Slike golih zenskih tela - Susret s djevojkom

nedjelja , 30.12.2018.

Ovo je normalna žena kada se skine










Click here: Slike golih zenskih tela






Upućuješ me na potragu i pretragu,na neke druge blogove,a vidiš mene je zanimala duhovnost i puno sam ovdje naučila i za to sam zahvalna. Nadam se da ću na ovaj način ohrabriti žene da prihvate svoja tijela i da se ne srame svog izgleda. Toliko i ostavljam prostor za temu.



slike golih zenskih tela

No, svim zabranama unatoč ipak se je u svakom vremenu, pa čak i onom prohibicije, pronašla šaćica umjetnika koji se nisu odviše obremenjivala društveno prihvatljivim estetskim strujama. To je mjesto gdje se možeš dobro provesti s dečkom ako odaberete dobar film, naravno , a ne morate puno razgovarati pa time automatski izbjegavate one neugodne tišine koje se mogu pojaviti među vama dok se još dobro ne poznajete. I da, postoje i puno gore stvari od ovoga,na primjer gladni u Africi,moglo se njih staviti a ne ovu modernu svinjariju. Ne znate li da ne pripadate sami sebi jer ste kupljeni?



slike golih zenskih tela

SAMO ZA +18! Nova zvezda Granda slala potpuno gole slike! FOTO - Jer, budeš li na Fejsu super otvorena s Henrryjem iz Londona, teško da ćete tako I skoro na neki dejt...



slike golih zenskih tela

Ja zaista ne znam kakav odnos vlada unutar porodica kada su takvi casopisi u pitanju. Pretpostavljam da postoje oni koje zanima ta vrsta casopisa, kao sto i casopisi iz nekih drugih oblasti lov, robolov, astrologija, poljoprivreda, zdrava ishrana, moda itd. Jednostavno idi i slikaj se. Mozda ti kasnije u zivotu bude bilo zao sto se nisi slikao. A mozda ako se budes slikao, kasnije te bude sramota. Ukoliko vec imas zelju za tim, a i pogodno telo, slikaj se. Kao sto rekoh, ako imas odlicno telo, slikaj se, pa sta bude bice. Ne vredi da o tome raspravljas na forumu kad svako o tome ima svoje misljenje. Nekome je ludo, nekome odlicno, nekome nemoralno... Onaj ko bude kupio taj casopis ce voleti da gleda te slike, inace ga ne bi kupovao. A i ako ti neko iz okoline nesto prigovori, ne znaci li to da oni zaviruju u takvu vrstu casopisa? Ako cemo tako, zar i to nije sramota? I to nije fer, ali je nažalost ovde tako. Prosto, postoje stvari koje bih radila, ali ih ne radim jer znam da sutra mogu više zbog njih da izgubim nego što u ovom trenutku dobijam. Tetovaža na nekom vidnom mestu. Postoji mogućnost da ću raditi u prosveti i sigurna sam da bi to bilo kome ko me zapošljava smetalo. Tako da jednostavno neću to uraditi, jer mi nije bitnije od posla kojim bih volela da se bavim ako budem imala prilike. Da, postoje proizvodi za prikrivanje tetovaža, ali ne znam što bih se opterećivala time. Nadam se da razumeš šta hoću da ti ilustrujem ovim primerom. Dece nemam, mozda cu ih imati, ali kada ce to biti, koliko cu ih imati i kog pola ce biti, to ne mogu znati. Mozda ce me videti i na nudistickoj plazi. U svakom slucaju sve i da ih jednog dana imam, ne verujem da ce moje erotske fotografije iz nekog starog casopisa u to vreme ce svakako biti star moci da mi naprave probleme te vrste. O tome vise traba da razmisljaju oni koji se slikaju, a vec imaju decu. Ne mislim o problemima neke vrste, nego o prostoj neprijatnosti. Nema to veze sa polom, samo sam navela ćerku kao primer. I nije uopšte stvar u tome da li će te deca videti golog, problematičan je sam taj čin objavljivanja nagih fotografija. Znaš to i sam. Kako bi tebi bilo da postoji časopis u kome su objavljene obnažene slike tvoje majke kada je bila mlada? Priznaj da nije baš isto kao videti je na nudističkoj plaži. Ako ti je sve to OK - onda OK Nema potrebe da me ubeđuješ da moji argumenti nisu dobri. Samo ti dajem ideju šta bi sve trebalo da uzmeš u obzir prilikom razmatranja odluke. Meni bi lično ove stvari smetale, ako tebi ne smetaju, ili ako ti ne smetaju toliko koliko bi bio srećan da se slikaš, onda ne vidim razlog da to ne uradiš P. Naravno, uvek postoji mogućnost da to apsolutno niko ni ne vidi i da niko ne sazna za to. Devojka koja se slika gola mora biti spremna na mnooogo osuda,mnogo predrasuda,mnogo zgražavanja i doživotni žig. Prema tome,s obzirom da si muško okolina ti ne može napraviti problem. Stvarno ne možeš da shvatiš? I to nije fer, ali je nažalost ovde tako. Prosto, postoje stvari koje bih radila, ali ih ne radim jer znam da sutra mogu više zbog njih da izgubim nego što u ovom trenutku dobijam. Tetovaža na nekom vidnom mestu. Postoji mogućnost da ću raditi u prosveti i sigurna sam da bi to bilo kome ko me zapošljava smetalo. Tako da jednostavno neću to uraditi, jer mi nije bitnije od posla kojim bih volela da se bavim ako budem imala prilike. Da, postoje proizvodi za prikrivanje tetovaža, ali ne znam što bih se opterećivala time. Nadam se da razumeš šta hoću da ti ilustrujem ovim primerom. Ne mislim o problemima neke vrste, nego o prostoj neprijatnosti. Nema to veze sa polom, samo sam navela ćerku kao primer. I nije uopšte stvar u tome da li će te deca videti golog, problematičan je sam taj čin objavljivanja nagih fotografija. Znaš to i sam. Kako bi tebi bilo da postoji časopis u kome su objavljene obnažene slike tvoje majke kada je bila mlada? Priznaj da nije baš isto kao videti je na nudističkoj plaži. Ako ti je sve to OK - onda OK Ne bi bilo isto kao kad bi je video na nudistickoj plazi, ali meni licno ne bi smetalo da postoji casopis u kojoj su njene slike iz vremena kada je bila mlada. Po tom pitanju sam dosledan. Ako nesto podrzavam, podrzavam za sve i ako ne podrzavam, ne podrzavam ni za koga. Nisam u fazonu da kad je neko meni blizak u pitanju, imam drugacije arsine. Po mom misljenju, covek snosi neku vrstu odgovornosti za to kako ce se osecati njegova deca onda kada ih vec ima. Dok ih nema, svakako je slobodniji u pogledu svojih postpaka. Ne mozes ovako da objasnis, vec je spominjao da bi vrlo rado ustupio svoju majku, sestru, zenu nekom drugom muskarcu da se posluzi njome kako pozeli. Ovde nije poenta da on objavi te slike. Poenta je rizik jer kad se objave, za razliku od neta - ne mozes ih obrisati; jedino da kupis citav tiraz. To ga izgleda lozi. I poenta je mentalitet petogodisnjaka i zivot iz teksta rep pesme: sto tako ne moze?! Tesko je shvatiti izgleda da nisi sam na svetu i da si ceo zivot, hteo-ne hteo, u vecoj ili manjoj meri zavisio od drugih ljudi. A ipak se mnogo vise i cesce devojke slikaju gole i njihove fotografije pobudjuju vecu paznju i interesovanje. Ja mislim da je za devojke to nekako i normalnije jer je golo znesko telo lepse i atraktivnije od muskog. Mozda je razlog i to sto se njima mnogo bolje placaju takva fotografisanja, a bolje se placaju zato sto su njihova tela intersantnija... To je jedan zacaran krug. U svakom slucaju, gola zenska tela su mnogo interesantnija od muskih.



MARIJA POTPUNO GOLA U KUPATILU !
Nema to veze sa polom, samo sam navela ćerku kao primer. Dakle, kad pogledaš iz tog kuta, zapravo i nije tako grozna, zar ne? Nema ti gorega nego što sam ja ostavila svoj komentar,pa to divota umjetnosti mozga, toliko groznih stvari ima ali pazi,nema gorega nego što je komentirao netko tko se smatra vjernikom. Pretpostavljam da postoje oni koje zanima ta vrsta casopisa, kao sto i casopisi iz nekih drugih oblasti lov, robolov, astrologija, poljoprivreda, zdrava ishrana, moda itd. Svaki drugi grijeh koji čovjek učini izvan tijela je; a bludnik griješi protiv vlastitog tijela.

[Debele gole cure|Ambasadorica SAD –a NJ.E. Maureen Cormack u posjeti Termoelektrani Tuzla (FOTO)|Sex na javnom mjestu]






Oznake: net.hr

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.