< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Travanj 2007 (14)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Info...

Ime:Mind Freak...

Linkovi...

Denisa(Penny)

Truestudio-programerski tim

Area85-gamerski servis



Kontakt...

MSN: death_wish_boy@hotmail.com

E-MAIL: dmc3@net.hr

dmc3ster@gmail.com







Sta slusam...

-Disturbed
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-Coal Chamber
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-Godsmack
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-The 69 Eyes
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-Within Temptation
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-Korn
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-Childern Of Bodom
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-Evanascence
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-Apocalyptica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-Rob Dougan
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-Nightwish
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-Marilyn Manson
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Moje slike...

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image <br />
Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

AAltruistic
NNerdy
DDelicious
RResponsible
EEmotional
JJolly
SStrange
OOdd
LLuxurious
DDreamy
OOld

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

srijeda, 11.04.2007.

...prijateljstvo ili veza...

jebeno dobro pitanje...
jako dobro...
da cak ni jebeni strucnjaci neznaju odgovor...
ali jacu reci moju verziju...
prvo pocnimo od ljubavi...
tj. veza...
jedna jako ljepa stvar...
ali kobna za osobe bez iskustva...
tu je ziva kocka...
ruski rulet...
nikad neznas kad ce opalit...
a kad pukne gotovo je...
svaki prekid je bolan...
ali prekid veze je najjebeniji...
kad se u vezi zajebe...
nema vise povratka nazad...
ako seizgubi partnerovo povjerenje...
to je nepovrativo...
nepostoji cijena povjernja...
jer da postoji ja bi se prvi nakupovao 50 kolica u Konzumu...
ali nema...
nema cijene...
zato je to toliko i vrijedno...
svi se trude da ako nista drugo da povjerenje zadrze...
veza je dobra...
ali samo u rukama majstora...
a sad prijateljstvo...
odkad je svijeta ima i prijateljstva...
sta ne...
da da da...
kako sam pametan...
ali ni prijateljstvo nije zajebancija...
mnogi koriste prijateljstva za svoje ciljeve...
i svoje potrebe...
a to je lose...
jako lose...
prijatelja se moze naci u 5 jebenih min. ...
a da traje vijecno to prijateljstvo...
a mozes cijeli zivot provest trazeci prijatelja i neuspjet...
zato je to tako vazno...
i nije bitno dali ti tvoj prijatelj cuva ledja...
bitno je dali ti njemu cuvas ledja...
jer ako je on pametan...
sigurno nece ravnodusno stojat...
nego kad tebi zatreba ce ti pomoc...
za to prijatelji i sluze...
za pomoc...
podrsku...
razumjevanje...
utjehu...
i sad pitam...
sta je koji kurac bolje...
prijateljstvo...
ili...
veza...
moje opredjeljenje je...
...
V...
E...
Z...
A...
zasto?...
pa prijatelj ti moze biti svatko...
ne ulazim u B.F. (Best Friends)
ali u vezu stupas samo sa osobom do koje ti je stalo...
sta ne...
osobu koju volis...
ja imam losih iskustava sa vezama...
jako losih...
ali svaki put mi je dupli uzitak kada sam sa nekom osobom koju voli...
kad sam u njenom zagrljaju...
i kad me griju njeni poljupci...
hehehehehehe...
(ko pederko...LOL...)...
ali ova veza u kojoj sam sada...
je nesto potpuno drugacije...
od ostalih...
ljepse...
komotnije...
ali jednako umarajuce...
hehehehhehe...
nesto najbolje sto mi se do sada dogodilo....
i jako sam sretan zbog toga...
i uvijek cu vuci samo na veu...
ali nikada necu zapustati prijateljstvo...
tako da Denisa...
ti si mi nesto naj sto mi se dosada dogodilo...
nemoj zajebat...
a ja cu se svakako trudit da ne zajebem ni ja...
u bokteeee...
proslo podne...
heheehhehe...
treba ici spavati...
laku noc...
(Denisa Volim Te I Ti To Znas)...
good bey...

- 01:11 - Komentari (1) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.