Svakim danom sve više napredujemo.....u nazad.

srijeda, 02.09.2009.

PROSVJED SVE U ŠESNAEST!!!! ŽUSTRI SMO NEMA ŠTA!



A gospe ti što su svi puni velikih riječi i sitnih duša. Prosvjedi, svi se dižemo u rujnu. Meni se nekako čini da ništa nije više dignuto nego prije. Sram nas i stid bilo, gdje nam/vam je volja i jedinstvo - niste nikad čuli za onu zajedno smo jači? Ali neeeeee, svako svoju bjedu gleda, nedaj bože pomoći nekom drugom da izbori svoja prava pa bi se možda i taj borio za naša!! Ne ne nije to za hrvata. Gade mi se i svi ovi televizijski smradovi, sindikati, ovaj političar, onaj političar,.....

Gdje su te velike riječi da ih vidimo, gdje je pobuna, pa dokle ljudi? Treba izaći na ulice to je nužnost, niko se za nas neće izboriti, heej šupljoglavci, vi koji tetošite elitu koja vas gazi, kao da su vam ispali iz oka, odjebite već jednom i pustite nas normalne da normalno živimo!! eto, bez previše lijepe forme i biranja prigodnih riječi.

Šta je prigodnije od : idemo napraviti nešto za sebe jer mi smo mi a oni su oni, i ako niste primijetili oni su gore a mi smo dole, davno je nestala zlatna sredina!!! Helouuuu!

- 08:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #