Speedy Life....

18.04.2006., utorak

Idiot ili da?

Image Hosted by ImageShack.us
Sav sam zbunjen,ma neznam....
Najgore je kad povrijedis nekog,a da to ne zelis i onda se osjecas jadno,
jer znas da nisi tako mislio ni htio....i sve ispadne drugacije nego sta je...headbang
Mrzim to...uz to je tmuran dan,neda mi se ni izac iz kuce ni nista...
Ma ipak cu prosetat,moram po cigare i ošišat se mozda...rolleyes
Neznam kakav sam sad ispao u ocima jedne osobe,ali znam da sam sebi ispao uzasanmad
Isto tako znam da nisam htio da se dogodi ovo zato sam se i bojao nesto govorit.
Sada neznam kako da promjenim neke stvari,jer sam zbunjen uzasno i sve mi je crno.
Ajme previse razmisljanja i emocija za ovaj tjedan definitivno....
Moj zivot je sapunica.... bang
Evo kopam po kompu,nasao sam brdo stare muzike koje sam prije imao,
pa sam spushio...sad slusam Nick Warrena i chillam...
Ako postoji neka stvar koja me moze izbacit iz kome natrag u stanje zivota,
onda je to glazba...neznam di bi bio da nje nema...
Nije kuja kao neke zenske,nece te prevarit i iznevjerit,volis je i uvijek je uz tebe...
Naravno ima i lose glazbe i one koju ne razumijem,ali u to se necu mjeshat smijeh
Eto,mozda do veceras smislim neku pametnu temu,blizim se necemu ali ono...
Vidjet cemo...svaki dan mi dodje ideja za nesto napisat..mislim neka tema...
Treba to josh razradit...ajde uzivajte mi u ovom tmurnom danuparty
By The Way,promjenio sam icq number jer imam novi,pa ko oche nek me doda...
Za msn messenger ostaje stara adresa,a i za moj e-mail...wink

<< Arhiva >>