Ideje za povećanje prodaje

četvrtak , 06.06.2013.

4 laka koraka do – povećanja prodaje!

Svaka tvrtka, bez obzira u kojoj je fazi razvoja i napretka, u svakom bi trenutku trebala misliti na povećanje prodaje svojih usluga i/ili proizvoda. Jedino je povećanje prodaje, uz razvoj i kvalitetu, ono što će tvrtku izdići iznad ostalih konkurenata. Kako povećati prodaju unutar svoje tvrtke? Ulaganjem u svoje najvrjednije blago – zaposlenike!

Povećajte prodaju u ova četiri laka koraka profesora Sigura, vašega savjetnika:
1. Analizirajte svoje usluge ili proizvode. Što točno nudite tržištu i na koji način to nudite? Zašto bi kupci kupili baš vaš proizvod, a ne onaj od konkurencije? Jesu li vaši proizvodi bolji? A kvalitetniji? Vrlo je važno imati kvalitetu, jer kvaliteta uvijek prodaje, ali jednako je važno imati i tržišnu cijenu. Uspijete li svoje usluge ili proizvode uvijek nuditi prema top kvaliteti uz cijenu sukladnu ekonomskoj situaciji (džepu vaših kupaca), imate zagarantiran uspjeh
2. Istražite i poboljšajte svoju komunikacijsku strategiju. Koristite li prave kanale za komunikaciju sa svojim kupcima? Koriste li inovativne tehnike i alate? Kada ste zadnji puta kontaktirali svoje bivše kupce? Starom kupcu gotovo je uvijek lakše prodati nove usluge ili proizvode.
3. Koje dodatne benefite nudite, uz svoje proizvode ili usluge? Sigurno ste čuli za uspješnost privlačenja kupaca besplatnim uzorcima, probama i dodatnim besplatnim savjetima? Što ste učinili kako bi vaši benefiti bili prepoznati?
4. Kakvi su vaši zaposlenici? Odnose li se prema svome poslu indiferentno ili rade s nevjerojatnim elanom? Činite li vi išta da bi se oni osjećali kao najsretniji radnici na svijetu? Znate li da najsretniji radnici na svijetu, kao što su oni u tvrtki Google, rade duže, više, kreativnije, produktivnije i podižu prodaju?

Učinite sve da bi vaša prodaja rasla, poboljšajte svako od ovoga područja i nikada ne zaboravljajte vaše najvrjednije područje – radnike.

Informirajte se i ugovorite
Grupnim osiguranjem života možete osigurati minimalno 20 svojih zaposlenika. Osigurateljno pokriće koje dogovorite, vrijedi za vrijeme zaposlenja vaših zaposlenika, a u slučaju smrti tijekom trajanja osiguranja, osigurana svota isplaćuje se brzo i jednostavno. Sam proces ugovaranja osiguranja je jednako brz i jednostavan: osiguranje se ugovara bez zdravstvenog pregleda, a samo jednom policom osiguravate sve svoje zaposlenike. Ovakav način osiguranja ima i povoljniju premiju u odnosu na pojedinačno osiguranje. Osiguranje, ovisno o vrsti paketa, pokriva osiguranje života za slučaj smrti, trajni invaliditet kao posljedicu nesretnog slučaja i dnevnu naknadu u bolnici kao posljedicu nesretnog slučaja.

Za više informacija posjetite erste-osiguranje.hr/zivotno-osiguranje/sigurnost-zaposlenika/grupno-osiguranje-zivota.

Policu Erste životnog osiguranja možete ugovoriti u bilo kojoj poslovnici Erste banke.

Zapamtite: pravi izbor mijenja sve, uložite u svoje zaposlenike!
Vaš prof.Siguro



Oznake: životno, osiguranje, osiguranje života, grupno osiguranje

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.