365 fotki u 365 dana ;)

26.11.2009., četvrtak

246/365

Ne volim ovakve dane.
Cijeli dan sam dobre volje i onda me pred vecer uhvati neka tuga i moram biti tuzna, htjela ja to ili ne.
Odvratno. Ne volim ljude danas. Kad se malo zamisliš shvatiš u kakvom svijetu zapravo živimo. Odvratnom.
Kakve ljude imamo oko sebe. Odvratne.
Ljude koji ne znaju stati kad je za to vrijeme. Sebične. Egoistične. Ljude koji ne znaju što je to prijateljstvo i kako se prijatelj ponaša. Oni vide samo sebe i to je dovoljno.
One koji drže svoje osjecaje u sebi i pokazuju ih tek kad zagusti. One koji iskorištavaju.
Opet u svoju korist.
Sve se vrti oko toga gdje će tko više pokupiti, a kad ne pokupi dovoljno onda se žali i bedira.
Ne volim to.
One koji ne vide dalje od svog nosa. Koji te zovu samo kad im treba nešto.
Opet materijalno.
One koji te smatraju konkurencijom, a ti njih prijateljem. One će uvijek htjeti biti bolji od tebe.
Tužno.
Volim pametne. Duhovite. Sa smislom.
Je li to previše?
Možda u današnjem svijetu čak i je.
Ne kažem da sam savršena. Daleko od toga. Svi smo mi sve to ponekad. Ali granica postoji. Uvijek.

I tolko bih ti toga htjela reci, ali necu jer nisi vrijedan. Jer tek sad vidis da je zagustilo i ocekujes od mene čuda.
Ja ti ih ne mogu dati. Možda je vrijeme da nastaviš tražiti dalje.
Ja tražim.
Možda mi se sviđa upravo osoba koja mi se ne bi trebala sviđati iz toliko razloga. Dobrih razloga. Možda se sve vraća i ja opet grlim cijeli svijet.

Dobila sam fotošop i fotošopiram ko velika. Nije me sram jer fotošopiram po pravilima i jer mi je to lijepo. Imala sam vec sličnu fotografiju. Isprike. Nisam pametna za izmislit nešto danas, a ovako se osjećam. Blijedo, ništavno, besmisleno, skoro prozirno.
Ne volim govorit riječ "fotka" i iznerviram samu sebe kad to izgovorim, ali eto, takav smo svijet.
I Illustrator, i Dreamweaver, i Flash.

Photobucket

Možda su oni koje smatraš prepotentnima zapravo sasvim u redu ljudi.

Clearly I remember, from the windows they were watching while we froze down below.

Htjela bih stati s ovim projektom danas, ali znam da ce vec sutra proci.

EDIT!
Hvala vam, ej.

XX became a fan of Od kako sam prochitao da je alkohol shtetan VISHE NE CHITAM !!

Jebotebudalu, kako mrzim ovakve gluposti. Vidim da ne čitaš, jer ni pisati ne znaš!
Aaaa!
- 22:19 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Ožujak 2010 (25)
Veljača 2010 (28)
Siječanj 2010 (31)
Prosinac 2009 (31)
Studeni 2009 (30)
Listopad 2009 (31)
Rujan 2009 (30)
Kolovoz 2009 (31)
Srpanj 2009 (30)
Lipanj 2009 (30)
Svibanj 2009 (31)
Travanj 2009 (30)
Ožujak 2009 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

THA project!

Počela sam 25.3. 2009., a završiti ću 25.3.2010.
To je 365 dana, a ovaj projekt zove se 365project.
Ovo je moj dio puta prema fotografiji koju volim i želim. Istražujem.
Ne volim varati i nastojim biti redovita.
Imam likove i često ih spominjem.
Martina (najbolja), B (crna i iznenađujuća), Č (brbljav i nemoguce dobar), Nevil (močni umjetnik, Canon eos 1000d), Ozren (što je hladnije on je sve manje važan, ali nikad zaboravljen, bicikl), Marko (glupi Soni Erikson).

Mene linkate jednostavno s L ili L365. Ništa drugo, molim lijepo!

Molim Vas da ne uzimate fotografije sa ovog bloga bez pitanja. Ne bih htjela ići toliko daleko da svaku od njih moram potpisivati jer nema smisla, premale su da bi ih za bilo što upotrebljavali osim za postanje na vlastitim blogovima. Dakle, ako već imate neku potrebu stavljati MOJE fotografije na SVOJ blog (ili bilo gdje drugdje) obavjestite me u komentarima, tek toliko da znam.

Likovi e