Speedy Life....

27.08.2005., subota

The Big Return....

Image Hosted by ImageShack.us
Fuck,fuck,Fuck.....i ocete jos jednom Fuck!!!!!
Sigurno se pitate zasto me nije bilo?
E pa ocete da vam kazem?
Idemo polako.....

Naime krepo mi je HDD (za one koji neznaju to je Hard Disk Drive),
i nie me bilo stajaznam nekih 2 tjedna....
Sva muzika sa diska,svi setovi,live miixevi,sta sam skupljao par godina,jednostavno je nestalao....
Nepovratno...
Sav moj trud,veselje,sreca...ode u zaborav....
Ali dobro..Jucer sam kupio novi hdd od 160 gb i danas ga malo napunio muzikom (30 Gb)
tako da imam sta za slusat...
Sad polako namjestavam sve,stavljam novu muziku,pregledavam forume,krcam si linkove...
(hvala Bogu na ADSL-u)...

Evo to je bio neki sitan post,samo da znate sta se dogadja,a ovih dana cu napisat jos par postova,
jer imam puno toga za rec....
Bash na taj dan kad mi je riknuo hdd sam bio u Puli na summer expeditionu,tako da cu recenziiju napisat,
kupio sam neke fora stvari..bla,bla,bla....
Ima puno toga pa tako da ne duljim,citat cete me ovih dana....

A sad idem van i idem se napushit da dodjem k sebi,a vi mi uzivajte i partyjajte,
jer to je smisao zivota!!!

Rave On....

<< Arhiva >>