Speedy Life....

10.08.2005., srijeda

Nakon dugo vremena.....

Image Hosted by ImageShack.us
Evo i mene nakon dugo vremena...
Nakon sto je pao server na blog.hr,moj internetski dnevnik je krepao i onda su mi rekli da nemogu to popravit nego da moram napravit novi blog,ali nije mi se dalo ponovno jebat oko toga,a stvarno sam puno truda ulozio u njega....

Pa da se ponovo predstavim...
Evo ja sam jedan "obican" decko koji zivi u Rijeci,slusa elektronsku glazbu (najvise progressive),skoluje se (kako-tako),brije po partyjima i dosadjuje se u slobodno vrijeme....
Mozete mislit kako mi je bilo dosadno da sam evo,ponovno se odlucio na pisanje bloga...
Ali sta je tu je,dosada se nekako mora ubit,pa makar i na ovaj nacin...
Dobro da ne duljim jer vidim da sam vec poceo pisat glupposti,idem pojest tost i razmisljat o svom novom blogu i sta bih sve mogao dodat (a vec imam par ideja)....
Veceras cu napisat jos jedan post tako da blog ne izgleda prazno,a u svojem toku ce sve dolazit na svoje mjesto i dodavat cu dosta toga..
Ma uostalom,vidjet cete sami....cya do onda...by Alen...

<< Arhiva >>