< veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

my infernal majesty

ne zelim zivjeti u melankoliji i kontinuitetu bez ekscentricnosti i saturnalijskih misli,zelim biti i osjecati,zaboraviti voljeti ako sam ikada znala i prepustiti se poetskom plavetnilu,tami i cvjetovima zla.nisam boem.ne zelim biti.pronalazim se ali bezuspjesno.pokusavam nauciti opstati ali ova okrutnost i hermeticnost izraza svijeta i poimanja zla otvara nove dimenzije moje osobe.komplicirano se ne shvacam.izgubljena sam...



virtuozni iluzionisti


dina-jedinstvena i obozavana,seka po dusi

marija-osoba zbog koje pozelim vjerovati u ljubav

lucija-obozavateljica odaja tete Kakice

ivona-sexy chica bez konkurencije

masterflomaster-majstorica svog zanata iliti djecje pedofilije

mihaela-jedna od vjestica predivne mi trojke

lola-druga u nizu te iste

anita-nju voli mates

vanja mcartney-fenomenalna zena jos boljeg imena

barb-nije biseksualka al je iz kanade

feralis rosae-drugi dio mog dvolicnog alter ega

emily the strange-moj najbolji imaginarni prijatelj

Gothic girl-realna bez uljepsavanja

goth vampire-mracno i duboko,bas onako kako volim

Numb667-wonderwoman

wrecked-he's my new friend :) and I like the way we jest around with Jagodica Bobica

metal militia-prekrasna nedefiniranost i sinestezija,zelim biti njen prijatelj

meNtalka-savrsen duo,svidjet ce vam se

gustin i oni njegovi-svaki komentar je suvisan

valida-pokusava mi konkurirat skrivenim identitetom al hej,svi znamo da je to neponovljiva grbacicka!!!

ana-nju voli racki


spoiled bitch-dokaz da je moguce nekoga voljeti cak i kada ne znas tko je,sada znam i volim jos vise


oj,ej zeno mojaaa-moja ljubljena,voljena,u SVAKOM pogledu zakonita zena :)))))))))))))))


vampire Ivy
-preslatka djevojcica sa S.O.A.D. u pozadini

sandra-ona zeli sudjelovati u svim mojim intimnim aktivnostima

immorital doll-odusevljavajuca

david-covijek zadivljujucih saznanja

irena-drugarica iz predragog mi 2.a,vrlo sentimentalna

wild cat-magical world u svakom smislu te rijeci

zeky-jos jedan dio vesele druzine 2.a,predraga cura

adrijana-ona voli him a ja volim nju

Lord Svenus-nasa predivna jagodica bobica!!!!

matea-preslatka balerina

capan-radi ono sto zeli na najbolji moguci nacin

vampirica-ona to je i svakim postom sve vise privlaci zrtve svog prekrasnog zanata

antonella-djevojce koje voli i koje je voljeno u najljepsem mogucem smislu

princess warrior-princess she is,and warrior of my heart,sve sto netko poput mene pozeljeti moze

Vizije prorocanstva u Danteovom cistilistu


Slijepa

Mrznjom se hranila
Slijepa sanjala
Rane usnulih demona
Iz utrobe joj protjece vino
Okusa crne pohote
Amnezija osjecaja
Izgorjelih snova
Osudenih mastarija
Prokletih pogleda
Krvavih dodira
Suze bez soli i prljavi obrazi
Ukleta praznina i monotoni porazi
Jauci rijeci,izgubljeni proroci
Strast bez svijesti i obamrli potoci
Alias pozude i vrazji robovi
Beskonacne lazi i nepredvidljivost kobi
Pada mrak
Bestjelesni prah
Besmrtni bezimeni
Osuseni beskrajni
Tihe molitve i zaledeni duhovi
Anonimni ja i besramni stihovi




You're beautiful...za peru

Nocni leptir i smrtonosna strast
Ukleta misao i uzdrhtali glas
Duboki oziljci,
Daleki koraci
Vrazji jauci
Izvjestaceni pauci
Crni oblaci
Mrtvi taoci
I ti.
Boli me i umrijet cu
Neshvacena strunut cu
Ono sto mene nikad nece voljet cu
Dusa gori
I svijeca se topi
Cudovista opsjedaju zaledene dvori
Nepronadena
U gradu izgubljenih andela
Sanjat cu
Tvoj osuseni lik
Tvoj surovi lik
Tvoje snene besmrtne oci
Sanjat cu do ponoci
Tada san postati ce java
No moja dusa i dalje spava
Moje blijedo,osuseno tijelo
Bez tebe zivjeti nije htjelo
Boli me jer znam
Kao kultna vrana,kriva sam
Proklinjem svoj duh i iscekujem Hada
Dok tvoje ime ostaje i brise sve ono zvano nada




Magla grijeha

Vidim nistavilo
I cujem tisinu
Ono me progonilo
Da osjetim prazninu
Tama me odgojila
I u snu zarobila
Hladnoca me obavila
Pohota rane zavila
Strahom se hranila
S vrazjeg bunara krv pila
Opsjednuta dama
Uhvacena,sama
S istrosenom dozom sarma
Bez beskrupuloznog srama
U crnom moru grijeha
Pokusava oprati duse
Zna da nema vise nevinih osmijeha
Samo se crno-bijele kule ruse
I zelim ostati sama
Zaboravljam kako je bez boli
Kako je kada ti se dusa bezutjesno ne lomi
Kako je kada vidis svjetlo
A duboki oziljci ne peku
Zaboravljas na hladno tijelo
Jer bestjelesno stvara jezivu jeku
Zarobljena u magli ,cekam
Ne znam sto,ne znam koga
Mozda nekog svoga
Prljavog andela il izmisljenog boga




Nevermind



From lashes to ashes And from lust to dust In your sweetest torment I'm lost And no heaven can help us

Covered the carcass of time with flowers
To send the scent of blame to the grave
Set the darkest thoughts on fire
And watched the ashes climb to Heaven's gates
Death served wine for lovers
Brought from the world where devils reign
And intoxicated angels with sorrow
They witnessed in the eyes of their slaves

In oblivions garden
Her body's on fire
Writhing to towards the angel defiled
To learn how to die
In peace with her god

closing your eyes to disappear
you pray your dreams will leave you here
but still you wake and know the truth
no one's there

say goodnight
don't be afraid
calling me calling me as you fade to black



Vjestice sutona

Izgubljena u sjenama
Prokleta mrznjom vremena
U toj divnoj rijeci stakla
Sama
Pred ogledalom grijeha
Sapat sivih andela

Prljave duse plesu do zore
I smiju se naivnosti
Te vjestice sutona i kradljivci bajke
Proricu otrovani duh

Saturnsko raspolozenje i krvave suze
Pokusavaju odoljeti caroliji
Spaljenoj golubici
Pozudi

Trnci navjestavaju obamrlost
Magija slavi zaledenu svijecu
Crnu cistinu
Ukradenu dusu

Kao da povratka vise nema
Crna oluja se sprema
Dusa ostaje nijema
O kako boli,boli je!



Hell catcher likes your grave

Here I am so pale at your fresh and frail grave
Imagine,people thought you were brave
Ville would say that you were like a moth to that flame
I hope that you're gona decay alive
That your fake circle of providence will potrify
And people say that I'm the one who's bad
Oh,it's so so sad..
You know,I can finally feel peace inside of me
Now,when you're up there angles cry bood, I see
I can hear their yellings,they're crying
I can smell their tears ,they're suffering
Again you change everything and you're not suppoused to
There's deep dryness in my heart,couse emotions are gone with you
The bad ones,but some of the good too
This isn't just your funeral
Don't be so selfish for once
This is funeral of hearts
And your's is buryed alive
I won't sacrifice,not this time
Even now,when you're six feet under the ground I feel restleness
Maybe it's just a foggy fantasy
Maybe you're realy matchless
No,there's no such of misery..
Finally I'm gona live ,breathe and someday maybe smile
Couse with you I forgot what happyness is
I have a feeling that my life is just a forgotten file
Like rot,lost,burned,possesed kiss
That fille will turn into an immorital paper for future
And the kiss will once for ever stop being hell catcher
I hope.



They Turned My Snowman Black

What have you done to me
Dirty tears are falling
Each one hurts like dying
Only I can see is destroying
Thunderstorms are like smiles
Just fake and unreal
My person doesn't exist
Pain is only I can feel
Frozen,poisoned and scared of being
I'm surounded and filled by blood
The candle just lost it light
Death is squeezeing me so tight
I'm whispering so loudly
And she is hearing everything
She is the one who made my snowman black
She is finally awake.
Charmed to make me love him
I'm caught in devil's trap
Only now I can realized
What is good and what is bad
Now I figure out that he is with her
He's not so pure
Just black and dark
Like all my fears
Like all my dreams
Like all my life
Like her...
You've been everything to me
Untill you become her black dove
The clock is ticking eleven times
I have to go now
Sleep and dream you and her
Together
Only,you were good,while she was and still is
Death.



Betrayed



Sve sto je bilo kao da nije
Katarza mrznje sve me jace grije
Ne zelim te voljeti
A tako te volim
Ne zelim postojati i nazivati te svojim
Vjerovala sam tvojim prljavim rijecima
Nadala se laznim usnulim ocima
Danas bjezim od pogleda i ostajem sama
Vrazji otrov me izjeda
I nazire se crna rana
Postajem vrana.

nedjelja, 04.02.2007.

Omniscient, omnipotent, omnipresent, without judgment.


But I'm still right here, giving blood and keeping faith.


Pogledom potrazi ustreptale stakore sto proricu usmrcenu tisinu vojske kuge,ogledaj se u mrtvilu dana i zapitaj zasto zvijezde tako cudno mirise.
Poslusaj njih koji govore drugacijim jezikom i ne pokusavaj razumjeti,pricaj svoju pricu zatvarajuci zvuk skripavih kostiju.
Dodirni mjesec i odredi vlaznost,prebroji misli i otudi mu starost,odrasti prince bijelih rijeci ili ostani maslacak zguzvane boli.
Zatvori oke i zakljucaj um,odagnaj tijela i usmrti duh.
Savjest nestaje,tisina prestaje,jauci se lome,suze bole,grijesi stvaraju,oziljci paraju,novi nastaju,a stari ostaju,dubina se gubi,oci sklapaju,mora tone a oblaci rone pod bijedom i tminom ukradenog sata.
Nista nije onako kako se cini da je i nista nije onako kako bi trebalo biti.
Patuljci su gorostasi zaledenih pustinja a Mjesec tek los parfem jeftinog imena.
Da,sada zivis.

Zelis li i sutra?

Ukoliko je tvoj odgovor potvrdan,nastavi,ukoliko ide u suprotnom smjeru,obrisi ocaj sto klizi ti niz krhko tijelo,pastelama nacrtaj crveni osmjeh i podigni visoko ono sto srami se svijeta,dozivi sutra,a dane iza ubijaj sve sto ubilo je tebe.
Zivot je lijep.
Ah,da,i ne uvjeravaj druge kako bi uvjerio sebe.

Carolija usrdnih carobnica za prezivljavanje dana koji nadolazi:
Sastojci:
1 vrag
3 koraka
1 dlan
...
i sve ono u tebi sto ostaje nakon izjeda crva amnezije


Procedura:
1.Nauci razlikovati tezinu koraka i kapi.
2.Zrvtuj sjenu za dobrobit covjecanstva.
3.Probudi vraga sto u tebi spava i pokloni mu ruzu prepunu trnja
4.Paraj mu dlanove sto gorko te dodiruju i smiri strasti koje te
opsesivno imenuju.
5.Uspavaj crva koji izjeda vraga
6.Zamrzi crva koji je ubio vraga
7.Ubij crva sto ubio je vraga
8.Nadi novog stanovnika okaljanih katedrala
9.Budi prijatelj i pisac Honoriusovih grimoara
...
Ucinak:
Ravnodusnost pod krinkom izgubljenog raja

Osvrt:
Ne treba li i svijetu ponekad bar kratak predah od zivopisne glume ?Treba li glumcima svjetlosti i vode ili su uistinu krvolocni
licemjeri pod kamenom mudraca?Ako me zamjete,da li glume?
Ako me ubijaju,zrtvuju li se umjetnosti ili vlastitim zadovoljstvima?
Zelim zivjeti u svijetu dvojbe.Kada odrastem,zelim biti glumica.
Molim vas,naucite me.
Oh,da,glumica.


So crucify the ego before it's far too late
To leave behind this place so negative and blind and cynical
And you will come to find that we are all one mind
Just let the light touch you and let the words spill thorough
Just let them pass right through, bringing out our hope and reason.




| komentari (80) | print | # |

<< Arhiva >>