The view belongs to everyone
E pa, postaje više teško filozofirati oko istog. Zapravo tu i nema neke visoke filozofije, stvar je poprilično jasna! Ono što jest upitno je naša tolerancija. Reklama na čelu, pa šta onda!! - najčešća je reakcija. Naučili smo tolerirati svakojaka sranja pa nam se i takvo što ne čini baš posebnim, zar ne?! Pri tome polazim od sebe. Ali kamo sve to vodi??? Pa nije baš sve novo OK. Toliko smo užurbani da nam se život u ovom ekonomskom svijetu čini u najmanju ruku priodnim, a istina je zapravo sasvim suprotna.. Osnovno pravilo da ćemo imati sukladno tome koliko radimo davna je prošlost. Dakle, prestalo je biti važnim koliko radimo, što radimo, zašto to radimo, cilj je jedan jedini, a on jest - novac. Na isti način zanemarujemo ljudske odnose, uvodeći ekonomski obrazac u iste ma koliko se mi trudili tvrditi suprotno, zanemarujemo okolinu u kojoj živimo, zanemarujemo prirodu i konačno na taj način zanemarujemo sami sebe. Ma dobro, nije sve tako crno kao što sam upravo sročio, ali nije niti daleko od istine. Ekonomija je postala neizostavni dio života, a jedino što još možemo odlučiti je koliki dio života joj želimo prepustiti. Priznajem, bio sam iskreno sretan kada sam čuo za prvu hrvatsku internet tražilicu. Konačno, eto i naše tražilice, odmah s njom u Favouritse, ako ne i Homepage! I bio sam spreman podnijeti sav marketing, bannere, televiziju, novine, radio.., ali umjesto svega odabrali su baš tu glupost sa reklamiranjem po tijelu. Upravo time, prešli su moj prag tolerancije. Zvuči glupo da se bunim zbog jedne reklame na jednom čelu u Hrvatskoj, a okružen sam telefonima, bočicama, robom, hranom, svime sa potpisom proizođača.. Ali, valja razlikovati proizvode kao reklamu i ljude kao reklamu!!! Ljudi su bića, a ne roba!! Ne želim gledati u ljude i vidjeti reklamu, kao što je ne želim vidjeti ujutro kad se probudim i otvorim prozor. Upravo ovih dana po novinama se pojavljuju natpisi o ne kontroliranom postavljanju jumbo plakata po gradovima. Mislili ste da je normalno da svakih 10 metara ceste naiđete na jumbo plakat? Nije!! Razlog tome leži što u Hrvatskoj još ne postoji propis koji bi isto regulirao ili je odgovornost na lokalnim razinama (još gore). Pitanje je vremena prije nego se regulira problem reklamiranja po tijelu. U to budite uvjereni. Ovaj blog nije još samo jedna dokolica, već poziv na buđenje svijesti o velikoj zabludi. Nitko drugi neće obaviti posao za vas. Nitko se neće pobuniti protiv takvog reklamiranja dok na red ne dođe njegovo čelo! Što je sljedeće?? Možda ogromni natpisi na planini poput onog u Hollywoodu? Nadam se da ne, ali ne bih se čudio. Ako sami nešto ne učinite i vaš bi grad mogao izgledati poput onoga na slici pri vrhu stranice! ZAUSTAVITE POGODAK & REKLAMIRANJE PO TIJELU |
ožujak, 2005 | ||||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv