...slavuj na grani zna da nema vremena.... ja sam sada tu... i više nikada....

03.02.2007., subota

Sve je lako kad si mlad.....

Evo dođoh doma nakon malo burnijeg izlaska... Neda mi se sad pisat šta se sve događalo.... Jednostavno nisam u stanju....
Danas je bio prekrasan dan.... Sve mi je nekako prošlo lijepo, bez muke, bez poteškoća i briga.... Kad bi bar svaki dan bio ko ovaj....
Svatila sam koliko smo svi pojedinačno različiti.... I izvana i iznutra.... Ko zna kakvu jetru ima moja susjeda.... :) Uglavnom.... Svatila sam da je upoznavati ljude dobro, lijepo, zanimljivo ili kako god drugačije.... Ja sebe kao osobu ne znam i ne mogu definirati.... Znam samo da me sitnice mogu usrećiti, ako ih uopće primjetim jer inače nisam neka cjepidlaka i ne primjećujem sve.... Tako ne primjećujem mnoge mane kod ljudi.... Ne znam je li to dobro ili loše... Samo se bojim da više neću vidjeti ništa kod drugih, pa ni njihove vrline.... Čudno je i nije lako upoznavati druge... Nije lako steći povjerenje u nekoga pogotovo ako imaš iskustva u tome da su te ranije drugi doslovno odjebavali.... Da.... Čudan je ovaj svijet... Ali sve je lako kad si mlad.... I trebaš većinu toga o životu dok si mlad... kad ti je sve lako.... Ama baš je sve lako kad si mlad.... Ali ni to puno puta nije dobro.... Ništa nije potpuno dobro.... Ali... Sve je lako kad si mlad i lakše okrećeš leđa sreći i baš te briga s kim ćeš leći..... Ja znam s kim ću leći..... Idem spavat.....

<< Arhiva >>