29.12.2007., subota

NOVI POST JEEIJ

aloha onako nema nikogcry
joj neznam sta da pisem.kako jadno ja BAS putujem
31.12 2007 ubit cu jebas jadno al ja sam joj rekla mene bas briga ja
ostajem nezelim proslavit novu godinu u autobusuburninmadmad
mislim ono boze nije normalnanutdddd ja cu se osdesilt od nje psss
nemoj te nikom rec.zubohehe xD
upravo sam kod nine i pisem post napokon i slusam pjesme pjeva
dugo nisam vidila mamu toooooo sama sam nema nje da mi zapovjeda
i´m home alone party timerofl
joj neznam sta da pisem spava mi sezijev
mozda da stavim koju sliku
ne aj hocufino
by: Sovče...
- 15:58 - Komentari (6) - Isprintaj - #

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Profi blog od jednog luuudackog razreda

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Doky - FILOZOF - Dora - :D rrrvauuu, ona filozofira .....
Chichak(Ćićak)-Totooo-Tonka čič....čiiiič...učičkala se cura, nema šta ? O_o
Munjena - Eskimo - Sumi - Jelena -_-" Ime govori sve PUF.
Sova malo naše Sovče....

Hrčkovci - Doky, Ćičko i Munjena Hrčkosiiiiiii jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! Jeeea! B:

Mi smo jedan razred iz vrsara...proficki, mogli bismo reci! 0u0


.::Doky::.

Ja sam inace _______. Igram tenis i sviram gitaru. Zivim u vrsaru ko i drugi.... Nadimci su mi: Doky, FILOZOF.....itd.



.:Ćićak:.

Ja sam ______ Igram odbojku i idem na animaciju.Nadimci su mi :ćićak,totooo,izgubljeno djete,itd.


.::sovach::.
ja sam sara igram odbojku idem na animacijsku idem u glazbenu skolu i sviram klavir.zivim u vrsaru.
nadimci:sovach,sarač,sova,sovač,sarče..........