Speedy Life....

12.08.2005., petak

Zayebancija on the Beach....

Evo mene opet...

Nakon sto sam se vratio s Rabca i donekle ohladio i odmorio od postenog partyjanja i izivljavanja nad svojim tijelom i fizickim sposobnostima,
nazove me frend dan kasnije i kaze mi da se ekipa dogovorila za rostilj....
Pita me dali bi isao,ja mu odgovorim ne zato jer sam dva dana bio vani,krevet nisam vidio,
stari mi sere za popravni,a i pare sam sve skurio...
No dobro...
Nije ni proslo 5 minuta i zove me drugi frend (Nikola) i kaze mi dobru staru recenicu
"daj sta si les,nebudi supak,odi s nama,bit ce nam do jaja" :))

Malo si razmisljam i kazem "ma jebote ajde idem"...
Onda su dosli kod mene da im dam 70 kn da kupe cugu,hranu i ostale potrepštine za to kampiranje...
Kasnije sam vidio da necu to sve sam moc nosit jer sam imao pun kurac toga..
Ujutro sam se nasao s Damirom i ja i on smo skupa nase stvari odvezli s autom do barke,nasli se s ostalom ekipom,potrpali sve stvari u barku i zapicili za Voz (na Krku)...Image Hosted by ImageShack.us

Dosli smo na plazu,raspakirali se,malo prigrizli nesto za dorucak i tako...
Bilo nam je ludnica cijeli dan,zayebavali smo se,rostiljali,przli na suncu,kupali,sjedili u hladu..ma sve...
Uzeli smo 3 kile pilecih prsa,dve gajbe pive,2 kile cevapa itd itd(za nas 6)...
Bilo nam je taman hehe :))
Naravno bez muzike nista nebi bilo kako spada,
pa sam noc prije przio 2 cda tako da mozemo uzivat :))

Nakon rucka,lijepo smo srolali pljugu da se malo odmorimo hehe...
Cijeli dan lijepo lezimo,pricamo,zayebavamo se,pusimo,pijemo i jedemo...nista nam nije falilo...
Uzeli smo vrece za spavanje jer smo mislili prespavat...
Naravno Bojan (citaj specijalac),nije uzeo pola stvari koje su nam bile najpotrebnije...
Nije uzeo:ulje!!!!,ugljen,sol,lampu(za po noci) itd...Image Hosted by ImageShack.us

U 22 sata vec smo bili u vrecama,poslagani ko sardine ispod satora...
Lijepo smo zapalili malo shita i onda smo krepavali od smijeha...
Smijao sam se frendu kako se on smije,a to je stvarno nezamislivo debilno...
Ne sjecam se kad sam se prosli put tako nasmijao...
Cijelu vecer je svirao Desyn Masiello,koji mi je vecer stvarno uljepsao (po neznam koji put)
Cak sam i frenda navukao na njegovu glazbu i stvarno je odusevljen s njim...Image Hosted by ImageShack.us
Zaspali smo ko topovi...

Ujutro sam se probudio oko 8 i gledam di sam ja..nista mi nije jasno..otiso se bacit u more da se razbudim,popijem par pivi,odem napravit rucak (cevape i kokoshu opet)itd...
Dan je bio za 5,ali smo vec svi bili umorni i,gladni i zedni,tako da smo se odlucili
vratit doma negdje oko dva...

Eto to bi bilo to odprilike,nadam se da vam nije bilo dosadno citat ovo,jer meni je haha :)))
Do sljedeceg tipkanja...uzivajte.....by Alen

<< Arhiva >>