siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

MySpace images

MySpace images


nešto o meni
iden u srednju školu
živim u skladu s tim da to moran
ne volin ništa ali volin sve
iman puno ljudi koje volin
ne volin sat, trmvaj,autobus,
volin slušat sve i svašta
otkačna sam, luda i sve šta ide u prilogu
...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Blog.hr

FRIENDS

me and you are friends....
you fight, i fight....
you hurt,i hurt....
you cry, i cry...
you jump off a bridge....i'm gona miss you dump ass

OVO SAN JA U DJELOVIMA
Customize your blog

Customize your blog

OČI..
Customize your blog

Customize your blog

...GORNJI DIO TIJELA
Customize your blog

Customize your blog

USNE....
myspace layout

myspace layout

ODJEVNOI PRDMET...
myspace layout

myspace layout

I NA KRAJU CIPELE...
myspace layout

myspace layout

DA NE ZABORAVIN....
layout for myspace

layout for myspace

I JA U JEDNOM...
i'm 10% sugar
& 10 % spice
but i'm 80% bitch
so you betta be nice
Customize your blog

S. Valentine images

nedjelja, 28.01.2007.

ajoj mene

joj..kako me živcira ova nedjelja..još samo jedan prazan dan ispunjen samo dosadom je uskoro iza mene..sinoć sam bila u saloonu i jednostavno ne želin uopće komentirat kako je bilo jer za takve stvri se nema komentara..uglavnom..moja draga seka meni je maloprije priopćila da ima dečka, druga seka je na putu prema tome osim mene koja nije ni na putu da bi se zaljubila..eto to je problem koji mene muči a i ne muči.. iskreno mi fali svo to moje zaljubljivanje vjerojatno san se tolko razočarala u taj muški rod da se meni ne može svidjet jedna normalna osoba...uglavnon odluči ja odustat od svih tih svinja i posvtila san se sebi,, pitanje kolko će me to držat...tolko od mene...pusexwavekiss
btw bravo naši šta su pobjedili jeeeee vidi se ko je najbolji..i ocjena po mom mišljenju džomba je najbolji od svih po svemu da se razumijemo...hrvatskahrvatskacerek



| komentari (1) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.