ŽIVOT JE KRENUO DALJE

30.06.2022.





ovo su vec 50te godine, ovo je moj otac sa majkom u jednom restoranu u Dubrovniku .....jer je zivot kako bi Mesa Selimovic rekao "krenuo dalje"








ovo su isto marinci neke nase saveznicke armije.....buduci da su za nas govorili da smo rasisti, da covjek pukne od smijeha.....

MOJ OTAC U MLADOSTI

27.06.2022.



ovo je moj otac ( na slici lijevo) na jednom od americkih ratnih brodova iz Drugoga svjetskoga rata u Pomorskom muzeju u San Franciscu





ovo moj otac marsira Stradunom u Dubrovniku neposredno nakon rata, on je ovaj vojnik u sredini




ovo je ratna jedinica moga oca neposredno nakon rata, on je sasvim desno, sjedi




ovo je moj otac zajedno sa prijateljima nakon rata, on je sa medaljom za hrabrost



ovo je moj otac sa medaljom za hrabrost i medaljom za zasluge za narod





a ovo je u Dubrovniku nakon rata, na Gracu

ZVJEZDANI ROJ

25.06.2022.



moja najnovija slika ZVJEZDANI ROJ, akrilik na drvetu

POLUOTOK FLEURIEU u Juznoj Australiji

22.06.2022.






ovo je moja najnovija slika , danas dovrsena ZGK.

FLEURIEU PENINSULA

14.06.2022.





Ovo je moja najnovija slika koja se odnosi na jedan jako lijep kraj Fleurieu Peninsule u Juznoj Australiji

ORAO RUBLJOVA

12.06.2022.



Ovo je moj najnoviji crtež, naziv: "ORAO RUBLJOVA".

Crtež je rađen prema jednom crtežu Andrea Rubljova koji opet ima ime: "ORAO SVETOG IVANA EVANĐELISTE" koji je nastao oko 1400. godine.

Ta je tema Ivanovog orla relativno poznata u umjetničkom svijetu i bila je prihvaćena od katolika u smislu orla sa halo krugom poviše glave i bila je čest motiv posebno u Španjolskoj i to za dugo vremena tako da je taj orao u doba diktature Franka bio unekoliko simbolom njegovog režima.

Ovaj Orao Rubljova se jako razlikuje od katoličkoga Orla svetoga Ivana, jer je ovdje zapravo riječ o golubu mira koji u svojim kandžama drži knjigu Biblije, ali se ovaj orao jako razlikuje i od suvremenih orlova, jer umjesto topova i raketnih bacača u svojim kandžama drži knjigu, a to je također velika razlika,

ZGK. 2022.

SUTON NAD COORONGOM

09.06.2022.





Ovo je moja najnovija slika SUTON NAD COORONGOM

COORONG 3

04.06.2022.







Ovo je moja najnovija slika koja ima ime Coorong 3 i dio je seta slika koje imaju u vidu australijski pejsaz ZGK.22

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.