...aLL ThAt YoU cAn'T LeAvE bEhiNd...

ponedjeljak, 23.10.2006.

dej ken nat tejk maj prajd!

U pozadini svira Roxette- The look,
da, da, zivot je lijep!

Posebno sam dobre volje. Viserazlozno. (mislim da sam upravo izmislila rijec)

Bit ce da imam viska energije. Da, bit ce to.
Maloprije sam dosla doma, bijah na kvartu sa svojima sto je cudno jer inace ne idemo van prek tjedna.. mislim, bar ja. Ma ni oni.

Prevarila sam se u jednoj stvari. Drago mi je zbog toga. Ljubav je u pitanju.

Nevjerojatno je kako me sitnice cine sretnom, dovoljna je i sama poruka na mobu da se osmjehnem, kamoli nesto vise. :)

Sretna sam sto me sitnice cine sretnom! Kada je tako ima puno razloga da budes sretan.

Cesce si u mogucnosti za tu srecu.

O da, zivot je lijep.

Ma zapravo je sve lijepo kada si sretan.

Sve je lijepo cak i onda kada nisi sretan, samo sto ti tada tvoj zamraceni um ne dopusta da dotaknes tu srecu.

Tu famoznu srecu..

Photobucket - Video and Image Hosting

- 22:57 - Komentari (8) - Isprintaj - #