Speedy Life....

03.11.2005., četvrtak

Male stvari....

Evo jucer i danas nisam bio u skoli,jucer jer mi se nije dalo i jer sam se lijecio od prethodnog vikenda,
a danas zato jer sam zaspao,a i imao sam neke ispite...sutra bih trebao otic malo za promjenu...
Blizi se kraj i praznici su jos malo,a ja nisam jos knjige otvorio...
Ma dobro,ja se uvijek tjesim da ima vremena za to :P
Danas bas razmisljam kako neke male stvari mogu nekoga uciniti sretnim i stvarno mu uljepsati dan..
Dobro je pomagati ljudima i kad bi svaka osoba na planetu imala barem malu dozu potrebe da pomogne
nekome,svijet bi puno bolje izgledao i nebi bilo ovakvih sranja...
Nije puno potrebno za srecu,samo malo dobre volje i iskrenih zelja...
Dovoljno je da starijem covjeku kazes "dobar dan" kada ga primjetis,jer on ce znati da nije samo jos
jedan starac na ovome svijetu za kojeg nitko ne mari...
Lijepo je kada pomognes nekoj bakici da predje preko ceste,dok u rukama nosi dvije pune vrecice.
Lijepo je kada ta osoba zna,da netko brine za nju i da je nekome stalo,jer ipak...
Jednog dana cu i ja biti smezurani starac za kojeg nitko nece mariti i kojega ce klinci zayebavat i
krast mu jabuke u vrtu...i znam da mi nece biti lijepo...
Nesmijemo biti sebicni i mislit samo na svoju srecu..to nikada nije bilo dobro za covjecanstvo...
Dokazimo da smo ljudi,da znamo voljeti,pomagati ljudima i cijeniti druge..
Dobro je pomagati ljudima,ja to volim,a i mislim da bih se vise trebao potruditi oko toga...
Osjecam se sretno zbog toga,kada osobi u ocima vidis da ti je zahvalan i da mu je stalo...
Jer "hvala" je najlijepsa i najiskrenija rijec...
Hvala....

<< Arhiva >>