Proglasi

utorak, 18.03.2014.

Tko nema djevojku neka izvede psa u šetnju, a ako nema psa neka se prošeće sam. Možda upozna neku zgodnu curu slično razmišlja

- 16:43 - Komentari (14) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 17.03.2014.

Ponekad u životu dobiješ najbolje karte, ali skontaš da ti se ta igra više ne igra pa samo ustaneš i odeš.

- 16:28 - Komentari (4) - Isprintaj - #

nije sloboda govora to što stvara problem, već sloboda tumačenja

- 16:06 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Viktor Ivančić: "Tko god o sebi iz čista mira širi glas da voli Hrvatsku, vjerojatni je lupež."

- 16:00 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Brijem da je Matija Gubec doveo bandu pred dvorac Franje Tahija da naplati kockarske dugove

- 15:11 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Kad je najzanimljivije tada je vrhunac

- 14:39 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Djevojko, možda nemam priču kojom bih te oborio s nogu, ali zato vidi kako velike trepavice imam, k'o djevojčica…

- 13:55 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Prolazi sve. Da li nas tješi ta spoznaja? Proći će i radost, proći će i ljubav, proći će i život. Zar je prolaznost smisao života?

- 13:37 - Komentari (1) - Isprintaj - #

"Nisam ja. Palo je samo od sebe" najčešća je isprika kad štogod razbiješ

- 12:28 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Ako mi je zubar izvadilo zub umnjak je li to sad znači da sam malouman?

- 11:56 - Komentari (4) - Isprintaj - #

ishrana je vjerojatno moj omiljeni sport

- 11:23 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Čim ugledam neku kilometarsku objavu znam da je neki bloger odlučio napisati neko svoje mišljenje koje realno nikada nikoga ne zanima

- 10:23 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Opće poznato je da su povijest ljudskog roda zajebale odluke pismenih preko leđa nepismenih. Avaj.

- 10:13 - Komentari (1) - Isprintaj - #

nedjelja, 16.03.2014.

Ogrni me šutnjom

- 01:21 - Komentari (6) - Isprintaj - #

Zatvorim oči pa mi neočekivana i ne baš draga sjećanja padnu na um. Spavat ću sa otvorenim očima

- 01:18 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Narod očekuje bolje dane. Vlast ne štedi na obećanjima

- 00:47 - Komentari (1) - Isprintaj - #

kad se želim osjećati usrano, prestanem piti ili se zaljubim

- 00:44 - Komentari (1) - Isprintaj - #

subota, 15.03.2014.

Samo primjećujem da se uvijek se pretjeruje zamišljajući ono što se ne zna

- 22:31 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Dan će biti divan, sunčan i topao, nosit ću hlače na cvjetove, a ti ćeš me držati za ruku. Smijat ćemo se. Jedinstven plan, zar ne?

- 21:28 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Budite zahvalni i onima koji vas povrede. Ojačali su vam imunitet...

- 21:08 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Iza najvećih tišina u nama krije se vrisak koji bi stijene razorio

- 20:15 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Želim da nam tijela pjevaju u bilo kojem žanru

- 19:57 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Ne dozvoliti da se prošlost na vas sruši

- 19:47 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Radujte se! Opasno je biti nezadovoljan

- 19:11 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Pola mog života je čekanje da se juha malo ohladi

- 18:54 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Otišla je toliko daleko da sam je zaboravio

- 18:51 - Komentari (1) - Isprintaj - #

petak, 14.03.2014.

Opet povjerujem i opet se zajebem... Pa dokle više, dokle????

- 15:17 - Komentari (6) - Isprintaj - #

Ja sam od onih koji će ti reći sve, osim da sam tužan kad ne dobijem ništa za uzvrat

- 14:46 - Komentari (3) - Isprintaj - #

U nekim danima se probudiš baš kako treba, kako se godinama nisi budio

- 14:44 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Ništa nije gore nego biti najbliže i najdalje u isto vreme

- 06:10 - Komentari (5) - Isprintaj - #

Razlika između znanja i bogatstva u tome je što nas znanje čuva, a bogatstvo mi moramo čuvati

- 05:27 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Nadaš li se praštanju onoga tko je iznad tebe, budi spreman oprostiti onima koji su ispod tebe

- 05:05 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Najgori su oni koji se ni pred sobom ne stide!

- 03:51 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Međ' sisama i međ' snom...

- 03:11 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Prođeš sve faze, pa i tu "nikad neću naći boljeg" i shvatiš kolika si budala

- 02:00 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Ironija je što ovi koji su protiv homoseksualaca uvijek prvi prodaju dupe.

- 01:34 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Nikako ne mogu shvatiti zašto ljudima opraštam što me udave...

- 01:28 - Komentari (1) - Isprintaj - #

zavalin se na kauč, otvorin pivo i gledan emisiju "ultimativne šopingholičarke". IMALA SI CILI DUĆAN ZA SEBE I TO SI IZABRALA ŠTRACO?!

- 01:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Mislim da je konkurencija velika u bilo kojem dijelu postojanja jer takav je zakon prirode

- 00:26 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Bacaju mi se kockice sa nadom u dvije šestice

- 00:15 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Potreban je dodir genijalnosti za krenuti u suprotnom smjeru i lupati glavom o zid

- 00:07 - Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 13.03.2014.

Kako krasno čavrljam sa vama blogeri. Mi se tako lijepo družimo: svaki pred svojim ekranom pijucka svoju kavu i piše post za vlastiti gušt, a moja žena strpala je u perilicu moje usrane gače da ih opere pa će poslije skuhati večeru

- 23:03 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Po logici hrvatskih ministara, fikus bi trebao imati najveću plaću...Zato nam i je ovako. Jer nas biljke vode. Toliko kao fikus, naime, mozga imaju hrvatski političari

- 22:29 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Jednom u životu pronađeš nekoga tko će preokrenuti svijet zbog tebe i dići te ako padneš. Sretan je onaj tko prepozna trenutak susretanja takvog bića

- 21:43 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Zagrljaji su nešto najljepše. Zagrliti voljenu osobu je ono pravo nešto najljepše

- 21:30 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Obzirom da su među Hrvatima uvijek dobro kotirali bivši robijaši, nešto mi Čaćić pada na pamet. Ima budućnost?!

- 21:13 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Nemam radno vrijeme ali zato imam bol u leđima

- 20:56 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Sanjala sam vas. Na odjelu za subakutnu psihijatriju.

- 20:38 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Budi cvijeće, a ne smeće

- 20:36 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Nije važno ono što se gleda nego ono što se vidi

- 18:14 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Svako sebi danas daje pravo, da onom drugom ukine sva prava

- 18:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Povjeruješ da imaš dosta prijatelja. Onda dođe neko zeznuto vrijeme, nasrne na te poznato i nepoznato i skontaš da si jebeno sam

- 05:52 - Komentari (5) - Isprintaj - #

Kako se sanjaju najljepši snovi?

- 05:51 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Čudno je to koliko ljudi vole promatrati stvari isključivo sa vlastitog trona

- 03:44 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Prije puštanja jezika u pogon, obavezno provjeriti da li je mozak uključen...

- 02:59 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Ne dirajte u krvave rane drugih ljudi. Mogao bi neko počačkati vaše

- 02:29 - Komentari (1) - Isprintaj - #

U Aktivizam neka se,bez obzira na plemenitost svojih namjera, ne upušta nitko tko nije lukav i/ili spreman na kompromise

- 02:15 - Komentari (1) - Isprintaj - #

A gdje su moja ljudska prava da mogu raditi i biti plaćen za dostojanstven život te bez problema da odem živjeti i raditi na Kubu, Island, Irsku, Boliviju, N. Zeland, Švedsku ili bilo gdje u svijetu gdje poželim?

- 01:46 - Komentari (1) - Isprintaj - #

dok vodiš bitku sam sa sobon, sve oko tebe samo stoji i skuplja prašinu

- 01:30 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Ja spolnim organima pristupam s vedrije strane, umirem od smijeha kada vidim neke

- 00:41 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Nauči me kako da zadržim bar zrno zdravog razuma kada stojim na raskrsnici gdje svaki put vodi u ludilo

- 00:18 - Komentari (1) - Isprintaj - #

srijeda, 12.03.2014.

Ali ja ne govorim ništa novo i ništa drugačije nego dosad! Ja stalno govorim jedno te isto!

- 23:55 - Komentari (1) - Isprintaj - #

od sebe pokušavaju pobjeć samo taoci svoga srca

- 23:29 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Fjodor Dostojevski:" Koliko je ljudi koji ne misle sami, nego žive od misli koje su izmislili drugi?"

- 21:43 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Stvari o kojima najmanje pričaš najviše te izluđuju

- 21:42 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Već četiri sata buljim u ekran, a da me pitate u što toliko dugo zurim, pojma nemam

- 21:03 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Nije fer što nismo negdje zajedno gdje bismo mogli da se danima glupiramo.

- 21:01 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Ljudi koji nas jednim osmjehom, kao stari ogrtač sa nas, svuku i skinu iz misli sve crne oblake pod kojima smo se krili... njih čuvajte

- 14:51 - Komentari (4) - Isprintaj - #

NATO procjenjuje da na planeti Zemlji trenutno živi oko 6,93 milijardi ljudi odnosno potencijalnih kolateralnih štetočina koji ugrožavaju život na planeti Zemlji.

- 14:24 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Izazovi su to što čini život zanimljivim. Prevladavanje njih je pak ono što život čini smislenim

- 13:52 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Svi umiru, bez iznimke...Samo neki iznimno umiru kao ljudi, a većina krepava, jer su izabrali ne živjeti život dostojan ljudi...

- 13:51 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Taman sam si lijepo očistio i namazao cipele da me ekipa može gazit

- 12:08 - Komentari (2) - Isprintaj - #

obuzme me neka mudrost, oduzme dobar glas pa zašutim

- 11:46 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Bolje je da se pljusne s istinom nego ljubi lažno

- 09:57 - Komentari (2) - Isprintaj - #

u glavi uopće neman nikakav naglasak na bilo kakvu primisao...

- 09:55 - Komentari (2) - Isprintaj - #

utorak, 11.03.2014.

Osjećam se kao posljednji Mohikanac osjetljivosti u ovom neosjetljivom svijetu.

- 21:59 - Komentari (5) - Isprintaj - #

Budite oprezni sa ljudima koji znaju sa riječima. Oni vode ljubav bez dodira

- 21:31 - Komentari (2) - Isprintaj - #

ako vidiš da može bolje ne mrzi onog tko čini bolje nego radi na sebi da bolje činiš

- 21:24 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Poslije plime bogaćenja dolazi oseka morala...

- 20:48 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Što god da tražiš od ljudi, budi siguran da će ti debelo naplatiti

- 13:56 - Komentari (5) - Isprintaj - #

Ovim postom, zbog objave dva posta prije ovoga, trebam se pa to činim, Blogeru 'Euru' javno izvinuti jer VELIKI POTOP i H(rvatsko) D(ruštvo) Z(ločinaca) – (prema nepravomoćnoj presudi) – stvarno nema ništa zajedničko osim katastrofalne razmjere po zemlju

- 12:46 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Lova ide u proračun. Da je opet neko sfrče sebi u džep. To se zove 'Obrtanje kapitala' ili Show must go on: iz džepa u džep političara

- 12:44 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Nadao sam se da će Sanader dobiti par godina rada za opće dobro, da sadi cvijeće na Zrinjevcu ili mi pere stakla na Ini pa mu dam 5 kuna...

- 10:51 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Plašim se tvojih odgovora na poruke koje ti nisam poslao

- 10:43 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Tiha glavobolja i bolesna intriga

- 10:37 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 10.03.2014.

Ne znam što je tužnije, slušati o prošlosti, propuštenim prilikama i neostvarenim snovima mojih roditelja ili to što ja takvo štogod nikad nisam niti imala niti imam niti ću imati

- 20:57 - Komentari (5) - Isprintaj - #

.A istoj toj osobi nikada napamet ne padne da golim rukama sam samcat izgradi neboder od stotinu katova

- 19:39 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Dok ja razmišljam o ženi čovjek bi pomislio da je ja razumijem!?

- 19:28 - Komentari (4) - Isprintaj - #

Postavite li si ikada nakon osmog ožujka, Valentinova ili sličnih prigoda o smislu darivanja buketa cvijeća pitanje što bi bili ali nisu postali plodovi prirode ubrani pa uveli cvjetovi?

- 19:11 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Muški razgovori o sportu vrte se uvijek oko jedne te iste teme baš kao mačke oko vrele kaše…

- 18:45 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Uh, kažem vam, ne sviđa mi se razdvojen život u kakvom sam rođena i odrastala. Idem ja sama iz svoje glave smisliti nekakav drugačiji život kakav se meni sviđa!

- 17:53 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Da li iza svake uspješne karijere jedne žene isto tako stoji jednako uspješna karijera druge žene pitanje je svake ambiciozne žene koja 'ganja' karijeru, a ne muža?!

- 16:45 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Oko mene sve neki dobri roboti… jedino su ljudi loši (programeri?!)

- 16:03 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Nije zato jer sam gladan nego zato jer mi krče crijeva

- 12:47 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Tuga u epizodi "OTPLAKALA SAM SLAP OD SUZA"

- 11:19 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Penjali smo se na drveće, zafrkavali djevojčice, dangubili, plakali, smijali se i zajedno preživljavali neobuzdanu mladost čitavih osamnaest godina, a onda si postao punoljetan, odrastao i…

- 10:49 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Ugh, kakvo je to sada vrijeme došlo kao da se odigrala prava, zbiljska propast svijeta

- 10:28 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Nije fora u tome da odoliš i ne prevariš svog dragoga nego fora je u tome da ne poželiš nikog drugog osim njega da ti se ušulja kroz prozor i samo s njim provediš besane noći

- 09:52 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Što je, u razrokom pogledu. previdio ljubavni roman?

- 09:14 - Komentari (1) - Isprintaj - #

U ovom je slučaju sasvim slučajna i nimalo povezana podudarnost leta balonom oko svijeta za osamdeset dana sa svijetom ljudi gdje je najveća kukavica muškarac koji probudi ljubav u ženi bez namjere da uspostavi trajnu bračnu vezu

- 09:11 - Komentari (1) - Isprintaj - #

nedjelja, 09.03.2014.

Kad ne znam što raditi, ne radim ništa

- 23:52 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Uzorima kojima se diviš i koje slijediš, lako ti se useru u sanjarenje o životu

- 23:42 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Razmišljanje je teži put do pakla.

- 23:31 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Ljudski mozak ima najbolji učinak, u odnosu na svijet u kome čovjek živi, ako ga čovjek ne koristi

- 23:19 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Osmijeh svakoj – srce samo jednoj

- 23:07 - Komentari (1) - Isprintaj - #

U kom uzrastu muškarci više nisu djeca?

- 22:55 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Ja skupljam neobične stvari. Dok vi skupljate marke, značke, stari novac… ja skupljam dane, sate i divne trenutke.

- 22:34 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Iskustva su gorka, neslane su šale, kisele su kiše ... sve u svemu, bljutavo neko stanje…

- 22:33 - Komentari (1) - Isprintaj - #

petak, 07.03.2014.

razmišljam o tome da pustim glasno da svira glazba na radiju, a mi u njenom ritmu šutimo isprepletenih prstiju...

- 17:35 - Komentari (6) - Isprintaj - #

Imam omekšivač inspiriran ljubavlju s aktivnim mikro kapsulama nježnih zagrljaja i poljubaca

- 17:34 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Ako nekome danas ne radi grijanje, poklanjam mu vrućinu svoje jarosne ljubavi

- 17:12 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Ponekad je smijanje smješnije od same šale

- 14:33 - Komentari (1) - Isprintaj - #

čačkam zube prstima i onda stavim čačkalicu kao modni detalj

- 14:23 - Komentari (2) - Isprintaj - #

I ne serite mi s onim: nismo mi krivi što su na vlasti nesposobni vlastodršci. Nisu oni s Marsa pali, vi ste ih stvorili i demokratski izabrali. Vi ih možete i opozvati... Referendum?!

- 12:26 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Traže poštovanje, a ne pozornosti je teži i mukotrpniji put koji duže traje

- 12:22 - Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 06.03.2014.

- Od čega je umro? - Niko ne zna, zakazali su mu pregled za 26. ožujka 2156-e godine.

- 12:03 - Komentari (4) - Isprintaj - #

Linić: "Približili smo se brojkama na koje ciljamo." - Tako je! Uskoro će biti 450000 nezaposlenih i jubilarnih 5000 javnih kuhinja...

- 11:42 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Život nam svima uvijek nudi najbolje, a na nama je, u odnosa prema iskustvu i pitanje opredjeljenju, na što ćemo se usredotočiti

- 11:27 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Posle našeg upoznavanja ostalo mi je u grlu kajanje što smo se upoznali

- 11:19 - Komentari (1) - Isprintaj - #

- Ti i ja možemo nemoguće, samo da znaš. - Zvuči divno! - Zato jer nije istinito.

- 11:17 - Komentari (1) - Isprintaj - #

srijeda, 05.03.2014.

Upravo ispriča kolegica kako joj je mali nećak rekao da su u vrtiću palili fašnik tako da je teta na lutku navukla košulju svog bivšeg dečka

- 18:34 - Komentari (5) - Isprintaj - #

Uglavnom svi ljudi žive s predrasudama i rijetko tko prihvati različitost s nježnošću

- 03:07 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Istina koja vas 'oslobodi' prije toga vas barem iznervira ako vas već ne ubije

- 03:02 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Vaše riječi ne znače ništa ako vi radite nešto potpuno suprotno

- 02:58 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Nekad se smijem samo tako, bez razloga i u mrkom mraku ako mi je kroz misli projure neke riječi besmislene...

- 02:53 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Sanjaj sve što čeznem da ti izgovorim, a prešućujem

- 02:46 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Super je stvar kad te peku oči, a ne možeš spavati jer je onda jedino rješenje objesiti se na vješalici za kapute u predsoblju. Ja nemam ni vješalice za kapute ni predsoblja u stanu.

- 02:40 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Zamislite da smo svi pametni, kako bismo se međusobno razlikovali?!

- 02:37 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Kako "opasne" misli ne mogu nikoga ubiti tako ni "prljave" ne mogu nikoga zaprljati ma štogod vi mislili o tom!

- 02:33 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Želio sam Vam nešto važno reći, nazivao Vas, ali se ne javljate. Vjerojatno spavate! A to sam vam baš i htio poručiti – ugodne snove!!

- 02:27 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Osjetio sam veliku strast, toliko jaku želju da smo oboje izgorjeli

- 02:21 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Opet mi je nešto hladno. čitav dan je tako. Samo se u jednom trenutku zaledim...

- 02:17 - Komentari (1) - Isprintaj - #

"Je l' se sjećaš one dekice što sam je jutros spominjala? E, sada mi treba, baš ta ružičasta, da ugrijem nožice jer mi je malo hladno," dobaci mi žena iz kreveta

- 02:10 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Mi nismo ljudska bića na duhovnom putu. Mi smo duhovna bića na ljudskom putu.

- 02:06 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Na kraju će sve stvari doći na svoje mjesto. Do tada se treba smijati zbrkama kakve život čini, živjeti za trenutke i znati da se sve događa s razlogom koji samo nama nije jasan

- 02:00 - Komentari (1) - Isprintaj - #

utorak, 04.03.2014.

Inače općepoznato je da se najviše laže prije sexa, za vrijeme rata i poslije lova

- 05:04 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Već pola sata spremam se tuširati. Nikako da se odlijepim iz naslonjača. Otac priča nešto. Ne slušam ga. Sanjarim.

- 04:39 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Maratonske trke u začaranim krugovima

- 04:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #

njegova cura prdne posle seksa i izađe mali žuti čovjek

- 04:34 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Kada pružam ruku ja pružam i srce. Zato i nastradam

- 04:32 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Da li ikada zamišljate u svojoj glavi nešto što se neće dogoditi, međutim to vas toliko čini sretnim da povjerujete da je moguće.

- 04:29 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Ne možeš razumjeti nečiju bol dok sam ne prođeš kroz nju.

- 04:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Nije važno koliko dugo, nego koliko jako me voliš.

- 04:24 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Pogriješi i konj, a kamo li ne magarac?!

- 04:21 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Zanimljiv je ovaj svijet, na jednom kraju blještavilo glamura na crvenom tepihu, na drugom su na rubu rata...netko je uvijek sretan na nečiji tuđi račun izgleda

- 04:18 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Zaključio sam pročitavši nešto što nekako nije povezano s ovim blogom da je umjetna inteligencija, ustvari: UMJETNA GLUPOST!!

- 04:14 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Neke lijepe slike blijede, a ja ih želim natrag. Gdje je to mjesto gdje ih mogu naći?

- 04:11 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Ona druga šutljiva princeza bila je bolja s dugom kosom jer je ima preokruglo lice za kratke frizure. Ostalo na njoj bilo je dobro

- 04:07 - Komentari (1) - Isprintaj - #

-A kako te tip pušta tako obučenu u grad? -Valjda zato što nisam pas na lancu pa nema šta on držati, a valjda i jer mi nije stilista

- 04:02 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Neki dan ugledam susjedu na prozoru i složim neku facu... razmišljanje nešto tipa šta će sa mnom biti i babuskara me polije čašom vode, mislim da sam se šlogirao

- 03:57 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Samo mi što nismo voljeni, ali volimo, znamo dobro šta je to ljubav.

- 03:55 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Ne troši dah na riječi, čuvaj ga za poljupce

- 03:53 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Gdje odu uspomene koje izblijede?

- 03:51 - Komentari (1) - Isprintaj - #

moj posao se svodi na 'evo sad ću za 5 minuta'

- 03:48 - Komentari (1) - Isprintaj - #

-Što očekuješ curo kad obučeš minicu? Tipa?! pitam, a ona će: -Zapravo da me puste na pješačkom, da mi policija ne piše kaznu i konobar da mi da slobodan stol u restoranu, tipa imam

- 03:42 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Ostavit ću ti ključeve ispod otirača, a ti dođi.

- 03:40 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Svi mi imamo "nešto", "negdje" i "nekog"...

- 03:37 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Usta moja kudite me

- 03:35 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Nemoj gasiti svijetlo za mnom kad izađem da se ne spotaknem kad se vratim

- 03:31 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Jednom sam nazvao SOS za pomoć suicidalnim osobama, istražujući što zapravo oni govore. I moram vam priznati: DOŠLO MI DA SE ROKNEM!

- 03:25 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Tijelo umorno, a mozak radi sto na sat. I kako sad zaspat?

- 03:23 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Pitam se samo, da li prazni ljudi znaju da su prazni i ako znaju zašto ne rade ništa po tom pitanju?

- 03:20 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Danas sjednem sam u kafić popiti deci crvenog vina, naručim ga i HOP dvoje cure sjednu za moj stol. Imaju 19 godina i razna pitanja. Svašta ću doživjeti.

- 03:16 - Komentari (1) - Isprintaj - #

kaže baba skini se s tog konfilktera KONFILKTERA?! OK!

- 03:13 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Mislite li da je klasična gimnazija štetna za mlade ljude, zato što ih ne priprema za život, to jest tržište rada?

- 03:10 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Kupio sam kilu mozga na rasprodaji, da imam što pametno da pišem noćas. Kažu, prodaja opala, nitko ne kupuje, nikom ne treba..

- 03:07 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Malo, malo pa se zanesem

- 03:04 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Jednom tjedno, događa se valjda i jedan nevažan dan

- 03:00 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Ženina riječ je uvijek zadnja. I prva. I između.

- 02:52 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 03.03.2014.

Na karnevalu u Rijeci gay šeće Korzom maskiran u bananu i ugleda drugog golog gaya s čačkalicom u stražnjici: "Prijatelju,u što si se to maskirao?" "Ja sam ražnjić."

- 14:37 - Komentari (1) - Isprintaj - #

je l' i vi poneka uzmete svog kućnog ljubimca, stavite ga pred ogledalo i kažete mu TO SI TI

- 13:46 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Kome ćeš nedostajati ako nećeš meni?!

- 10:12 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Svi se više bave svojim lizgledom nego svojim ugledom

- 09:51 - Komentari (4) - Isprintaj - #

Žena zaboravlja lakše nego muškarac, ali se ona i lakše prisjeti onog što je zaboravila

- 09:11 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Ne čini vas boljim vaše uvjerenje nego ponašanje

- 09:06 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Čujem da ljudi iz ljubomore rade strašne stvari pa se zapitam kako žive sa tolikim zlom u sebi. Kako li spavaju sa mržnjom?

- 01:38 - Komentari (2) - Isprintaj - #

A moju "ljepšu polovicu" neko bi umotao u celofan i skupo platio?!

- 01:31 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Sutra se ni neću truditi skrivati podočnjake, svi ćemo ih imati!

- 01:28 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ako nešto znam, onda je to igra riječima, a za tebe nemam riječ koja te je dostojna

- 01:23 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Možda bih ja i patio za bivšim curama da ih ne poznam

- 01:21 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Kapiram da sumnja i nepovjerenje postoje za vrijeđanje voljenog bića

- 00:38 - Komentari (1) - Isprintaj - #

nedjelja, 02.03.2014.

Rijetki su oni koji mogu izdržati moje ludilo

- 22:50 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Jedan zagrljaj da tiho sklizne sa oblačnog nebeskog svoda i nježno te dodirne toliko dugo koliko ti treba

- 22:00 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Čudno je to koliko ljudi vole promatrati stvari isključivo sa vlastitog trona

- 21:33 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Onih manje od 5% imućnih koji imaju čitav svijet neka misle što će s njim. Mi 85% sirotinje i 10% koji preživljava nešto bolje samo možemo reći da smo se divno snašli u toj neimaštini i fućka nam se što propada. Zato smo im prepustili da vode brigu...

- 21:02 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Moje tijelo je danas veliko bijedno zgužvano smeće

- 20:39 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Svijet ne može biti bolji kad kreteni ne shvaćaju da ima svega dovoljno za sve...nego samo daj meni, daj meni...stoka krupnog zuba prokleta grabežljiva i sebična

- 19:47 - Komentari (1) - Isprintaj - #

učinite dobro djelo danas: prođite kolima posred lokve pored autobusne postaje i okupajte smrdljivu sirotinju kao vaš mali doprinos što nekom puno znači

- 19:34 - Komentari (2) - Isprintaj - #

gliste se koprcaju u govnu čovjeka koji se posrao u zahodsku školjku, a još nije potegnuo vodu kao sinonim za najodvratnije sranja političara što postoji na ovoj planeti

- 19:32 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Sve poskupljuje samo je čovjek sve jeftiniji

- 19:05 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Ono što očekujem da neko drugi uradi za mene jeste samo da mi se skloni s puta

- 14:45 - Komentari (2) - Isprintaj - #

subota, 01.03.2014.

Znam da mi nešto fali, ali da me ubijete ne znam za čime da zapomažem

- 23:33 - Komentari (6) - Isprintaj - #

stari gramofon, pucketanje ploče, crno vino, polumrak, dodiri do jutra, bez riječi...

- 21:25 - Komentari (4) - Isprintaj - #

Autocenzura nema veze sa automobilima

- 21:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Da bismo znali koja je cenzura dobra a koja loša, trebalo bi znati razlikovati Dobro i Zlo, a mi se svojski upinjemo da tu razliku zatremo

- 20:56 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Zakon protiv homofobije, pod krinkom borbe protiv Govora Mržnje, vodi u neviđenu cenzuru. Cenzori znamo tko su, i znamo što cenzuriraju

- 20:41 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Uvečer dok šećem gradskim ulicama u svom kvartu, zviždim samo tim ljudima s kojima sam odrastao poznati zvižduk i dijelim istu radost

- 20:20 - Komentari (0) - Isprintaj - #

U nekom trenutku shvatiš da su ljudi koji odustanu od tebe i odu, zapravo čine ti uslugu

- 20:19 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Perverznost srca i čistoća misli. Da perverzija dolazi od srca, a ne iz uma

- 20:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Oprosti ženice što te budim u podne, ali imam kremšnite i krafne za tebe

- 19:41 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Fali mi djetinjstvo, tad kad se nisam želio s nekim družiti rekao bih "mama mi je rekla da ne mogu", a sad se moram preseliti iz grada i promijeniti ime

- 19:17 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Ako Oni mogu birati radnika po volji, zašto zakon ponude i potražnje nije takav da radnici mogu izabrati za koga bi radili? Hvala na suradnji, ali nađite nekog drugog…

- 18:58 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Maska od banane i kivija na licu moje žene. Njezina ljepota je jestiva.

- 18:47 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Još uvijek postoje ljudi koji sebi daju za pravo da se prema vama ophode kao da ste prijatelji, posle samo jednog rukovanja

- 18:46 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Danas je, čuo sam na radiju, dan prasića, najradoznalijih i najoptimističnijih životinja po kojima je dobila naziv riječ svinjarija.

- 16:48 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Problem nije problem zbog samog sebe. Problem je vaš stav u pogledu onog što za vas predstavlja problemu

- 16:23 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Ljudsko srce, pod milim bogom, nikada nigdje zadovoljno nije!!

- 11:46 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Čim je "zločeste" banke u novinskim napisima i otisnutim masnim slovima stavljeno u navodnike, jasno je u čiji rog pušu

- 11:45 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Tko jaše na drugačijoj seksualnoj orijentaciji, u zabludi je ako misli da je on tu drugačiju seksualnu orijentaciju obuzdao i da njime može nasilno upravljati batinom po guzici

- 00:28 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.