Igre za upoznavanje u grupi - Susretit će se u sredini
utorak , 25.12.2018.Metodika Upoznavanja Dece Sa Okolinom
Click here: Igre za upoznavanje u grupi
Portal i igre dostupni su u svim novijim verzijama popularnih mrežnih preglednika: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari i Internet Explorer. Cilj predmeta je dizajn računarskih igara i primene standardnih tehnika u procesu razvoja 2D računarskih igara kao i upoznavanje sa osnovnim veštinama i tehnikama koji su specifični za razvoj računarskih igara. Program realizuju vaspitači uz obuku i superviziju stručnjaka plesne škole '' Spin'' dva puta nedeljno u popodnevnim časovima, sa ciljem da deca upoznaju i savladaju pokret uz muziku.
Obrazovanje predškolske dece doprinosi njihovom trajnom razvoju, a ne samo neposrednoj pripremi za školu. Kod aktivnosti predmetima koristimo tanjire, čaše, šerpe za igre uloga, umetaljke raznih oblika, igre sa kockama. To je takođe i mesto na kome se periodično organizuju predstavljanja vrtića i ostvaruje saradnja sa drugim obrazovnim i kulturnim institucijama u gradu.
Igrom do sebe - Svakodnevne situacije u vrtiću koristimo za bogaćenje dječijih doživljaja, opažanja i riječnika, za podsticanje čula i sticanje bogatih doživljaja i iskustava. Predmet uvodi studente i u osnove komunikacije čoveka i računara, grafike, i društvenih implikacija primene računara, a sa posebnim naglaskom na softverskom inženjerstvu.
SVET KOMPJUTERA - CeDeTEKA - Igre za decu 2 Igre za decu 2 Uporedo s paketima dečjih igara koje smo predstavili , niška agencija Nivebia objavila je još dva naslova sličnog sadržaja, koji su takođe namenjeni deci predškolskog i ranog školskog uzrasta. U pitanju su lepo uobličeni tematski multimedijalni diskovi na srpskom jeziku koji podstiču dete na rad s računarom i razvijaju za taj proces neophodne intelektualne i psihomotorne sposobnosti. Matematika kroz igru je komplet od 26 igara za učenje matematike koje su prilagođene najmlađim korisnicima računara, ali se mogu koristiti kao pomoćno sredstvo za savladavanje osnovnih matematičkih veština s kojima se deca upoznaju tokom prvih godina osnovnog školovanja. Prva grupa igara posvećena je učenju brojeva i ona se sastoji od sedam interaktivnih vežbi za upoznavanje s nazivima i morfologijom brojeva, kao i veštinom usmenog brojanja. Drugo poglavlje sadrži osam igara za uvežbavanje sabiranja i oduzimanja i one imaju formu pokaznih vežbi u kojima korisnik pasivno prati metodologiju aritmetičke obrade, putem dopadljivih animacija koje prikazuju manipulaciju predmetima, znakovima i samim brojevima u okviru ove grupe je i ilustrativna animacija koja prikazuje sve korake tzv. Osnove množenja i deljenja su obrađene u najosnovnijem obimu, putem dve pokazne vežbe. U okviru iste grupe su i matematički kviz i vežbanka u obliku papira na kojem korisnik postavlja i rešava zadatke uz pomoć kalkulatora. Školica je, u odnosu na prethodno opisane programe, sveobuhvatnije koncipirana kolekcija od 35 igara za decu do devet godina, koje su namenjene upoznavanju sa slovima i brojevima i osnovama likovne umetnosti, muzike i drugih oblasti. Jezičke igre se sastoje od osam interaktivnih opcija za učenje azbuke: u okviru prve igre čitava azbuka ilustrovana je crtežima i animacijama predmeta odnosno pojma čije ime počinje izabranim slovom, dok narator demonstrira pravilan izgovor. U ovoj grupi su i već poznate igre Na slovo na slovo i Kako se piše izbor slova po analogiji sa crtežima odnosno arkadne igre sa sakupljanjem i aranžiranjem slova. U grupi igara s bojama dete se upoznaje s imenima osnovnih boja i njihovim pravilnim korišćenjem tokom bojenja, dok su dve igre iz oblasti muzike posvećene uvežbavanju reprodukcije jednostavnih melodija na virtuelnom klaviru i aranžiranju polifonih kompozicija jednostavnim kombinovanjem instrumentalnih sekvenci. Sa najpoznatijim životinjama korisnik se upoznaje putem interaktivnih igara uparivanja u kojima se životinje uparuju sa crtežima koji predstavljaju njihova staništa, hranu i proizvode. Matematičke veštine testiraju se kroz igre za prepoznavanje i uparivanje geometrijskih oblika odnosno izvođenje aritmetičkih operacija. Čisto zabavni deo programa sastoji se od 11 obrada popularnih igara kao što su Arkanoid, Lines i druge. Korisničko okruženje oba programa je, kao i u drugim Nivebijinim izdanjima, zasnovano na bogatom grafičkom interfejsu s obiljem kvalitetnih crteža i jednostavnih animacija koje su praćene naracijom, muzikom i zvučnim efektima.
Devojke SPORT KLUB
Uvijek su mi bile zanimljive nove ideje pa sam na satovima razrednika i u redovnoj nastavi počela primjenjivati mnogo toga što sam čula, vidjela, pročitala ili iskusila. Za primjenu igara u grupnom radu ULOGA VODITELJA izuzetno je važna. Izbaci uljeza Nadređeni pojmovi, klasificiranje Brunerovo ispitivanje Sličnosti i razlike Po čemu su slični papir i ugljen? Odrasli intervenišu u toku igre samo onda kada deca to žele ili kada proces igre to nalaže. Kroz niz predavanja student se postepeno uvodi u različite aspekte likovnog oblikovanja karaktera i okruženja, što na kraju rezultuje potpunim vizuelnim razrešenjem jednog autentičnog igračkog univerzuma. Svakih pola sata ili možda malo manje, pustite jednu od tih pjesama.
[Cure za vezu varazdin|Zmaj sex|Hrvatske žene]
Oznake: društvene, igre, za, odrasle, najluđu, noć, u, godini
komentiraj (0) * ispiši * #