...aLL ThAt YoU cAn'T LeAvE bEhiNd...

četvrtak, 09.11.2006.

Even Better Than The Real Thing!

Nevjerojatno sam sretna.

Pazi ovo.

Danas poslije skole sam sa tri frenda isla na pool. Na putu do tamo zaustavimo se kod kioska da kupim par gluposti, kad odjednom pocnem vristat od euforije (neznam kako bi drugacije nazvala taj osjecaj)

Naime, vidjela sam izvjesen novi dvd od U2!! Zove se nesto tipa Making Joshua Tree il kako vec..
Od silne srece nisam taj podatak uspjela upamtit.

Saljem poruku starom da mu velim da kupi kad se bude vracao s posla.
On zove i kaze: "Mala, pa to imas."
-ja: "Nemam taj!! Daj kupi! Ha?"
-on: " Dobro, dat cu ti lovu kad dodem mado pa se spusti do kioska"
-ja: " To care!"

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Da, tako je to.. Ja sam siroce pa neam kod sebe 30 kunica da si odmah kupim. Jebes.

Citala sam do sad iz novina one feljtone o njima. Jutros mi ih je stari pokazao jer sam je siroce pa ne citam novine.
Kaj bi ja bez njega! :)

I tako ljudi.. Dani idu, postaje sve hladnije..
Ja sretno zaljubljena nakon sto godina.

I tak.

U skoli je dobro.. Zajebancija.. Ko nikad. Mda..

Skužajte sto nisam pisala dugo (kao, zeljno ste iscekivali post heh.. ).. Imam opravdani razlog- nije mi se dalo haha

Odoh sad jerbo me majka nesto treba.

Idem bit drustveno korisna!

- 21:26 - Komentari (17) - Isprintaj - #