Proglasi

utorak, 22.03.2016.

Čitav život brinem kako se drugi osjećaju. Pitam se, hoće li na kraju ikome biti važno kako je meni bilo u životu.

- 13:57 - Komentari (6) - Isprintaj - #

pošten čovjek ima čir na želucu

- 13:53 - Komentari (2) - Isprintaj - #

došlo vreme daj šta daš pa se i jebanje u mozak ubraja tako u najbolji sex u životu

- 13:20 - Komentari (1) - Isprintaj - #

čekam svojih 5 minuta da ih upropastim i tražim drugu šansu

- 13:15 - Komentari (2) - Isprintaj - #

ljubavni romani ne pišu o curama koje slušaju razumne savjete

- 13:00 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ljubavni romani ne pišu o curama koje vode ljubav sa kućnim ljubimcima

- 12:29 - Komentari (1) - Isprintaj - #

NAMIGUŠA KITU: ~ Ljubavi napravila sam ti koktel. KIT: ~ Kakav? NAMIGUŠA KITU: ~ Molotovljev!

- 11:37 - Komentari (2) - Isprintaj - #

niti sam normalan niti mi to treba

- 11:35 - Komentari (4) - Isprintaj - #

petak, 18.03.2016.

ja nemam problema s autoritetom nego s kretenima

- 13:50 - Komentari (4) - Isprintaj - #

– Što radiš? – Izgledam pametno!

- 13:48 - Komentari (1) - Isprintaj - #

~ Počni raditi ono što te usrećuje. ~ Ma nemooj pa da zbog toga idem u zatvor?!

- 13:47 - Komentari (2) - Isprintaj - #

jeste li nadlijetali jutros domovinu? pogledali s visina močvaru punu crnih ptica?

- 13:42 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Ljubav i ostali pokušaji samoubojstva

- 11:17 - Komentari (3) - Isprintaj - #

jebeš sreću koju nisi osjetio nego shvatio

- 11:16 - Komentari (1) - Isprintaj - #

puna su im usta odricanja puka, a kad političar treba nešto platiti, političari ozakone da to ide na državni trošak

- 11:15 - Komentari (2) - Isprintaj - #

ja sam iz grešaka naučio to kako da bolje griješim

- 11:13 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Ukinuta je emisija 'Kućni ljubimci' na HRT-u. Nisam vidio da se bilo tko buni. Što je aktivisti? Dvostruki standardi?

- 11:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #

uskoro u reformiranoj Hrvatskoj: "Vidim da imate prozore, ne može to tako, morate platit HRT pretplatu zbog gledanja kroz njih!"

- 11:11 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ne zaboravite uskoro nam sviće prebacivanje satova na novo domoljubno vrijeme

- 11:10 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ne znam što ima slično brod od papira u boci i slon u staklarnici, ali ima nešto u tom staklu?

- 11:07 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Dobro jutro! Svako jutro čim otvorim oči meni je kraj svijeta

- 11:06 - Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 17.03.2016.

znaš da si se prerano probudilo ako još traje "dobro jutro hrvatska" kad upališ tv

- 14:40 - Komentari (1) - Isprintaj - #

"Treba naći srodnu dušu" kažu, a ja ne mogu naći ni dvije srodne čarape iz ladice

- 14:39 - Komentari (1) - Isprintaj - #

njoj je na vjenčanju najvažnije da nije ni mlada ni trudna

- 14:38 - Komentari (1) - Isprintaj - #

šuti jer si odgledala sa momkom film do kraja

- 14:36 - Komentari (2) - Isprintaj - #

kod nas nije bitno tko kako radi nego otkuda je došao...

- 14:35 - Komentari (1) - Isprintaj - #

o nama više govori to što rušimo mostove pred sobom nego iza sebe

- 14:34 - Komentari (1) - Isprintaj - #

oči me uvijek odaju ali ne brinem, malo je onih cura koje znaju iz očiju čitati…

- 14:33 - Komentari (1) - Isprintaj - #

toliko si mršava da kad odeš u park tebi golubovi bacaju mrvice

- 14:31 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Došlo opet u modu vrijeme u kojem budale brbljaju, pametni šute, a ološ prisvaja materijalna bogatstva

- 14:30 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ovo sunce čitavog ovozimskog dana me totalno zbunjuje

- 14:29 - Komentari (1) - Isprintaj - #

nije važno kako prođeš u životu nego kako ostati živ

- 14:28 - Komentari (1) - Isprintaj - #

svi znamo da se cijepljenjem ubacuju u nas nanoroboti koje proizvodi hrvatska poljoprivreda za CIA-u

- 14:26 - Komentari (1) - Isprintaj - #

najbolja zabava je uvijek u kuhinji

- 14:25 - Komentari (1) - Isprintaj - #

izuzetno sam racionalan pa ne trebam puno materijala da napravim budalu od sebe

- 14:24 - Komentari (1) - Isprintaj - #

plašim se ljudi koji ne zaplešu uz glazbu

- 14:23 - Komentari (1) - Isprintaj - #

jedem se i mršavim iznutra

- 14:22 - Komentari (1) - Isprintaj - #

~ Izvolite gospodine... ~ Uzeo bih dva ne pipane pinkle kruha

- 14:21 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ako ne kontaš šalu bez smajlija nemaš što da gledaš moje postavke

- 12:48 - Komentari (1) - Isprintaj - #

srijeda, 16.03.2016.

Pod hitno uzeti nova računala za rad u državnim službama. Na starim su se izlizale karte za igranje pasijansa.

- 14:01 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Ostaviš ženu dva sata u kući, a ona napravi razmještaj, okreči, napravi ručak, opere veš, okupa djecu i stigne bit' prelijepa za tebe.

- 13:58 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Da je Dostojevski živio u Hrvatskoj napis'o bi „Zločin i prepisivanje diplomskih radova“

- 13:56 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Sinoć sam dao otkaz. Ili prekinula vezu. Ne znam više. Ja: Moramo razgovarati Šefica: Ne napuštaš nas valjda? Ja: Nije zbog vas, zbog mene je

- 13:53 - Komentari (1) - Isprintaj - #

posao iz snova: svakako to besplatno stavljanje postova na blog

- 13:52 - Komentari (1) - Isprintaj - #

riječi dobiju pravo značenje tek kad im ugledaš oblik u tuđim mislima

- 13:49 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ako se netko želi praviti pametan prije toga, uglavnom, ne provjerava stanje svog mozga

- 13:48 - Komentari (1) - Isprintaj - #

iz današnjeg tiska: Evo, tek toliko da ne kažu da sam nepošteni nalaznik, vraćam visokom svećenstvu njihovo SRCE KAMENO!

- 13:21 - Komentari (1) - Isprintaj - #

iz današnjeg tiska: Glazbene vijesti?!

- 13:19 - Komentari (1) - Isprintaj - #

iz današnjeg tiska: Duško Ćurlić se priprema za prijenos Porina ~ usredotočio je maštu na čokoladne bombone!

- 13:18 - Komentari (1) - Isprintaj - #

iz današnjeg tiska: Zamislite plaćaju vas da u jednoj rečenici date komentar na naslov nekog članka

- 13:16 - Komentari (1) - Isprintaj - #

cure su doslovno shvatile da se do muškog srca stiže preko stomaka pa se zato i udaju trudne

- 09:03 - Komentari (4) - Isprintaj - #

naravno da je bitan izbor čarapa, skoro jednako bitan kao izbor pića

- 09:01 - Komentari (1) - Isprintaj - #

kad mi bude dosadio redovan seks - oženit ću se

- 08:59 - Komentari (1) - Isprintaj - #

pitam se koje ću laži izreći kad djeci budem govorio "U tvojim godinama, ja sam znao..."

- 08:56 - Komentari (1) - Isprintaj - #

"Pročitajte šta ludo uspješni ljudi rade svakog jutra!" pa bude se, što bi drugo radili, kažem i naravno da ne čitam taj glupo senzacionalističko štivo

- 08:52 - Komentari (1) - Isprintaj - #

da imam krila, nosio bih samo majice bez rukava

- 08:51 - Komentari (1) - Isprintaj - #

curo, kravata koju nosim je kao stvorena da večeras bude oko tvog zgloba

- 08:48 - Komentari (1) - Isprintaj - #

jebeš osumnjičenog koji od ranije nije poznat policiji

- 08:46 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ide mi se na borbe pijetlova da mogu mahat novčanicama i derat se iz sveg glasa na kojeg pijetla se kladim

- 08:44 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Zamisli da te osobe koje rade u državnim službama oslovljavaju sa gospodine ili gospođo

- 08:42 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Vi mislite da se zezam, a ja se zajebavam

- 08:40 - Komentari (1) - Isprintaj - #

kad pijem kavu u kafića nikako da naučim s koje strane šalice ide mobitel, a s koje ključevi od auta?

- 08:39 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Dobro jutro Mali zmaju koji promatraš grad u kojem sa rođen

- 08:33 - Komentari (1) - Isprintaj - #

utorak, 15.03.2016.

Volim Gladijatora jer sam odrastao na selu. Volim kada momak dođe iz vukojebine u veliki grad i sve ih razjebe

- 14:48 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Moja država nikad ne skreće sa puta jer ona nikud i ne ide iz prošlosti

- 14:46 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Je li pripadnik manjine u Hrvatskoj onaj koji želi modernu i demokratski uređenu državu?

- 14:43 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Preš'o sam crnoj mački preko puta. Sutradan ju je zgazio kamion.

- 14:40 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Kako preskočiti doručak ako ga i nema jer mi nisu dali plaću?

- 14:38 - Komentari (1) - Isprintaj - #

U Japanu se zbog bruke oduzima sebi život, a u Hrvatskoj se postaje ugledan političar.

- 14:36 - Komentari (1) - Isprintaj - #

U Hrvatskoj nema svrhe živjeti od rada, a i nema posla.

- 14:33 - Komentari (1) - Isprintaj - #

kad bi meni najbolji prijatelj prizn'o da je peder, ja mu nikad ne bi okren'o leđa

- 14:31 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Za tipa koji je na kladionici dobio najviše dvadeset kuna dobro ja pogodim li i ulazna vrata.

- 14:29 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Sad kad su nam se iz Hrvatske odlili mozgovi na redu su bubrezi da ih prodajemo u EU

- 14:27 - Komentari (1) - Isprintaj - #

I mi bi u Hrvatskoj podigli spomenik neznanom junaku, al nema toga što mi ne znamo.

- 14:25 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Legalizirali brokule, mahune i kiseli kupus, a neće marihuanu

- 14:23 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Znate li koliko ljubavi, pažnje i poštovanja stane u jedno "mi"? Puno, vjerujte mi.

- 14:21 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Jednom su me pred Novu godinu kao klinca, starci vodili da vidim Djeda Mraza. Sjeo sam mu u krilo, a šlic mu je bio otkopčan.....

- 14:13 - Komentari (1) - Isprintaj - #

lako je biti hrabar kada si pijan

- 11:16 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Vlada ima jasnu zamisao što i kako napraviti pa provodi promijene dajući viziju, smjer i tempo novim svinjarijama

- 10:55 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ljudi ponaosob imaju taj doživljaj da sve na svijetu postoji samo zbog njih osobno

- 10:53 - Komentari (3) - Isprintaj - #

ima li išta bolje nego kad sanjaš da radiš u 'lijepoj našoj' posao koji će potrajati do penzije i ujutro ti se san ostvari

- 10:12 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Dobro jutro uz jednu slikovitu priču za muškarce kakvu mi je jutros pripremila supruga dajući mi pouku o onome što mogu očekivati

- 10:06 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 14.03.2016.

od oštrih predmeta, imam samo jezik

- 15:02 - Komentari (2) - Isprintaj - #

smrtna kazna za uši

- 15:00 - Komentari (1) - Isprintaj - #

da mi je tvoje srce, da se ne odmorim nikada

- 14:58 - Komentari (1) - Isprintaj - #

još samo pidžamu da obučem i spreman sam da i ovaj ponedjeljak žrtvujem za spavanje

- 14:55 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ja sam kao magija, javim se pa nestanem

- 14:53 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ni čvrstog stava ni čistog obraza

- 14:51 - Komentari (2) - Isprintaj - #

biti drugačiji je ostati svoj

- 14:47 - Komentari (1) - Isprintaj - #

danas sam naučio pisati po 5 gluposti u minuti.. inače sam pisao po jednu na sat

- 14:45 - Komentari (1) - Isprintaj - #

nisam neka domaćica ali znam zapapriti čorbu

- 14:42 - Komentari (1) - Isprintaj - #

umalo me jedna budala ne udari dok sam prelazio ulicu. Pa pazi gdje voziš budalo, zar ne vidiš da gledam u mobitel!

- 14:39 - Komentari (1) - Isprintaj - #

kod nas kod kuće je demokracija, jede tko što hoće ali mora to zaraditi i uzeti sam

- 14:38 - Komentari (1) - Isprintaj - #

od ekstremnih sportova izdvojio bih uvlačenje trbuha kad naiđe zgodna cura

- 14:35 - Komentari (1) - Isprintaj - #

sva dječja kolica jednog dana postanu kolica za skupljanje sekundarnih sirovina po kontejnerima

- 14:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

imam dovoljno novca za lagodan život do svoje smrti ako umrem u četvrtak

- 14:31 - Komentari (1) - Isprintaj - #

uljepšaj sebi život, nađi muzu ljubavnicu

- 14:29 - Komentari (1) - Isprintaj - #

prvo te boli duša, a onda se počneš liječiti pa sjebeš jetru

- 14:19 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ne unose ti se u lice tijekom razgovora svi ljudi nego samo žderonje češnjaka

- 14:17 - Komentari (1) - Isprintaj - #

bolje je trošiti novac u kavani nego u apoteci

- 14:14 - Komentari (1) - Isprintaj - #

obično kad trebam da se saberem ja se oduzmem još više

- 14:11 - Komentari (1) - Isprintaj - #

sve su naše pogreške nekad bile želje

- 14:10 - Komentari (1) - Isprintaj - #

čitam knjigu, ali nemam sliku da to i dokažem

- 14:08 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ne volim hladnu kavu, hladan tuš i hladne ljude

- 14:07 - Komentari (1) - Isprintaj - #

može li u ljubav vjerovati neko tko nije vjerovao u bajke?

- 14:05 - Komentari (1) - Isprintaj - #

češće se kajemo zbog stvari koje propustimo nego onih koje učinimo

- 14:04 - Komentari (1) - Isprintaj - #

neka se zauvijek razlikuje: volim te, zaljubljen sam u tebe, sviđaš mi se i jeb'o bi te, ~ četiri potpuno različita stanja

- 14:03 - Komentari (1) - Isprintaj - #

povijest nas uči da je oduvijek bilo velikih i malih hrvatskih vojnika, al' ne i bez brkova ~ ŠTO JE HRVATSKI DOMOLJUB BEZ BRKOVA?

- 13:57 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ja kad uvučem stomak pa mi se napuhne glava

- 13:54 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ekad se jednostavno dogodi nekakvo sranje samo zato da bi čovjek shvatio šta je važno, a šta nije!

- 13:50 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ljudi se dijele na one koji uživaju u životu i na one koji uživaju srati da je život sranje

- 13:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #

dobar dan, u šoku sam.. uzbuđen.. u rukama držim uzbudljivi roman.. što li u njemu piše? je li otkriva budućnost?

- 12:56 - Komentari (1) - Isprintaj - #

petak, 11.03.2016.

sjećanja nas vraćaju unatrag, a sanjarenje nas tjera naprijed!

- 14:40 - Komentari (3) - Isprintaj - #

ne ljutim se - odem i ne vratim se

- 14:39 - Komentari (2) - Isprintaj - #

djevojka treba mijenjati ljubimca samo kroz padeže

- 14:37 - Komentari (1) - Isprintaj - #

smijeh je najmoćnija deviza

- 14:36 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Hrvatska je treća na tabeli najsiromašniji članica EU. Na proljeće krećemo na sve ili ništa!

- 14:35 - Komentari (1) - Isprintaj - #

svi mi znamo povijest i svi smo dobili prolaznu ocjenu jer smo prepisivali na kontrolnom

- 14:34 - Komentari (1) - Isprintaj - #

često tako radoznala mačka sanja da je preživjela zavirivanje u tuđe živote

- 14:32 - Komentari (1) - Isprintaj - #

u svima nama čuči skriveni genije, a problem je u tome što seremo

- 14:30 - Komentari (1) - Isprintaj - #

pitali seljaka: "Tko vlada ovom našom državom? kaže seljak: "Pa Saudijci!" „Ma kakvi Saudijci? -Pa oooni što se voooze sAudijem.

- 14:23 - Komentari (1) - Isprintaj - #

malo tuđih nesreća veseli Hrvate ~ većina nedaća su ipak domaći političari

- 14:21 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Najbolji izgovor za nepročitanu lektiru koji sam čuo je: "Ne da mi mama!"

- 14:20 - Komentari (1) - Isprintaj - #

sretna žena ima potkovicu, a pametna konja

- 14:19 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ljudi se mijenjaju svakodnevno ~ ne prepoznajem više nikoga

- 14:17 - Komentari (1) - Isprintaj - #

hvala političarima izabranim da nam omoguće bolji život što ste mi sve uzeli jer vam zato ništa više ne dugujem

- 14:16 - Komentari (1) - Isprintaj - #

tip koji je izmislio izreku da se uživa u malim stvarima sigurno nije mislio na plaću

- 14:15 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ne stigneš se ni zaljubiti, a već si ispao kreten

- 14:14 - Komentari (1) - Isprintaj - #

dok se bavimo nevažnim stvarima, one važne prolaze pokraj nas

- 14:12 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Ja da sam u žiriju za Miss SVIJETA izabr'o bih onu koja bi me častila pivom

- 14:11 - Komentari (1) - Isprintaj - #

mislim da bih danas za ručak mogao okinuti jedan burek....od sira

- 14:08 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Dobro jutro i učite djecu neka pričaju tečno dok lažu, tu se kriju veliki prihodi, političari da budu!

- 08:43 - Komentari (7) - Isprintaj - #

četvrtak, 10.03.2016.

nezaposleni Hrvat rođen u Hrvatskoj umro u Hrvatskoj! Uzrok smrti? Zar je potrebno?

- 14:50 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Hrvatski sabor je kao eurokrem, teško je odvojiti crno od bijelog

- 14:48 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Od kako sam se rodio povremeno dajem znakove života

- 14:47 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Uvijek je bolje na pijaci kupiti diplomu nego drogu

- 14:46 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Vjerujem u bolje sutra i u vanzemaljce

- 14:44 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Za prosječnog Hrvata najteže je čekanje od jednog do drugog rata

- 14:43 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Bio bih i ja glup nego ne stižem na red

- 14:41 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Došlo je mojih pet minuta. Zahod je prazan makar je zahod sa dvije zahodske školjke....kenjati sa partnerom i držati se za ruke...neprocjenjivi doprinos ljudskim pravima

- 14:39 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Mom unutrašnjem neprijatelju opet grče crijeva

- 14:36 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Dobro jutro! Nekoć sam stenjao u krevetu, a sad stenjem kad, ujutro, izlazim iz njega što se, valjda, zove godina proizvodnje?!

- 08:20 - Komentari (4) - Isprintaj - #

srijeda, 09.03.2016.

Trebali ministarstvo umirovljenika... Ta najmnogobrojnija grupa ljudi u Hrvatskoj je oduvijek zapostavljena i ima puno neriješenih problema

- 14:33 - Komentari (3) - Isprintaj - #

slušanje karamarka kako priča o problemima je kao slušanje učenika kako opisuje radnju lektire koju nije pročitao.

- 13:52 - Komentari (1) - Isprintaj - #

test

- 13:05 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Kao i kapitalizam uvijek netko iskorištava drugoga i živi na 'tuđi račun'

- 13:02 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Ako te bijeg od neimaštine čini izbjeglicom, jesu li i Hrvati u Irskoj izbjeglice?

- 11:21 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Još jedan pogled na 'velike ribe koje jedu male ribe' uz naslov u novinama

- 10:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #

O YES: i mačke imaju pravo na odstrel!!

- 10:11 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Ah da, kako da ne, on je upravo uspostavio vezu sa snovima svoje usnule dragane...

- 09:52 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Mislite na starije ~ obilazite ih u ustanovama kamo ste ih smjestili

- 09:42 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Predlažem odličje za zaslužne političare

- 09:39 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Listam jutarnji tisak i prelazim "MOSTOVE PREKO RJEČINE"

- 09:37 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Dobro jutro! Danas je novi dan i više nije osmi ožujak~ DAN ŽENA!

- 08:58 - Komentari (2) - Isprintaj - #

utorak, 08.03.2016.

pa još malo šale za MEĐUNARODNI DAN ŽENE 8. ožujka

- 13:03 - Komentari (3) - Isprintaj - #

kad za MEĐUNARODNI DAN ŽENE 8. ožujka susjed daje kitu cvijeća i kad za MEĐUNARODNI DAN ŽENE 8. ožujka susjeda ide po kitu cvijeća

- 13:00 - Komentari (1) - Isprintaj - #

I još samo da vam priznak kako mi je započeo današnji dan:za MEĐUNARODNI DAN ŽENE 8. ožujka jednoj sam mlađoj dami darivao karanfil i nutelu

- 12:14 - Komentari (1) - Isprintaj - #

MEĐUNARODNI DAN ŽENE 8. ožujka treba čestitati svima koji se osjećaju kao žene

- 12:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #

za MEĐUNARODNI DAN ŽENE 8. ožujka kućna mezimica ljubomorna je na darove kojim je zasuta moja žena

- 12:10 - Komentari (1) - Isprintaj - #

za MEĐUNARODNI DAN ŽENE 8. ožujka dogode se još kojekakve čudnovate nezgode

- 12:08 - Komentari (1) - Isprintaj - #

za MEĐUNARODNI DAN ŽENE 8. ožujka moja žena ostavi mi za jesti puno, puno mrkava... jer prethopdne noći bilo je... ta znate već koliko je brzo svršeno

- 12:03 - Komentari (1) - Isprintaj - #

za MEĐUNARODNI DAN ŽENE 8. ožujka očituje se surova strana odnosa između nježnih muškaraca i grubih žena

- 12:01 - Komentari (1) - Isprintaj - #

za MEĐUNARODNI DAN ŽENE 8. ožujka poklanjaju se ženama metle da održavaju čistu kuću ili neka odlete

- 11:59 - Komentari (1) - Isprintaj - #

za MEĐUNARODNI DAN ŽENE 8. ožujka nešto i u pogledu 'ića i pića'

- 11:58 - Komentari (2) - Isprintaj - #

za MEĐUNARODNI DAN ŽENE 8. ožujka toliko o isplativosti iskrenog razgovora sa svojom ženom

- 11:56 - Komentari (1) - Isprintaj - #

za MEĐUNARODNI DAN ŽENE 8. ožujka red je da spomenem valjda i to da bih ja za dan muškaraca htio maskirnu odoru

- 11:55 - Komentari (1) - Isprintaj - #

za MEĐUNARODNI DAN ŽENE 8. ožujka unuk je baki darova da ravnopravno sjedne pred monitor računala...

- 11:53 - Komentari (1) - Isprintaj - #

MEĐUNARODNI DAN ŽENA 8. ožujka ~ blago rečeno ~ diskriminira muškarce

- 11:48 - Komentari (1) - Isprintaj - #

„Od poklona za osmi mart dobila sam starijeg kolegu da mi zuri u sise hvala upravi“ ~ napisala je moja puno mlađa kolegica

- 11:45 - Komentari (1) - Isprintaj - #

čestitka Međunarodnog dana žena osmog marta svim zaposlenim ženama koje su ravnopravne u plaćanju poreza sa svojim muškim kolegama

- 11:42 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Dobro jutro i čestitke za osmi ožujak svim ženama!

- 08:08 - Komentari (5) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 07.03.2016.

A sada jedno (meni) preozbiljno i prevažno pitanje:

- 11:46 - Komentari (4) - Isprintaj - #

Sretna žena ima potkovicu, a pametna konja...

- 10:23 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Ne stigneš ni da se zaljubiš, a već ispadneš idiot

- 10:21 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Ta glupa odlučnost da ništa ne pogriješiš u životu

- 10:20 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Loši ljudi žive tu blizu, odmah iza lažne vrline.

- 10:06 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Uz jutarnju crnu kavu jedna priča iz crne kronike

- 09:54 - Komentari (1) - Isprintaj - #

petak, 04.03.2016.

HEJ MOMČE, ti u plavoj majici, gledaj u fotoaparat!

- 14:49 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Je si li LAV ili nisi? Pokaži curi koliko je voliš!!

- 14:47 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Ima jedan printer koji umnožava rođendanske želje…

- 14:46 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Slučajno je nazvao vatrogasce pa je zapalio susjedu kuću da ne dođu bezveze

- 14:44 - Komentari (1) - Isprintaj - #

badava ti dimije, opet će ti proturit kroz noge…

- 14:44 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Ono kad podjetinjimo u starosti pa ponovno proživimo pubertet

- 14:42 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ako se želiš napiti trebaš naći nekog tko će ti pridržati čašu

- 14:42 - Komentari (1) - Isprintaj - #

TRAKTORUŠE

- 14:40 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Bi li Vi pomogli dami u nevolji?

- 14:39 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Bliskoistočni način vađenja zubi

- 14:37 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Iskoristite vikend i udajte se

- 14:36 - Komentari (1) - Isprintaj - #

izraz: "Vole se kao pas i mačka?!"

- 14:34 - Komentari (1) - Isprintaj - #

skulptura od mesa: "Salaš u malom ritu"

- 14:31 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Kako ćeš znati koja je prava ako ih sve ne isprobaš?

- 14:29 - Komentari (1) - Isprintaj - #

a da vol njoj kaže: „KRAVO!“ uvrijedila bi se i naljutila

- 14:27 - Komentari (1) - Isprintaj - #

imam duge ruke ali svoju dragu ne uspijevam obuhvatiti oko struka

- 14:25 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Dobro jutro! Naručili ste buđenje?

- 11:01 - Komentari (2) - Isprintaj - #

četvrtak, 03.03.2016.

Drage moje sponzoruše, ne tjerajte muškarce da trče za vama, možda steknu kondiciju pa vi njih više nećete moći uloviti

- 14:00 - Komentari (5) - Isprintaj - #

ubija te ono što najviše voliš

- 13:59 - Komentari (1) - Isprintaj - #

još dva tri psihička bolesnika pa kraj radnog vremena

- 13:58 - Komentari (1) - Isprintaj - #

život nisu trenuci u kojima znaš šta reći, već trenuci u kojima su riječi suvišne

- 13:57 - Komentari (2) - Isprintaj - #

zlopamti pa se nerviraj

- 13:56 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Biti nečiji osmjeh, zar je to malo?

- 13:55 - Komentari (1) - Isprintaj - #

svi mi živimo u snovima, netko u svojim, a neko u tuđim ~ to je jedina razlika

- 13:54 - Komentari (1) - Isprintaj - #

malo toga me pokreće, al što god me pokrene odnese me u pičku materinu

- 13:53 - Komentari (2) - Isprintaj - #

zabluda je majka svih kajanja

- 13:52 - Komentari (1) - Isprintaj - #

tuđa sreća još nikog, tko ju je pokušao ukrasti, nije usrećila

- 13:52 - Komentari (1) - Isprintaj - #

netko živi moj život al' to nisam ja

- 13:51 - Komentari (1) - Isprintaj - #

život je 50% jebiga i 50% jebi se

- 13:50 - Komentari (1) - Isprintaj - #

sada bih malo pisao o seksu al' mirišem opojno na dinstani luk

- 13:49 - Komentari (1) - Isprintaj - #

nema veze ako ne možeš bez nečeg krupnog a moraš se zadovoljiti sićom

- 13:48 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Ljudi su poznati po da ne razmišljaju o bolesti dok se ne razbole a kad se razbole i govno bi pojeli da se izliječe

- 13:47 - Komentari (1) - Isprintaj - #

u Australiji kirurzi ugradili pršljen napravljen pomoću 3D štampača, a kod nas još uvijek ima nepismenih građana

- 13:46 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Čuvena naša kletva: "dabogda nemao, pa na to platio PDV..."

- 13:45 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Odem do dućana zdrave hrane, vidim šta ljudi kupuju i toliko se razočaram da mi padne šećer pa uzmem za sto kuna osim bananice i kilogram istucanih oraha (jezgri)

- 13:38 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Kad mi žena sa velikim grudima tvrdi da je klonula duhom dođe mi da je pitam: ~ A šta bi tek rekla za moju muškost?!

- 13:35 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Sačekat ću da mi nešto pametno padne na pamet

- 13:34 - Komentari (1) - Isprintaj - #

srijeda, 02.03.2016.

Život nije bajka. Ako u ponoć izgubiš cipelu nisi Pepeljuga nego si, ustvari, pijanac!!

- 12:07 - Komentari (2) - Isprintaj - #

U trideset slika zbrkano i slikovito prikazivanje mog, iz dana u dan više-manje jednolikog, svakodnevnog i malograđanskog života sa pomalo podrugljivim tonom zbog kojih vam sve i ništa neće biti jasnije…

u uvodu napominjem da je riječ o 'psećem životu'

ako u životopis uključim moju 'bolju polovicu' ne može se izbjeći činjenicu da zapravo govorim o PSU I MAČKI

no u ništa se ne želim upustiti ishitreno prije nego popijem kavu

zatim ću odmah priznati da radim danonoćno

naravno da radim u korist države

ali za utjehu si povremeno nataknem slušalice MP3 na uši i slušam glazbu

glazba me prenese u neka sretna davna vremena i prisjeti što o tom dobu govori moja 'bolja polovica'

kad je riječ o uspomenama ja uvijek ogladnim

sjećanja loše djeluju na mene

kad smo već kod priznanja, priznajem da sam u pogledu ženskog spola potpuno neravnopravan

ali nemam namjeru pretjerivati sa samokritikom u pogledu bračnog života

zar ste povjerovali da neću iskoristiti pravo na ČIK~PAUZU poslije dobrog seksa?

u ovom trenutku ću duboko uzdahnuti i pomisliti na drugu stranu, na životnu poeziju

naravno da i na radnom mjestu sanjarim o ljubavi i srodnoj duši

ali isto tako ne mogu izbjeći ni pomisao na 'dnevnu politiku'

u svakom slučaju u tijeku radnog dana ne zanemarujem iskoristiti svaku priliku za različite oblike opuštanja

ne zapostavljam ni seksualne ponude suradnica ako ih ima

ali, sve u svemu, SEKS na radnom mjestu u mom je slučaju čista mašta koju mi je zagadila moja 'bolja polovica'

komplikacije nastaju što u toj situaciji ne mogu istisnuti iz misli ni zaboraviti bračne sukobe i svađe

ta pomisao na ono što me čeka kod kuće tjera me da odlutam na poslovni put

tamo se obilato hranim na poslovnom ručku

razumljivo je samo po sebi da pretjerani unos kalorija nakon obilnih obroka treba utrošiti

naravno da preskačem dalje tjelesne aktivnosti pa ću vam, dok dođem do daha, odgovoriti na zanimljivo pitanje za današnje doba: kako sam došao do posla?

došlo neko doba da o moralu priča nemoralan, o stilu šminker, o poštenju lopov, o znanju neznalica, o ljubavi koristoljubiv, a o sreći podrugljivac

i tako eto, u tom stilu i ja priznajem: ustrajno obavljam najkompliciranije radne zadatke u firmi u stečaju

posao me toliko iscrpljuje da jedva čekam vikend

dakako 'dobro plaćeni posao' (dugovanje dvogodišnje plaće poslodavca) omogućilo mi je 'MOJU KUĆICU U SMEĆU'

a kod kuće čeka me moja bolja polovica puna očekivanja koja ne mogu ispuniti jer sam iscijeđen od velikog posla

dabome da ona ima i neke zanimljive prijedloge za završetak radnog dana (uglavnom pretjerana očekivanja)

i napokon, prešutjet ću veselja kod kuće (ona u vezi pornografije sa svojom boljom polovicom) i, završiti uzbudljivu priču te uskočiti (baciti se) u krevet
- 10:01 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.