Mateja ispijajuci toplu kavu uz svog prijatelja Josipa. ¨Ja je ionako nisam volio, mislim da je to i zasluzila¨: Josip je okrenuo glavu. ¨Nemoj tako !! .... ding dong... ding dong... Mateju je prekinuo zvuk zvona na vratima. ¨Tko bi to mogao biti¨: Mateja se ustala te otisla otvorit vrata. Otvorila je vrata i ... ...........

¨Prijateljstvo¨

¨Vi ste gospodica Mateja?¨. ¨Da to sam ja. A vi ste...?¨: zbunjeno je upitala Mateja. ¨Inspektorica Ivana Kokosarev i moj kolega inspektor David Magic¨: potvrdila je Ivana te pokazala znacku. Mateja se prepala. ¨Sto se dogada?¨: bojazljivo je upitala Mateja. ¨Ja i moj kolega smo dosli u vezi slucaja Mairije Juric. Poznavali ste je?¨: upitala je Ivana. ¨Da poznavala sam je, bila mi je jedna od najboljih prijateljica. Ustvari zasto mi pricamo na vratima, udite...¨: predlozila je Mateja. Ivana i David su usli te ih je Mateja dovela do kuhinje gdje je sjedio Josip. ¨Sjedite,... ovo je moj prijatelj Josip. ... te je pokazala na njih... Josipe ovo su inspektori Ivana i David¨: rekla je Mateja. josip se prepao. ¨Ohh niissam misslioo smetatiii. Nista idem ja Mateja ajd vidimo se i sretno¨: uzmucao je Josip te otisao, obuko patike odjenuo jaknu te se uputio kuci. ¨On ima nekakvih problema¨: upitala je Ivana. ¨Ma ne samo tako reagira na policajce pogotovo na inspektore posto se nedavno dogodila ta nesreca. Znate on je poznavao mariju al se nisu bas slagali¨: krenula je pricat Mateja. ¨ ... ... Dobro. Prijedimo na stvar. Kad ste zadnji put vidjeli Mariju¨: upitala je Ivana. Mateja je ispricala inspektorima sve sto je znala. Oni su sve to sebi zapisivali u svoje blokice te uspitivali svojim pitanjima. Mateja im je pokusala na sve odgovorit. Zavrsili su. Mateja ih je ispratila. ... Inspektori su izasli te otisli u svoje postaje. ... nakon nekog vremena ... ... ... ... Vec je mrak krenuo padati na grad. Josip, Mateja su se setali. Mateja mu je ispricala sto se sve dogodilo. Bilo je vec 23:50h. ¨Joj u ovo vrijeme Marija je dozivjela nesrecu¨: tuzno je rekla Mateja. ¨Ma daj pusti to¨: rekao je Josip. Ulice su se vec totalno ispraznile. Mateja i Josip su usli u jednu ulicu. Bilo je mracno nije bilo svjetla. Mateja je uhvatila Josipa ispod ruke te su zajedno oprezno krenuli. U daljini su vidjeli sjaj ulicne lampe. Najednom su culi suskanje trece osobe iza njih. Josip se okrenuo i nije bilo nikog. Zapravo u to nije mogao biti siguran jer nije nista vidio, bio je potpuni mrak. Priblizavali su se svjetlu lampe. I Mateja i Josip su se samo stisli jedno uz drugo te setali misleci da sto prije dodu do svjetla. Opet su culi suskanje. Prepali su se. Srca su im krenula brze kucati. Josip je stao. Matea mu se u ubrzanom hodu izbila iz ruke. Stala je te se okrenula. Josip je stavio prst na svoja usta pokazujuci da suti. Nikog nisu culi. ¨Znao sam da cete stat... mislili ste da mi mozete pobjec. Pametniji ste no sto sam mislio¨: u daljini su culi kako neko prica. Shvatili su da se obazira njima. Prepali su se te krenuli trcati prema svjetlu. Josip je prestigo Mateju. Vec ju je izgubio u mraku. Tada je cuo vrisak... ¨Aaaaa¨ ... Mateja je uzviknula ...

Novi slucaj

Josip je vec pobjego iz vidokruga. Samo je iza leda cuo vristanje Mateje. Strah ga je oblio tjelom. Dosao je do djela gdje je bilo svjetlo. Okrenuo se u tamnu pustos. Instinkt mu je govorio da se vrati i pomogne Mateji dok ga je strah nagovorio da pobjegne. Odlucio se vratiti i pomoci Mateji jer su ga njeni urlici izluzivali. Kad je usao u tamu. Poceo je hodati da ga nitko ne cuje. Okrenuo je glavu te vidio covjeka na mjestu gdje je bilo svjetla. Imao je crnu jaknu i kapuljacu na glavi. Potrcao je Mateji. Najednom su urlici stali.Priblizio se i ugledo Mateju. Bila je oblivena krvlju. Josip je ugledo kako Mateja prevrce ocima. Kao da pokusava nesto pokazati. Josip je tada osjetio bol u glavi. Pao je. ... ... ... ... sutra ujutro... ... ... ¨Opet isto, ovaj put dvije zrtve¨: uzdahnula je Ivana kojoj je vec bilo dosta. Gradom je harao serijski ubojca koji je vec odnjeo vise od cetrnaest zivota a ona nemoze nista uciniti. ¨Idemo vidjeti sta se tamo desava¨: stvar je olaksao David. ... ... na mjestu zlocina ... ... ¨Ovo je cudno. Mateja Dujmovic izbodena je vise od jedanaest puta dok je Josip Glavic iskrvario na mjestu dok je bio u nesvjesti. Mozete vidjeti da ima ranu na glavi te da su mu izbodene noge, valjda da se nemoze kretati. Ubojca opet nije nista ostavio za sobom¨: patolog Ivan je pricao inspektorima. ¨Ovo vec postaje jezivo. Marija je isla u razre sa ovo dvoje. Kad su umrli¨: upitao je David. ¨Skoro tocno pa dvanaest sati prije Mateje¨: rekao je Ivan. ¨Odvezite ih u mrtvacnicu a ti Ivane dobro pregledaj sve tri trupla mozda nesto nades. Davide idemo natrag u postaju.¨: rekla je Ivana kojoj je vec svega bilo dosta. ... ... ... ... ... pet sati kasnije ... ... ... ... ¨Pojavile su se jos dvije zrtve. Serijski ubojca hara gradom. Gotovo na isti nacin su ubijeni Josip Glavic i Mateja Dujmovic. Uzroci smrti neznamo ali znamo da se dogodilo ubojstvo. Za dnevnik Andrea Cosagic, ugodna vecer¨ odzvanjao je TV. U sobi su sjedjele Andrea, Tea te njihova prijateljica Margareta koju su zvale Megi. ¨Uzas, prvo Marija, pa onda Josip i Mateja. Mozda sam ja sljedeca¨: stenjala je Margareta. ¨Ma daj odi si samo kupi suzavac i sve ce biti uredu. A ubiti oni su to i zasluzili. Bili su gadovi.¨: rekla je Andrea. ¨Nemoj tako ja sam bila dobra sa Matejom¨: rekla je Tea. ¨Meni je ovo sve uzasavajuce. Mislim da bi bilo najbolje da mi cure ostanemo kod mene prespavat OK?¨: bojazljivo je upitala Margareta. ¨Ajde dobro ja sam za¨ ¨I ja¨: rekle su Andrea i Tea. ... ... u to vrijeme u postaji ... ... Zvrrr Zvrrr... zazvonio je telefon. ¨Halo? Ok stizemo¨: rekao je David. ¨Idemo u mrtvacnicu Ivan ima nesto za nas¨: dovikom je rekao Ivani. ¨Napokon. Samo se nadam da je nesto dobro¨: uzdahnula je Ivana. ... .... ... nakon nekog vremena u mrtvacnici ... ... ¨Sta imas¨: znatizeljno je upitala Ivana. ¨Nasli su oruzje kojim je ubijem Josip. Bila je to metalna cijev. Eno pogledajte ... ... Nasao sam Otisak prsta na njoj. Pogledo sam internetu i pripada Margareti Teskeri¨: rekao je Ivan. ¨Imas jos nesto?¨: upitao je Ivan. ¨Nista posebno mogu vam samo nabrajati uzro0ke sto vec znate, ... uglavnom nista zanimljivo sto ce vam pomoci¨: odgovorio je Ivan. ¨Ahh idemo onda preispitat tu Margaretu da vidimo sta se tu dogada¨: sa olaksanjem je rekla Ivana. .... .... .... .... ... .. ... ...

Izazov

ding dong... ... ding dong... ¨Tko je sad u ovo doba¨: Margareta se zacudila te pogledala u Teu i Andreu. ... Zatim je Margareta otvorila vrata. ¨Dali ste vi Margareta Teskera¨: upitala je Ivana dok je David stajao pokraj nje. ¨Da to sam ja. Sto se dogada¨: zbunjeno je upitala Margareta. ¨Margareta Teskera uhiceni ste zbog ubojstva Josipa Glavic. Podite s nama.¨: viknuo je David stavio lisice Margareti te ju gurnuo prema autu. Tea i Andrea su zgrozeno gledale svoju prijateljicu kako odlazi. ... u postaju ... ¨Gdje ste bili jucer oko 11 i 12h?¨: upitala je Ivana. ¨Kod kuce gledala filmove. Ja nisam ubila Josipa. Vjerujte mi. Ja to nebi mogla¨: uzviknula je Margareta. ¨Kako onda dokazujete svoje otiske prstiju na metalnoj sipci kojom je ubijen Josip Glavic¨: lukavo je upitala Ivana. ¨Pa neznam mozda je podmetnuto. Ali ja to nisam napravila !¨: zaplakala je Margareta. ¨Zadrzat cemo vas u pritvoru do daljenjega¨: rekla je Ivana te naredila strazaru da pritvori Margaretu. ... ... ¨Ti jos tu nesto gledaj a ja odo kuci se malo odmorit umorna sam jako. Pogledaj vec je 11.15h¨: uzdahnula je Ivana. ¨Oces da te ja odvezem¨: upitao je david. ¨Ma ne treba. Ici cu pjesice¨: odgovorila mu je Ivana. ... zatim je Ivana obukla kaput te se uputila kuci. Razmisljala je o slucaju na kojem radi. Dali Margareta moze biti povezana sa svim tim. Razmisljala je o dokazima koje je skupila u svim ubojstvima. Tada je cila nekakvo suskanje iza sebe. Naglo se okrenula. Nije bilo nikog. Nastavila je hodat misleci da je to sve dio njene maste. Zatim je osjetila toplinu u ledima. Shvatila je da joj je neko zabo noz u leda. Zatim je opet nekoliko puta osjetila kako ju neko probada. Pala je na pod. Urlikala je no nazalost to nije pomagalo. Okrenula se i vidjela osobu u crnoj trenerci sa kapuljacom na licu. Zatim je osjetila umor. Zaspala je ... ... ... ...

Osuda

¨Sto se dogodilo?¨: upitao je David. ¨Jos jedna zrtva, ovaj put i meni i tebi jako poznata¨:odgovorio je Ivan te pokazao Davidu tjelo Ivane. David i Ivan su saglnuli glave. Usljedilo je nekoliko trenutaka sutnje. Zatim je David rekao:¨Pronaci cu tog gada makar mi to bilo zadnje¨. ¨Barem znamo da ona Margareta nije ubojca¨: predpostavio je Ivan. David ga je pogledao i otisao. ... nakon nekokg vremena ... Vec je pao mrak na grad. Tea je nazvala Andreu: ¨Ajde dodi do mene, sad ce uskoro poceti film. Imam kokica pa da gledamo¨. ¨OK ajd sad cu doc.¨: odgovorila je Andrea. Obukla je jaknu, obula cipele te izasla i zakljucala vrata svojeg stana. Bilo je 22:40. Uputila se prema kuci svoje prijateljice. Cijelo vrijeme je imala dojam kao da ju netko sljedi. Usla je u tamnu ulicu. ¨Bumm¨: zaculo se. Andrea je pala. Nije se micala. Nije imala snage nista reci a kamoli vristati. Suze su joj krenule navirati. Zatim je ispred sebe vidjela nekakvu zenu. Zamutilo joj se te je pala u san iz kojeg se nije probudila. ... ... Sljedece jutro ... ... Zvrr Zvrrr... ... zvonio je mobitel Davida. ¨Halo¨: upitao je. Usljedila je tisina. David je poklopio mobitel. ¨Jos jedna zrtva?¨: rekao je sam sebi. Kada je stigao na mjesto zlocina tamo ga je cekao Ivan pokraj kojeg je bilo nekakvo nepoznato lice. ¨Bok¨: pozdravio je David. ¨Stigao si. Da te upoznam. Ovo je tvoj novi prartner koji ce raditi na ovom slucaju umjesto ... ... znas vec koga¨: rekao je Ivan. ¨Bok ja sam Robert Lasisch, privatni inspektor¨: obratio se Robert Davidu. ¨Bok, David Magic, inspektor¨: odgovorio mu je David: ¨Sto imamo?¨. ¨Zrtva je ubijena pistoljem. Nasli smo pistolj u obliznoj kanti za smece. Na njemu samo nasli otisak prsta. Navodno pripada Margareti Teskeri¨: uzdahnuo je Ivan. ¨Margareti?? Ali pustili smo je jucer. Neznam zasto bi odmah isla nekoga ubit. Roberte idemo je privest¨: rekao je David. ... ... u policijskoj postaju ... ¨Gdje ste bili jucer oko 21h i 23h?¨: upitao je David. ¨U svome stanu gledala film¨: rekla je Margareta. Tada je David izgubio stpljenje. Otisao je i ostavio Margaretu. U sobu za ispitivanje je usao Robert. ... ... nakon 35min ... ... ¨Nista od nje¨: brani se odgovorima "Ne Znam" rekao je Robert Davidu. ¨I mislio sam, zadrzat cemo je u zatvoru do sutra da vidimo dali ce biti zrtava ove noci. ... ... ... ...

¨To je strasno. Ubijeni su Marija, Josip, Mateja i sad jos i Andrea. Ja sam sigurno sljedeca¨: placuci je rekla Tea. ¨Ma nebrini, samo ostani kod kuce i bit ce sve uredu¨: rekla je Teina sestra Erga. Nadimak joj je bio Erga dok joj je pravo ime bilo Ergotika. ... .... David se vozao ulicama razmisljajuci. Mnogo mu je pomisli proslo kroz glavu. Zatim se vratio kuci i zaspao. ... Probudilo ga je nekakvo suskanje pokraj sebe. Otvorio je oci i vidio neku crnu osobu iznad sebe. Naglo je reagirao. Nogama ju je gurnuo. Zatim je uzeo pistolj te zaprijetio osobi u crnom da se nemice. Upalio je svijetlo. Zatim je naredio spodobi da skine kapuljacu. Kad je skinuo kapuljaci vidjeo je ... ... ... ... ... ...

Zadnje poglavlje: Raplet dogadaja

... ... ¨Bum¨: David je pao. Netko sa strane ga je ustrijelio u lijevu nogu. Pao je. Tada je izgubio svijest. ... ...
¨Hahaha. Mislio si da ces se izvuci. Tvoja prijateljica je umrla, tako da trebas i ti. Hmmm ostali su mi jos Tea i onaj novi Robert Lasisch posto moram ubit sve koji su sudjelovali u ovome. Vjerovatno si se cudio kako to da nikad nisi imao nikakvih dokaza. Zato sto sam ja to sakrio¨: rekao je Ivan Stvoric, patolog. David nije bio u mogucnosti pricati. ¨Znam da nemozes pricati, zato cu te upoznati sa svojom saveznicom¨: uzdahnuo je Ivan. Tada je u sobu usla Margareta. Smijala se kao vrazica. Bilo joj je drago sto ona ima kontrolu nad inspektorom. Uzela je noz te ga prislonila uz vrat. Htjela mu je prerezati vrat kad ju je netko upucao u glavu. Pala je te je lokva krvi krenula liti iz nje. Zatim se Ivan okrenuo. Cekala ga je ista sudbina takodjer je bio upucan u glavu. Tada je Rober utrcao u sobu. Odvezao je Davida te mu rekao: ¨Sve je uredu sad. Ubojce su rijesene¨ David je dosao do daha. Ustao je sav u soku. Margaretino i Ivanovo truplo su odvezeni na obdukciju. ... ... nekon nekog vremena u postaji ... ... Bilo je skoro 22:30h. David i Robert su zavrsavali slucaj. ¨O moj boze. Davide upravavo sam dobio prijavu da je nadeno jos jedno truplo. Svjeze.¨: sa uzasem je rekao Robert. ¨Zar opet?¨: upitao je David. ¨Da na potpuno isti nacin, netko se opet igra sa nama¨: drhtavim glasom rekao je Robert. ... .... ............................................

Ponovni susret

Kada je David cuo tu vijest zaledio se. Na trenutak je prestao razmisljat a onda reče: ¨Tko je sad?¨ Rober ga je pogledao sumnjicavim ocima te reče:¨Idemo na mjesto zločina da vidimo sto se to tamo desilo¨. ....................................... na mjestu zločina ..................................
¨Sto imamo Džebko?¨: upito je Robert. ¨Pa, ja neznam sto se dogadalo kod onih prijasnjih tijela ali ovi su poprilično hladno ubijeni¨: rekao je Džebko. On je bio novi patolog. Zvao se Džebko Džeba. ¨Tko je zrtva¨: upitao je David. ¨Hmm, evo ga... Tea Šetina ... pet puta izbodena u leđa. ................................................................................................
Kao sto sam vec rekao imamo vise tijela. Drugo pripada naime Andrei Čošagić, reporterki dok treće pripada Dominiku Blaževcu njenom kamermanu¨: uzdahnuo je Džebko. Robert i David stojali su smrznuti. Nisu se mogli pokrenuti. Prosli su ih trnci. Imali su predosjecaj da su oni sljedeci. ¨Tu mora biti nekakva caka. Džebko odi u labaratori, pregledaj ta tri trupla, ali nezaboravi pregledat i sve prije koji su povezani za ovaj slučaj. Mozda nam nesto otkrije poso je Ivan ionako sve to tajio. OK?¨: reče David. Džebko je samo stojao te mu potvrdio glavom.

¨Ajde Saro pozuri se zakasnit cemo¨: izderala se Trefka. ¨Evo, evo idem¨: promrmljala je Sara. Njih dvije bile su jedne od boljih prijateljica. Takodjer su isle u razred sa Marijom, Matejom, Josipom, Andreom, Margaretom i Teom. Sata i Trifka isle su se nac sa ostatkom razreda da izraze pocast preminulima. ¨Da ti iskreno kazem meni je malo glupo ic na to¨: uzdahne Sara. ¨Znam kako ti je i ja sam se tako osjećala dok sam isla na pogreb svoga djeda¨: tjesila ju je Trefka ¨No hajde idemo¨. Sara i Trefka su posle. .......................... .........................................
U salonu koji se zvao ¨Kod Majerovih¨ okupljali su se suucenici preminulih. Sara i Trefka su usle zadnje. ¨Kao sto znate mi smo se okupili ovdje da izrazimo pocast nasim preminulim kolegama iz razreda¨: zamucala se Mirta ¨Sada bih molila trenutak sutnje da izrazimo pocast¨. U salonu nije bilo puno ljudi. Tamo su bile Trefka, Sara, Mirta, Tena, Danijel, Marko, Ljubo, Matea, Kresimir, Stjepan i Barbara. Razred nije bio velik ali je bio slozan. Nakon tog trenutka sutnje Mirta je progovorila: ¨Mislim da bi bilo najbolje da sad odemo izrazit pocast svima njima na groblje¨. Svi su se slozili te krenuli. Kresimir je pokusao otvorit vrata ali je shvatio kako su zakljucana. Svi su se zacudili. Drugih vrata u salonu nije bilo. Vani je vec bio mrak tako da ih nisu uspjeli nikog vidjeti vani. Tada su se svjetla u salonu ugasila. Poceo je vrisak. Svi su se uzburkali. Netko je pokusao nesto rec ali se od galame nije culo. Tada je predvladala tisina. Nije se nista culo. ................................
Sutra ujutro.
David i Robert susreli su se na ulazu u policijsku postaju. Usli su te su razgovarali o nekim stvarima. Na ulazu ih je docekala portirka. ¨Inspektore David, upravo smo dobili vijest o velikom Masakru u ¨Kod Majerovih¨. Receno mi je da vam kazem i da vas posaljem tamo¨: rekla je portirka Mirjana. ¨Molim??!!¨: David se zaprepastio ¨Masakr???, Roberte idemo vidjet sto se to desilo Džebko je vjerovatno vec tamo. .............. Robert i David su krenuli. .........................
Kada su David i Robert tamo stigli docekao ih je stravican dogadjaj. Preko deset trupala bili su poslagani jedno na drugo. Tamo ih je cekao Džebko. Prisao im je: ¨Nemozete vjerovati? Ni ja nisam mogo, no idemo ovo nabrzinu pregledat. Samo da vam kazem nasao sam nesto na onim truplima. Svi su imali nekakav znak na peti desne noge. Neznam sto je to¨. David i Robert su ostali smrznuti gledajuci onjaj dogadjaj. Robert je upitao: ¨O kakvom se znaku radi?¨. ¨Nekakav krug u kojem je sidro¨: odgovorio je Džebko. David je tada zastao. Kao da se necega sjetio. ¨Cekaj. Krug u kojem je sidro? Pa poznato mi je to. Dok smo ja i Ivana isli ispitat Mateju, dan nakon ubojstva Marije, tamo smo sreli Josipa. On je imao tetovacu na zadnjem djelu vrata. Upravo takvu¨: rekao je David. ¨Ali to je nemoguce, Josipovo tjelo sam jucer prekontroliro i mrtav je 100%¨: podsmijao se Džebko. Usljedila je tisina. ................................................
Sutradan
Robert se probudio te zatekao Davida u svojoj sobi. Protrljao je oci. Zaprepastio se. ¨Stttooo ttii tu rradddiiss?¨: zamuckivao je Robert. ¨Nikad neces pogodit. Budalo jedna kako nisi shvatio. Sve ovo vrijeme ja sam bio ubojca. Ono s Ivanom i Margaretom sve je bilo isplanirano samo sto ih ti nisi trebao ubit¨: rekao je David. Tada je Rober posrnuo za pistoljem ali ga nije bilo. ¨Nemoj se trudit¨: rekao je David te izvadio pistolj. Upreo je u njega te ga upucao. Robert je pao. David mu je prisao da mu provjeri bilo, nije nista osjetio. Tada se nasmijao. Ostavio porukicu na stolu Robertovog stola te se propuco kroz glavu.

The End



| komentari (52) | print | # | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.