Bistač - Lijepe djevojke
subota , 22.12.2018.Di Wine
Click here: Bistač
Bisnode AB je na europskom tržištu informacija prisutan u 18 europskih država. Njihova vizija je napraviti iskorak u svjesnosti lidera prema integralnijem i dugoročno održivijem poslovanju. Osmislili smo: - novi vizualni identitet - logotip - slogan - vrećice - vizitke - memorandume - poklon bonove - natpise na salonima - brendiranje salona Clotilde je brend finih čokolada i pralina u vlasništvu tvrtke Toš. S vama smo odlučili podijeliti pet lokacija za kavu u Zagrebu koje vas neće ostaviti ravnodušnima.
Za jedan od najboljih beauty salona, sada već lanac Beauty Studija Manuela Picard napravili smo potpuni rebranding i uz odabir posebnih materijala i tehnika postigli značajnu distinkciju od konkurencije... Nismo sigurni znamo li i jedan zagrebački bar ili kafić s tako širokim izborom vina na čaše. Monochrome, details, natural materials, and a touch of romance - so we can describe a new collection of fashion designer Martina Herak for the upcoming spring and summer.
Tač - Tvrtka Bisnode je dio međunarodne grupe Bisnode AB, najvećeg europskog ponuđača poslovnih i bonitetnih informacija sa sjedištem u Stockholmu.
Za jedan od najboljih beauty salona, sada već lanac Beauty Studija Manuela Picard napravili smo potpuni rebranding i uz odabir posebnih materijala i tehnika postigli značajnu distinkciju od konkurencije... Cijeli rebranding prati i uslugu koje pružaju u Manuela Picard salonima, koja je vrhunska. Osmislili smo: - novi vizualni identitet - logotip - slogan - vrećice - vizitke - memorandume - poklon bonove - natpise na salonima - brendiranje salona Clotilde je brend finih čokolada i pralina u vlasništvu tvrtke Toš. Za Clotilde smo osmislili: - vizualni identiet - copywriting Uz najfiniju čokoladu ide luksuzna ambalaža, a dodana vrijednost je što je sve predstavljeno kao originalni suvenir iz Crikvenice - što je značajno povećalo prodaju čokolade i pralina... Na samoj kutiji se nalazi zanimljiva priča o nadvojvotkinji Clotilde - ona je naime stvarno svojevremeno obitavala u Crikvenici. Posjetite Toš Sweet Mansion u Crikvenici, probajte fenomenalnu čokoladu i saznajte pikanterije o Clotildi : Bisnode je naš najveći klijent od 2011. Za njih osmišljavamo, dizajniramo i produciramo vizualne identitete proizvoda, promo materijale, oglašivačke kampanje, web stranice, aplikacije, uredski materijal i ostalo... Tvrtka Bisnode je dio međunarodne grupe Bisnode AB, najvećeg europskog ponuđača poslovnih i bonitetnih informacija sa sjedištem u Stockholmu. Bisnode AB je na europskom tržištu informacija prisutan u 18 europskih država. U portfelju Bisnode AB u Hrvatskoj su portali: Poslovna. Za cijelo europsko tržište osmislili smo i dizajnirali novogodišnju čestitku, a produkciju je napravila tvrtka Fingere iz Samobora. Link na čestitku: Brend 1Moment dio je tvrtke Slova i Slike, specijaliziran za executive coaching, za koji smo osmislili ime, slogan, vizualni identitet… Dugogodišnjim radom sa klijentima, pokazala se potreba za osvještavanjem njihovih unutrašnjih potencijala, neovisno da li se radi o novim, malim, obiteljskim poduzećima ili o velikim tvrtkama koje se došle do momenta preokreta. Vlasnica 1Momenta, certificirani je Executive Coach od strane Academy of Executive Coaching, London, UK i aktivna članica Hrvatske udruge za coaching, fokusirana na pojedince i timove, koji žele rasti i preuzeti odgovornost za sebe i tvrtke. Vlastito medijsko i marketinško iskustvo omogućava nam potpuno razumijevanje izazova s kojima se susreću klijenti pri rekonstrukciji vlastitih izazova. Više potražite na Uskoro opširnije... LQ je organizacija koja okuplja internacionalne trenere istih vrijednosti i profesionalnih standarda. Njihova vizija je napraviti iskorak u svjesnosti lidera prema integralnijem i dugoročno održivijem poslovanju. HR Infografiku smo osmislili u suradnji s tvrtkom 30 stupnjeva. Tehničku izvedbu i programiranje izvela je tvrtka Magić Marinac. Tvrtka Dalmatika bavi se plasmanom vrhunskih hrvatskih delicija na skandinavska tržišta, s naglaskom na norveško. Za izradu kutije, kataloga, majica i flyera pobrinula se tvrtka Markek.
In the role of the model, Croatian ballet dancers Iva Vitić Gameiro and Atina Tanović were found, while Tomislav Valent captured the photographic palaces. Link na čestitku: Brend 1Moment dio je tvrtke Slova i Slike, specijaliziran za executive coaching, za koji smo osmislili ime, slogan, vizualni identitet… Dugogodišnjim radom sa klijentima, pokazala se potreba za osvještavanjem njihovih unutrašnjih potencijala, neovisno da li se radi o novim, malim, obiteljskim poduzećima ili o velikim tvrtkama koje se došle do momenta preokreta. Posjetite Toš Sweet Mansion u Crikvenici, probajte fenomenalnu čokoladu i saznajte pikanterije o Clotildi : Bisnode je naš najveći klijent od 2011. Zagreb je pun koji su odavno prestali biti prostorije s minimalističkim uređenjem i šankom, na koje se prvenstveno dolazi po navici. Bistač je otmjen i decentan što ga, skupa sa sjajnom ponudom vina, čini prilično jedinstvenim među zagrebačkim barovima. Bistač nije hektičan kao barovi u Dežmanovu prolazu, niti je površan i hiperenergičan kao scena kafića i bistroa u Tkalčićevoj. S vama smo odlučili podijeliti pet lokacija za kavu u Zagrebu koje vas neće ostaviti ravnodušnima. Među ostalim, Bistač rastače i slovenske klasične oranže Gordiu i Krapeža, pa Boškinac, Meneghetti Red i White, Tomčev rizling, Bolfanov sauvignon i Glavićevu malvasiu. Više potražite na Uskoro opširnije... Za jedan od najboljih beauty salona, sada već lanac Beauty Studija Manuela Picard napravili smo potpuni rebranding i uz odabir posebnih materijala i tehnika postigli značajnu distinkciju od konkurencije...
[Žene za udaju iz ukrajine|Upoznavanje brak austrija|Nekretnine srbija prodaja kuca]
Oznake: bista, ispred, HNK, sve, je, ono, To, Tkalčićeva, nije, i, zašto, dobar
komentiraj (0) * ispiši * #