KESTEN

29.08.2024.

PISMO IZ ZATVORA

28.08.2024.






zatvor







PISMO IZ ZATVORA

Uhapšen sam 25 siječnja dakle na svoj rođendan i odmah sproveden
u zatvor. Iz Edwardstowna sam otputovao rano ujutro nekoliko
godina kasnije. Boravak u Roma grovu je bio vjerojatno nagori
period zatvora, godinama u velikoj izolaciji u čeliji dok je disciplina
bila vrlo oštra. Tek sam zadnjih dana dobio sobu u najmu. Prvih dana
sam proveo u čeliji koja je bila zatamljena i bez dovoljnoga svijetla po
danu ali je bila osvijetljena po noći. Krevet je bio jako prljav,plahte
već upotrebljivane. Gmizala je najrazličitija gamad. Za čitanje nisam
mogao dobiti ništa izuzev nekoliko starih knjiga koje sam dopremio
još iz Zagreba. Jeo sam tamničku juhu koja je bila dosta loša sa svega
nekoliko šnitica crnoga kruha. A onda sam prešao u drugu čeliju koja
je po danu bila jako mračna a po noći rasvijetljena ali je bila
dezinficirana benzinskim plamenom a rublje na krevetu je bilo čisto.
U čeliji je bio smješten umivaonik sa vrčem i stolicom. Trebao sam
dobiti još i stol, ormarić i vješalicu ali uprava nije raspolagala sa
dovoljno namjestaja. Imao sam električno svijetlo bez prekidača pa
sam se svu noć prevrtao da bih zaštitio oči od prevelika
svijetla....Siguran sam da ćeš biti dovoljno jaka i odvažna kao što si to
svagda i bila. Morat češ biti još više nego što si nekada bila tako da
dijete dobro napreduje i u svemu dostojno svojih roditelja.
Razmišljao sam mnogo, vrlo mnogo sam razmišljao ovih dana .
Nastojao sam zamisliti kako će se odvijati čitav naš budući život jer
ću ja sigurno biti dugo bez tvojih vijesti a naročito sam mislio na našu
prošlost izvlačeči iz nje pouke za budućnost, snažnu volju i
beskonačno povjerenje. Još uvijek sam dovoljno jak i ostati ču jak
bez obzira ne ove užasne udarce sudbine, jako te volim i hoću da
doživim i da vidim našega maloga dečka kako raste. Ljubavi moja ne
bih te nikako htio uznemiriti. Malo sam umoran od svega i vrlo sam
malo spavao ovih dana te stoga ne mogu pisati sve sto bih htio i kako

bih htio. Hoću da ti što snažnije osjetiš svu moju ljubav i odanost i
moje povjerenje, zagrli sve ukućane i posebno našega maloga dečka,
najsnažnije volim tebe i dijete, zlatan

TOČKE 6

23.08.2024.

moja najnovija slika TOČKE 6 u duhu aboriđanskoga crteža, akrilik na drvu 60x60 cm



to-ke6



ovo je to isto ali snimljeno bez blica


to-ke-7

GUARDA MAMA

21.08.2024.

SLOBODA

17.08.2024.

AUSTRALIJSKI TROPI

16.08.2024.

ovo je moja najnovija slika AUSTRALIJSKI TROPI akrilik na drvu 30x60


austra-tropi

NOĆ


ASTEROIDI I KRETENOIDI

11.08.2024.

POEZIJA ZA DJECU

08.08.2024.

ČOVJEK

06.08.2024.





ovo je moja poezija prvi puta objavljena u zbirci pjesama Nebo makovima obasuto iz 2017 godine



a ovo je moja najnovija slika Disneyev Svijet prirode, akrilik na drvu 60x 60 cm


disneyev-svijet-prirode-2


ovo je to isto ali snimljeno bez blica


disneyev-svijet-prirode4

ZABORAV

03.08.2024.

DO KRAJA VREMENA

01.08.2024.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.