Speedy Life....

28.09.2005., srijeda

Ovih dana....

Image Hosted by ImageShack.us
Evo proslo je par dana od mog javljanja,ali nisam znao sta da pisem,
pa sam mislio da je bolje da ne pisem ako nemam nista pametnog...
Nadam se da ce ovo bit donekle u smislu,tako da se ne razocaram :))))

Od mog najboljeg frenda sam uspio pokupit prehladu,temperaturu,grlobolju,glavobolju itd...
Tako da se sad odmaram i lijecim...aj makar nisam u skoli....
Nadam se da cu bit u punoj formi do subote,da odem na party i nabacim chagicu...
Vec dva tjedna nisam pa ono...da nadoknadim... :)
Ben Long i Sinisa Tamamovic dolaze u Fun...
Vec su bili oboje i slusao sam ih prije godinu,dvije..neznam tocno...
Longa sam slusao nekih 20 minuta jer smo tu noc bili u Colosseumu kad je gostovao Dj Rolando aka. Aztec Mystic (tvorac Jaguara),ali bilo mi je super i to malo sta sam cuo od njega...
Tamamovica,naseg dragog susjeda,sam isto slusao i sjecam se da mi je bilo isto oke...
Neznam..imam puno pozitivnih ocekivanja za Longa i mislim da se necu razocarat....

Sutra 29.05 mojoj najdrazoj i meni je 5 mjeseci da smo zajedno!!!
Vauuuuuuu 5 mjeseci???da...
Jebote stvarno sam ponosan na to..to mi je najduza veza do sad..a bome i najbolja.
Proslo je tako brzo..ono..kad prije 5 mj??Bed mi je sta se necemo vidjet sutra nazalost,
ali eto...nadoknadit cemo mi to uskoro :))

Jedva cekam 01.10 da mogu skidat muziku jer sam vech duboko preshao limit za adsl...
al ono...placa stara pa me cisto libo tuki....moram se strpit josh par dana...
By the way,ima ko cigaru??
Uzivajte ljudi i citamo se...pustite neki komentar ako vam se da!

23.09.2005., petak

Dream On....

Upravo sjedim i gledam sta cu napisat...imam puno toga,ali necu sve napisat jer mi se neda..
Skratit cu doyaya ovaj tekst jer mi se neda tipkat sad al moram nesh napisat
Evo prije par dana mi je grom syebo bežicni telefon,modem i napajanje od kompa,
a posto sam tek danas sredio to,nisam prije mogao pisat blog....
Neznam sta jos ima novog..tj ima puno toga ali ne pada mi na pamet sta da pisem sad..
Jedino to da sam bio na partyju u subotu,proveo se stvarno jako jako jako dobro,
mozda i najbolje od Rabca...bilo je jednostavno fenomenalno...
Zabio sam se,naplesao,uzivao u glazbi...ma sve 5...
Ujutro isli na after kod frenda,pa sam kod njega zabrijo na mixeti nekih par sati i ufuravo se...
Neznam...vec duze vrijeme si to zelim priustit ali nisam pri parama,a to je uzasno skup sport...
Stari mi mozda kupi gramofone,ali to je MOZDA,a mixetu si zelim sam nabavit,a bome i ocu ubrzo..
Samo ne zelim kupit neko smece,nego kad vec kupujem ocu si pravu stvar...
Image Hosted by ImageShack.us
Svaki covjek ima neku svoju zelju,neki svoj san...tako imam i ja,a moj san je ovo...
Ja se nadam da cu ga ostvarit jer to stvarno zelim,ali neke stvari mi ne dozvoljavaju da si to ostvarim,
barem ne zasad...
Neznam sta da vise napisem,barem ne zasad..trudit cu se da cecsce objavljujem postove,
ali kako me zadnje vrijeme sve jebe i bash nemam srece i sve mi krepava....neznam..
valjda ce sad bit sve ok...
Odoh slusat muziku i pogledat neki film jer mi je dosadno,
a i ne zelim si razbijat glavu s nekim stvarima....cya...

11.09.2005., nedjelja

Otvorenje Fun-a...

Image Hosted by ImageShack.us
Evo neznam od kud da pocnem,ne sjecam se kad sam zadnji post napisao...
Uopce neam nekih ideja pa zato ni ne pisem,a gluposti mi se neda pisat..
U petak sam se napokon odmorio nakon tjedna skole,
zavalio se na kompjuter i visio do jutra..
joj sta to volim...
Sinoc sam sjedio cijeli dan doma,slusao neki bolesni techno i nabrijavao se za party..
Oko 22 sam izasao iz kuce,otisao do grada,
nasao se s frendom i njegovom curom i zapeglali za Fun.
Dosli tamo oko 23h,pa sam se otisao nac s deckima s foruma,
malo popricali,popili cugu na parkiralistu
i usli unutra...Muzika je pocela tek negdje oko 23 i 30,sarena jos nije bila otvorena...
Nakon 10 minuta provedenih unutra vec smo bili totalno mokri...nova klima ne pomaze uopce..
Unutra je za krepat vruce...svi su bili mokri,bez majica..ma uzas...
Jedino to mrzim u Funu...ehh...blazeni Colosseum s ventilacijom :((
Na parkiralistu prije sam sreo sleepya,malo popricao s njim jer se nismo vidjeli pun k.
Popio je cugu i otisao unutra jer je on vrtio prvi..
Kao i inace meni je on bio super,
samo od njega volim malo tvrdji techno tj. volim kad pusta zadnji :))
Ali bio je ok..onaj njegov funky techno je bio taman za pocetak...nakon njega live performance
Parallel Fusion-a...meni se nisu svdijali ali ok...kasnije ni neznam ko je pustao,
jer sam se samo gubio parkiraliste-balkon-wc-sharena....
Sreo sam pun k poznatih,ali sam i primjetio nove klince u Funu i podosta "padobranaca"...
Ali nek se djeca uce..tako treba..pa bio sam i ja takav prije par godina...
U sarenoj je bilo krcato...mrzim onaj elektro zvuk,
tako da nisam puno vremena proveo tamo..
Jedino mi je david bio super sa dionicama progressive-a...
Bilo je i nekih sranja..npr frendica dobila batine od neke zenske itd...
Kasnije mi je bilo pushiona i htio sam ic doma negdje oko 3 ujutro...
Na kraju smo ostali do nekih 5 i pokupili se na after kod frenda u buksicu(gramofoni,mixeta,shit i deri)
Slobodno mogu rec da mi je after bio bolji od partyja..bilo je super..
lagana chillaona do nekih 7-8
i onda doma..doma sam skinuo sve sa sebe,presvukao se i sjeo za komp,
popushio pol kutije
i preslusao par setova...
otisao sam spavat oko 11 i pol a u 15 i 30 me probudila stara jer me zvao frend...
Sad slusam Sashu,uzivam i divim mu se...
Jedva cekam iduci vikend kad dolazi TRB..to ce bit pravi party...
Samo se nadam housu na main flooru...ovog techna je i previshe....
No dobro,da ne kenjam previshe..to bi bilo to za sad...kad me pukne napisat cu nesto novo...
Nadam se ubrzo...

07.09.2005., srijeda

Sve i svasta,a na kraju...nista....

Image Hosted by ImageShack.us
Neznam sta da pisem,nisam jos ni naslov smislio...
Al sere mi se od toga sto ponekad neam ideje,a ponekad imam toliko toga za rec da neznam od kud bih poceo...
Upravo gledam utakmicu,koju mi se vise neda gledat jer je pushiona,
pa sam se ipak odlucio za varijantu pisanja bloga...
Puno me stvari smeta zadnje vrijeme,ali danas sam bas razmisljao o tome i odlucio sam
da cu neke stvari drzat u sebi i necu zivcirat neke ljude,ali kad puknem bit ce svega...
Inace odmah sve kazem kako je i kako stvari stoje,direktno u glavu,bez dlake na...(shupku)...
Sad cemo malo ipak pricekat,pa onda nesto rec...a tako ce bit od sad pa na dalje..
Inace sam jako otvorena i iskrena osoba,pogotovo prema onima koje volim,
ali probat cu neke stvari zadrzavat za sebe...
Ako se meni netko ne povjerava i ako mi ne govori neke stvari,zasto bi ja njemu?
Ne volim kad mi netko radi iza ledja,a meni prica drugu stvar...
Dobro,dosta....
Treci je dan skole i mogu vam rec da mi je bilo ok ovih par dana...
Frend koji je pao se prebacio u moj razred tako da mi je sad super,opet staro drustvo...
Profesori..hmm..a ajde ono..mislim prvi dan su mi ovi novi ok,ali vidjet cemo...zasad ih smatram "dobrima"...
Pokusat cu ucit od prvog dana i trudit se da prodjem bez popravnog,ali "pusti price"...vidjet cemo...
Jedva cekam subotu,da odem do jebenog Funa,da se napokon izivim,jer mi je vec pun kurac svega,
a bolje da se ispucam na partyju nego na nekome...
Bit ce lijepo ponovo uc u taj klub,za koji me vezu lijepe uspomene...
Cak sam nacuo neke price da ce napokon stavit klimatizaciju,
tako da ljudi nece ujutro bit mokri do koze....joj jedva cekam...
Bash mi to treba..inace,pere me neka kriza vec neko vrijeme,stanje se pogorsava,
ali nadam se da ce bit bolje...
Sutra cu napokon dobit slike sa nove godine..lol..mislim stvarno...
Koliko ih vec cekam ufff....
Sutra imam 7 sati,na zadnji neidem jer je vjeronauk,a ni neda mi se cekat bus pol sata bezveze...
Cini mi se da me profesorica iz vjeronauka ove godine nece puno vidjat....
Danas sam drijemao u skoli,kao i svaki dan,zbog toga jer nemogu otic rano spavat,
nego sam budan do nekih 3 ujutro,a dizem se u 6,6 i pol....
I to bi bilo sve za sad,cura mi se ne javlja cijeli dan,mobitel joj je ugasen,ko zna di je i sta radi....
Ja idem lec u krevet,stavit neku muziku i razmisljat o meni,smislu mog postojanja,ljubavi,vezi...
i ostalim stvarima koje me ponekad muce....
Nadam se da cu jednog dana opet "stat na noge" a kad taj dan dodje...primjetit ce se...

05.09.2005., ponedjeljak

Oldschool techno...

Image Hosted by ImageShack.us
Dosao je i taj dan...
Dan kad mi pocinje skola....
Na pocetku da vam odmah kazem da mrzim ic u skolu,a mislim da nisam jedini....
Prvi dan je prosao odlicno,vidjeh staru ekipu,popricali smo,malo se sprdali i tako..
Sve u svemu,super...
Sretan sam jer imam istu razrednicu,a zena je stvarno super,ali me jebu neki novi profesori...
Imam novog profesora iz matematike,koji je po zanimanju seljacina,
ali nadam se da ga necu pogodit stolicom kad mi digne tlak....
Par profesora mi se promjenilo,a tako sam dobio jednog novog-starog profesora iz struke (isto idiot)
Ali sta se moze...nekako cemo prezivjet,nadam se....
Volim skolu jedino zbog toga jer se otvara Fun i neke nove mogucnosti za izlaske,ali otom potom...
Dobro dosta o skoli..nisam tu dosao da serem o toj debilnoj ustanovi od koje mi se sere svakodnevno...
Naravno u subotu nisam isao na Rusha i Kvittu u Pulu i nemate pojma kako mi je zao...
Vec par godina spremam se da poslusam Rusha live ali kurac...
Uvijek me nesto sprijeci...
Njega sam jos slusao kao klinac i moji prvi kontakti sa technom su bili kroz njegovu glazbu,
dobro ne bas njegovu,ali ajmo tako rec...naravno prvi su bili Derrick May,Jeff Mills,Kevin Saunderson,Garnier,Cox,Beyer,Bailey....i tako dalje...
Nekako me vise privlacio Kvitta nego Rush,jer njega jako puno slusam zadnjih dve godine i svidja mi
se njegov stil i glazba koju vrti...bash hard-pumping techno onakav kakav ja volim...
Ali dobro,nadam se da ce jos koji puta doc kod nas,jer ih stvarno zelim poslusat,
ali taj put kad dodju ja ih sigurno necu propustit....
Sad cekam subotu i otvorenje Funa,da ga krstim za pocetak sezone partyjanja...
Vjerojatno cu bit tamo svaki vikend,osim kad bas bude neko smece od eventa...
Kad se zavalim u onaj separe,srolam si pljugu,uzmem pivu...osjecam se ko doma...

Home sweet home,here I come....

03.09.2005., subota

Alone in the Darkness....

Image Hosted by ImageShack.us
Jeste li se ikad zapitali,sto smo mi na ovom svijetu,sto mi predstavljamo i koja je nasa funkcija?
Jeste li ikad povrijedili nekoga,a da toga niste svjesni?
Shvatili ste nakon toga da ste pogrijesili i odlucili promjeniti sebe i neke stvari?
Znate li kako se osjeca ta osoba i znate li da je ona zivo bice kao vi,
a kao sto je i vama potrebno njeznosti,razumjevanja i paznje,da je isto toliko potrebno i njoj?
Jeste li se ponekad osjecali izgubljeno,napusteno,usamljeno?
Ja to sve znam,shvatio sam dosta kasno,ali nadam se ne i prekasno.
Boli me,povrijedjen sam,osjecam se krivim,izmorenim....nisam siguran...

Razmisljam....
Stojim u mraku,u prostoriji kojoj nema kraja,okolo mene svuda je mrak i tama...samoca...
Nema nigdje nikoga,ne vidim svjetlo...bojim se....koža mi se ježi....jezivo....
Vise nisam onaj isti...
Nisam vise onaj stari ja,vise se ne smijem kao prije,
nisam sretan kao prije,ne veselim se glupostima...ne osjecam zadovoljstvo....
Samo bol,tuga,nesreca i usamljenost...to su moji osjecaji....
Neznam zasto je tako...ja sam drugaciji,ja sam kriv i sve je to u meni....
Necu rec da mi je danas najgori dan u zivotu,ali skoro pa i je tako....
Bojim se sebe...bojim se svojih postupaka,svojih glupih pogresaka koje me mogu stajat puno....
Znate onaj osjecaj kad izgubite nesto sto ste voljeli vise od bilo cega,vise od sebe,
od bilo kakve materijalne stvari,od svega sto postoji?
Bolje da neznate...
Na svu srecu meni se to danas nije dogodilo...ali ako neke stvari ne promjenim....

Stojim u mraku i ugledam svjetlo...nesto najljepse sto sam vidio...
Neznam zasto se bojim prici i ugledati to...
Zelim primiti tu ruku...zelim da me odvede dalje od svega..zelim zaboraviti...pozelim nestati...
Zelim biti samo s njom,samo da smo ja i ona,nitko drugi oko nas...
Hocu uzivati u miru....tisina....
Dali mislite da ja to mogu?
Dali mislite da sam zasluzio da me ta ruka odvede ili da ostanem u mraku...
Nakon nekog vremena to svjetlo ce zauvijek nestati,a ja cu ostati u mraku,zarobljen,sam....
Nitko me vise nece vidjeti,niti ce me moci izvaditi....

Zelim ici za tim svjetlom...zelim njezinu ruku da me izvuce...
Tama je sve veca,a svjetlo se smanjuje...ja ne vjerujem...strah me je...
Bojim se sebe,svojih postupaka i svog razmisljanja ponekad...
Nekad mislim da je sve sto radim krivo...
Osjecam se nesposobnim...
Trudim se biti bolji,trudim se upaliti svjetlo...ali nemogu ga doseci...
Zelim opet biti sretan,osjecat se voljenim,smijati se.....
Molim te upali svjetlo,pruzi mi ruku i odvedi me......

01.09.2005., četvrtak

[Desyn Masiello-Balance 008]

Image Hosted by ImageShack.us
Ovo će biti treća kompilacija koju će Desyn izdati, što samo potvrđuje ono što se odavno zna: Desyn je tražen čovjek na današnjoj house sceni! Balance se po prvi puta orijentira na drugačiji house zvuk, dosadašnje kompilacije donosile su progressive house i breakbeat zvuk, dok Desyn svira široku lepezu house-a koji je nemoguće kategorizirati i što će biti veliko osvježenje za mračniji "đir" Balance-a.(jačbri)

Disc One
1. Will Saul – Mbira
2. New Ordinament – Dusty Little Kid presents: Jerry Cala
3. Clashing Egos featuring Jelle Paulusma – Love Sweet Love (Sterac Electronics Dub)
4. Williams – Love Crisis
5. Chelonis Jones – One On One (DM Edit)
6. Babak Shayan – Flowers
7. Rene Amesz – Cabilla
8. Mark Clement – The Tunnel (Francois K Visions of Saturn remix)
9. The Visitor – Our Lips Are Sealed (Dub)
10. New Ordinament – Dusty Little Kid presents: Dusty Kid Adventure
11. Soulsearcher – Cant Get Enough (Derek Howell remix)
12. The Idiots – Teardrop
13. Chris Lake – Piano Tool


Disc Two
1. Orbital – Halcyon + On + On
2. Spirals – X
3. Rozzo – Blue (Reloaded)
4. Moloko – Cannot Contain This / Killing Joke – Love Like Blood
5. Dave DK – Crush The Bits
6. Dealer’s Choice – Bomb The Place
7. Wise – Again (An2 mix)
8. Hong Kong Micros – Time For Change (Start Your Revolution)
9. Coburn – We Interrupt This Program (Raul Rincon mix)
10. Ramsay – Dirty Delicious (Dub)
11. Joey Negro – Make A Move On Me (Joey Negro Old School dub)
12. Daisuke Matsusaka – Asian Blue Rose
13. Ellen Allien – Magma (MFA remix)
14. Karu – Maraud Your Ears (Tim Paris We Almost Lost Detroit remix)


Jedva cekam ovo...ako ko nabavi molim neka mi javi :)))

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>