subota, 15.04.2006.

Pa dragi komentatori da vas ispravim... ne, mi ne zaostajemo samo cekamo nesto socno da vam objavimo (ok mozda mentalno zaostajemo), ali to doslo je do neceg socnog nas mali Svencic je rekao da napisemo dori neki pjesmu pa smo mi napravili malu preradu jedne svima znane pjesme....usput mi vam zelimo sve najbolje povodom uskrsnjih praznika....



O tebi sam mnoge napisao rime
otkad se zaljubih jos pretprosle zime
ali rijeci sve sam bacio u vjetar
jer tako mi je vazan taj jedan centimetar (mog malog slatkog k.....)

Zbog tebe sam cesto stajao na kisi
da malo narastem, da postanem visi
godina smo istih(mozda i ne), a ja sam k'o dijete
da ne nosis barem te visoke pete


O, moja Dora, da si malo manja
il' meni da je veci, samo malo veci
o, moja Dora, da si malo manja
da si malo niza, bila bi mi bliza

Mozda ne bi bilo ni toliko vazno
da te jednom mogu zagrliti snazno
bar jednom da mogu taj strah svoj da srusim
i kazem sve rijeci, sto dugo ih gusim

Jednom cu ti mozda napisati pismo
makar znam da jedno za drug

| 17:04 | Komentari (7) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>