Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

TOLIKO PODRSKE:


Free Web Counter




sheet



nema



CONNECT

Poziv doma

Htjeli su ic' na more
bilo je ljeto, nema skole
uzeli auto, nesto love
starci naravno sve dozvole
a ja sam tad vec bio dole
treb'o sam se bas nac s njim
htio je doc do nas i
s nama ostat' dan, dva, tri

Javio se vecer prije
u deset krece reko mi je
jedva ceka sutra sto nikad nije
i da negdje oko tri je dole
to je bilo prosle godine
kad se sjetim odma' zlo mi je
njih cet'ri u autu koji je
dobio nedavno od rodbine

On je naprijed sjedio
jedan drugi decko je vozio
njega nisam tol'ko dobro znao
al' cuo sam tek je polozio
a ova dvojica bila su iza
lima kaj igra sicu sa mnom
i onaj kaj ga upozn'o nisam
al' znam ga vidjet' tu i tam uglavnom

Zivot cijene nema
sve se mijenja
kada se igras braco
ko je kriv nije vazno
i sta je bilo ja znam zasto
svi mladi rade to
stali su kupili alkohol
izgleda da nisu znali
sto ce se desit za sat i pol s njima

Dodaj gasa kol'ko ide
bolje malo brze pa stici nigdje
mi smo mladi nek svi nas vide
u lijevu traku da vas sve prestignem
ali zasto bas vi, zasto bas ti
sve je trebalo bit bolje
kad se sjetim sve me boli
od ovog nije moglo bit gore

Molim

Ref.
Zivot cijene nema
sve se mijenja
da li znas zasto
zivot cijene nema
sve se mijenja
kad se igras braco

Zivot cijene nema
sve se mijenja
da li znas zasto
zivot cijene nema
sve se mijenja
sve se mijenja

Ta je lijeva strana bila kobna
tu je pros'o kotac kamiona
hitna im nije pomoc mogla
makar je stigla odma
prezivio vozac i
onaj decko iza njega
prebrza voznja, alkohol
i dvojice vise nema

Sad on sam sebe krivi
jer mu frendovi nisu zivi
napravio je sranje
nista ga nije moglo smirit
reko je da ce poludit
samo Bog mu moze sudit
nisam vjerov'o kad je rek'o
da ce se jednog dana ubit

Nemoj sad sebe krivit sam
sine moj pa moras zivit, znaj
rek'o mu je te veceri stari
da bi mog'o smirit ga
znaj tata da vas volim ja
sto god da se tu dogadja
pozdravi mi mamu i seku
reci da ih volim ja

Tata pada na koljena
nemoj to sine, moli ga
onda zatvara i pripazi
pokraj svakog prozora
nece ti pomoc to nista
mama je pocela vristat
samo da zadrzi sina
samo da ostane s njima

Al' ja sad idem sorry
pusti me van gotovo je
ja znam da me ta sjecanja bole
i mislim da je tako bolje
znam da ga je to tlacilo
i znam da puno mi je znacio
i znam da nisam mogo vjerovat
kad sam cuo da se bacio dole

Ref.

U tjedan dana tri sprovoda
pa ga pitaj kaj ima novoga
jedini osto ziv od onoga
nece van kad zovem ga
znam da srce boli ga
jer mali sada sam je osto
putem do mora razbijeni auto
dvije smrti i samoubojstvo

Nema ga nigdje a znam prije
stalno je mali visio u kvartu
cuo sam ja da doma brije
s nikim ne prica i sjedi u mraku
htjeli su provod a dobili sprovod
i ne ide sada van iz sobe
koliko je puta u tome tjednu
svojoj ekipi isao na groblje

E, a sta se desilo
s tim malim poslije

Sreo sam ga nedavno
vidio ga predamnom
i pit'o sam ga kako sada
stvari gleda on
reko mi je samo ovo
Jura pazi kako vozis
vidis kako lako neko
sranje se dogodi

Onaj kaj se ubio je
sebe smatro krivim
u njegovoj je smrti
naso razloga da zivi
i ovo sta ja vama pricam
njegova je zbilja
sudbina je okrutna
a zivot nije igra

Aha, jesi cuo
zato pazi kako vozis
'ajmo nazad

Ref. 2x

DAVNI ZIVOT

ZIVOT NO2

nema

nohodas ulicom, ulicom proslosti,,
kad dodjes do jednog djela, sjetis se svega,
svega sto si prolazio,
sve sto ti se dogadjalo bas na tom mjestu,
radost, veselje, tuga,
sve to bas u jednoj sljepoj ulicici, ulici tuge.
bio si klinac, sve ti je ravno,
imas prijatelje, pa ih gudis, pa te boli,
boli te sto ih gubis, a nakon nekoliko dana,
isti taj tvoj bivsi prijatelj,...
pa ti ga vise neznas, a ni on nezna tebe,
s vremenom se sve mjenja,
ljudi, osobine ljudi, tuga i veselje,
sve se mjenja, ljudi sazrijevaju, NISU ISTI,
a kad jedan dan naletis,
naletis na istu tu osobu,
osobu koja ti je bila prijatelj,
koju si izgubio, kada ti nista nije bilo vazno,
sad ti sve postaje vazno, i pitas se ,
kako je sve tako jedinstveno lako,
lako za zaborav, lako da se ne sjetis,
al kad jedan dan sretnes tu osobu,
i ti i ona ce biti drukciji,
jer i ti i ta osoba ste drukciji,
sve se mjenja, svejedno se ne slazete,
al ti je drago sta si ju vidio,
bas tu osobu, koje si se sjetio u svojoj proslosti,
i kad prolazis kroz tu ulicu, nije ista,
ne mirise isto, ovaj put mirise,
mirise samo na zapustenost,
zapustenost, tugu i NOVE NEPOZNATE LJUDE!!!no

- 22:43 - BACI POZITIVU (10) - uzmi si - #

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
ZIVOT JUCER, DANAS, SUTRA

blog images



blog Layouts



Brige ugasim pjesmom

Mozda ne mogu odmah da napravim nesto
pa bih najradje nest'o
mozda ne znam kako i gdje smo, na cem smo
pa brige ugasim pjesmom

Ponekad sjednem i rasmislim
ponekad uzmem nesto da se razbistrim
mislim o zivotu sta mislim
kako da ga namjestim ko program daljinski

Kako da napravim nesto, tu sam
kad nesto ne mogu, e, onda lud sam
ne zelim cut' nista dok ne pokusam
samo brige ugasim pjesmom i slusam

I kada ljut sam, ne mrstim se, zar bih treb'o
uvijek dobro drzim se kad bi me sreo
naucis brigu iz nekih stvari tako
i dok nemas nista imas oci za plakanje

Salim se, to sam rek'o da ohrabrim se
dok iz govana vadim se
mozda nest' ne znam, al' znam da vrijeme leti
kako da uspijem, mislim nul 24

Ref. 2x

Ne znam da l' bih rek'o da li je slucajnost
kad te zivot lupi i vrati te u stvarnost
to je sve sto imam i kad se vrti svota
kuzim brata kada kaz,e hocu vise od zivota

Brojim, je'n, dva, tri, cet'ri godine
glazba ova drzi me i kroz zivot vodi me
a di smo bili sinoc, snimali do jutra
jer ljudi ovdje zive od danas pa do sutra

A sto je razlog da nas neko priko gleda
mozda ploca, ljubomora, to je beda
onda okej, meni nije bitno uopce
gledam koke, to od mene neko hoce

Imam posla od kojeg vidim stosta
zivot nas naucio da nikad nije dosta
udarci sto primim mene cine jacim
moram sutra uspijet' na bilo koji nacin

Ref. 2x

Mozda ne mogu pomak da napravim
ko zna da l' mogu odmah da nastavim
ili ne smijem tu bit', a jos stojim
a i nasmijan bio bih da kes brojim

Tu postojim, tu sam, razumijes
furam se ozbiljno, rasmisli kaj brijes
brige razbijas sigurno s pjesmom
takav sam i ja kad bi najradje nesto

Ne znam di smo, na cem smo, kaj mislimo
priznajem, nismo se mijenjali, isti smo
pusti price, na njih vec navikli smo
malo ih je takvih sto pricaju iskreno

Kuda sve to ide, cije su ovo brige
neki jos govore da je sve to dio igre
sebi drzim fige da bolje brze stigne
da bi mog'o reci, bit ce bolje sutra, sine

AKO UMREM SUTRA

''Reko Bože da ti bolje odmah priznam ako umrem sutra,
I ne izađem sa suncem idućega jutra,
Neka spale moje tijelo i čuvaju mi pepeo,
Neka slave, samo nek' im bude veselo.
Neću bježat, ako nema vremena,
Ništa ne trga srce kao tuđa nevjera.
Ja ću svirat uz nebeske svirače,
Pa da čuješ brate kako ova pjesma plače.
Vratit ću se nazad, ako umrem sutra,
Živjet ću u vašim riječima jednog jutra.
Kada sjetiš se kako bili sretni ste,
iz dobre namjere zapali jednu za mene.
I ako budeš imaš jednu tu od mene,
ništa me ne drži više nego uspomene.
samo jednu stvar zamolit ću te fakat,
ako umrem sutra, obećaj mi da nećeš plakat.
Pali jednu svijeću ako umrem sutra
I ne vidiš me više sljedećega jutra.
Vidjet ćeš me opet kada smisao nađemo,
Vratit ću se nazad kao tvoj čuvar anđeo.
Griješio sam, jesam, ne budi sad ljut,
Al' nekad krivi korak odredi cijeli put.
Samo jednu stvar Bože, još te molim,
Pazi mi na majku i reci da je volim,

Ako umrem sutra!''

''Možda me neki zaborave odmah,
Možda neki niti ne primijete, 'ko zna?
Ako umrem sutra šaljem zadnji pozdrav,
Siguran sam sa ću vas još bolje upoznat.
Onda kad me biti neće,
Sjeti me se kad iziđeš naveče'.
Ja bit ću sa vama tih dana ko i juče',
Možda me ne vidiš ali čut ćeš.
Vidjet ću 'ko me voli, a da nisam znao,
Vidjet ću koga boli, a da nisam znao.
Javit ću se da sam sretno stig'o,
Prvo doma onda vama, budeš vid'o.
Pričam o svemu, ne moraš me slušat,
Al' možda je gore bolje nego tu sad.
Ako sam zaslužio u srcu da me nosiš,
Bit ću blizu ja ću pazit kako voziš,

Ako umrem sutra!''

"Brate digni glavu gore 'ko da s vama tu sam,
pa mi reci sve to naglas, buraz ja te slušam,
nije važno kaj me nema više s vama sutra,
naruči jednu i za mene ko da sjedim preko puta.
Znam da žao ti je, al' to nemoj priznat,
obriši te suze, što ti klize preko lica,
nemoj da te drugi vide kako plačeš,
brate, znam da falim vam i da to ne pokažeš.
Zato ne brini, ovdje s vama bit ću stalno,
niste jedini, moja mama plače za mnom.
To se ne može promjeniti, pa to je stvarno,
Neko ode mlad, a neko doživi duboku starost.
Neko će me još i pamtit, a neko neće
gledat ću 'ko mi na groblju sve nosi cvijeće.
Znaj da pazit ću na tebe kamo god da ideš,
brate vidimo se ovdje kad ovamo stigneš!

Ako umrem sutra!"