...slavuj na grani zna da nema vremena.... ja sam sada tu... i više nikada....

31.05.2007., četvrtak

Let me see the sunshine from Kastav :)

Dani mi tako brzo prolaze.... I ispunjeni su mi svim i svačim, glupostima i pametnim stvarima, ali me te pametne stvari u zadnje vrijeme stvarno zamaraju i muka mi je od njih zato ih izbjegavam i preferiram gluposti...
Kiša mi ovih dana baš nije išla u moj raspored koji nema nikakvoga reda... Moram vam reć da je lijepo kad ti se neke stvari dogode neplanirano.... Zato nemojte ništa planirati jer život je takav da bi trebao biti nepredvidiv...
Baš sam pod nekakvim oblakom dojmova, razmišljanja i ostalih sranja zbog kojih osjećam da bi ubrzo morala defragmentirati hard disc u mojoj glavi jer ne mogu ništa posložiti kako treba....
Još jedna stvar zbog koje je kriva ona glupa kiša je to da je zahladilo i to mi se nikako ne sviđa...
Ne znam šta da vam kažem više....
Uživajte....

<< Arhiva >>