365 fotki u 365 dana ;)

06.09.2009., nedjelja

165/365

Ovog sam ljeta:

Fotkala!!
Prošla pola Međimurja (ako ne i više) biciklom!
Ljubila, dirala, zaljubila.
Bila strejt 2 mjeseca!
Napila se ko svinja.
Upoznala ljude.
Fotkala se s ljudima.
Našla najboljeg prijatelja ikad.
Zadržala najbolje prijatelje ikad.
Rolala se.
Kupila jednu knjigu. Prodala dvije.
Kupala se puno.
Bila na moru bez roditelja.
Probudila se u pola sedam.
Osvojila 3. mjesto.
Razvila fotke.
Bila u Zg-u.
Lizala sladač.
Naotekla si usnu.
Promjenila dvije njegove majice.
Vidjela Iduuu i Lollobrigidu!
Bojaaaaan! :D
Bila na INmusicu.
...
Upisala u 3. razred! OH!


Photobucket

Fuj dan, nedjelja. Naravno, sutra škola. Naravno, ja mamurna.
Nemrem jesti, zlo mi je. Kako dugo nisam pila, tek sad vidim.
2 mjeseca i nekaj sitno (skoro 2 i pol) sam si bila strejt i sad sam brejkala. A bed.
A nije mi bed inaće, kaj sad. AL' kad malo razmisliš, šteta.
Nda.
Krali smo tikve. Ja nisam nikaj jela cijeli dan osim čaja u jutro i onda sam išla krasti teeeeške tikve po suncu. Martiinina mama nas je poslala. Još su me Č i Martina zajebavali. AH, divnog li dana.
Nevečer sam se konačno najela, prisilila sam se.
I bil mi je bed jer sam mislila da se ne budemo vidjeli. ALi jesmo se! Nakon onog jučer i trebali smo.
I sad ljudi znaju za nas i bed nam je, al' ne veliki. Mali bedić.
Dobro, nema veze.
Gledala sam ga i on je gledao mene.
Zajebavala sam ga i on je zajebavao mene.
Dirala sam ga i on je dirao mene.
Jebemu, već bude 6 mjeseci.
Mi smo si totalno zabrijali. Halo, 6 mjeseci! UOpće se ne čini tak, bed!
T! Ona je fujkač! :D
Fotkala sam se u jutro kad sam shvatila kaj sam, di sam bla bla.
Eto.

Oh, kako jedva čekam glupasta lica moga razreda, fujkač :D
Čao!
- 23:01 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Ožujak 2010 (25)
Veljača 2010 (28)
Siječanj 2010 (31)
Prosinac 2009 (31)
Studeni 2009 (30)
Listopad 2009 (31)
Rujan 2009 (30)
Kolovoz 2009 (31)
Srpanj 2009 (30)
Lipanj 2009 (30)
Svibanj 2009 (31)
Travanj 2009 (30)
Ožujak 2009 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

THA project!

Počela sam 25.3. 2009., a završiti ću 25.3.2010.
To je 365 dana, a ovaj projekt zove se 365project.
Ovo je moj dio puta prema fotografiji koju volim i želim. Istražujem.
Ne volim varati i nastojim biti redovita.
Imam likove i često ih spominjem.
Martina (najbolja), B (crna i iznenađujuća), Č (brbljav i nemoguce dobar), Nevil (močni umjetnik, Canon eos 1000d), Ozren (što je hladnije on je sve manje važan, ali nikad zaboravljen, bicikl), Marko (glupi Soni Erikson).

Mene linkate jednostavno s L ili L365. Ništa drugo, molim lijepo!

Molim Vas da ne uzimate fotografije sa ovog bloga bez pitanja. Ne bih htjela ići toliko daleko da svaku od njih moram potpisivati jer nema smisla, premale su da bi ih za bilo što upotrebljavali osim za postanje na vlastitim blogovima. Dakle, ako već imate neku potrebu stavljati MOJE fotografije na SVOJ blog (ili bilo gdje drugdje) obavjestite me u komentarima, tek toliko da znam.

Likovi e