Pet korisnih savjeta za ljubavne veze - Pronađite djevojku

petak , 21.12.2018.

Pet nivoa ljubavne veze










Click here: Pet korisnih savjeta za ljubavne veze






Potom dajte do znanja drugoj osobi šta je to što očekujete od veze i nemojte dopustiti da vas osjećaji zaslijepe. Osim toga, vaš će sistem zbog toga biti sigurniji. Nije dozvoljeno postavljanje eksternih URL-ova u komentarima! Ne trebate biti jedina osoba koja se trudi.



Pet korisnih savjeta za ljubavne veze

Noćas dok noć bude tiha i medeni mesec bude sjao, seti se da neko ne može da živi bez tebe… Neko ko bi ti sve u životu dao. Ukoliko to ipak budete činili, poslaćete lažnu sliku o sebi, a kao rezultat toga će osoba od vas imati pogrešna očekivanja.



Pet korisnih savjeta za ljubavne veze

Pet nivoa ljubavne veze - Ne zaboravite, u životu ima nešto bolje za vas. Fokusirate se na njegove kvalitete i pomno ih beležite.



Pet korisnih savjeta za ljubavne veze

Najlepše romantične sms poruke — ima li šta lepše od ljubavi prave. Ukoliko ste u duši romantik evo nekih sms poruka za vas. Ljubavne poruke za romantične duše Možda ćes imati devojku koja će se zvati kao ja. Možda će imati crnu kosu i plava oka dva. Možda će te i ona voleti, ali ni približno kao ja! V-eče je prošlo O-pet će doći L-ep je život I-to će proći M-islim da te volim a T-o nije sve E-vo još jednom VOLIM TE! VOLIM TE…to je bar jasno, možda nisam trebala ali već je kasno. Ako želiš da odeš, idi, neka ti bude jer ja sam navikla da volim pogrešne ljude! Kada pogledaš u nebo i vidiš zvezda sjaj, moje srce samo je tvoje ljubavi znaj. Kada osetiš na licu vetra dah, to ja šaljem svoj poljubac tebi kroz mrak. Noćas dok noć bude tiha i medeni mesec bude sjao, seti se da neko ne može da živi bez tebe… Neko ko bi ti sve u životu dao. Nekad je teško naći reči, jer onih pravih tako je malo, a zar su uopšte i one potrebne da shvatiš da mi je do tebe stalo! Lepo je znati da postojiš u mom životu. Nije bitno ni koliko, ni otkad, a ni zašto. Lepo je otvoriti oči i jednostavno znati da si blizu… Ti si vazduh koji dišem, ti si sunce što me greje, ti si onaj što postoji da se moje lice smeje. Čudno je kako je život prazan… Kada jedna osoba nije tu… Ili kada živiš među toliko ljudi… A misliš samo na nju… Oprosti što ti smetam što ti snove rušim, sto kroz tvoje snove šetam, što opet te gušim, što ludo te volim i nudim ti sebe, oprosti al ne mogu da živim bez tebe. Ja imam 3 stvari, sunce, mesec, i tebe. Sunce za dan, mesec za noć a tebe zauvek ljubavi moja mala! Živim, zato što to drugi hoće, patim, zato što volim oči tvoje, umirem, zato što volim ono što nikada neće biti moje…Tebe! Kradljivcu srca moga, da te volim dozvoli mi…voljena tvoja, pogodi koja! Ti si moja ljubav prva, zbog tebe me srce boli, ostali su kao mrva, samo tebe duša voli. Ovo moje srce bilo je, uzimano, vraćano, gubljeno i nadjeno ponekad i ranjeno ali nikad kao sad ovako zaljubljeno!



Veza na daljinu (kako smo uspjeli, ljubomora, savjeti i sl)
Prije svega trebate shvatiti da ne trebate ugoditi svima, ustvari nikome ukoliko to podrazumijeva skrivanje istine, ugrožavanje vaše etike i mijenjanje svoje ličnosti. Ukoliko to ipak budete činili, poslat ćete lažnu sliku o sebi, a kao rezultat toga će osoba od vas imati pogrešna očekivanja. Ako prekinete vezu ili stvari ne ispadnu onako kako ste očekivali, ne gubite nadu. VOLIM TE…to je bar jasno, možda nisam trebala ali već je kasno. Partner vas voli zbog onog što ste i špkušava da vas prihvati na sve moguće načine. Ako imate neke primjedbe, sugestije ili komentare vezane za novi izgled i funkcionalnosti portala Vijesti, možete pisati na.

[Putovanja avionom|Horoskopski znakovi osobine|Slika himena]






Oznake: pet, nivoa, ljubavne, veze

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.