Profa2005

subota, 07.01.2006.

UPS

Malo sam kopala po svojoj memoriji i sjetila se dragog mi "Podravca"... zazvonilo mi je u glavi da danas imaju i internet stranicu... u moje vrijeme dok sam ja harala tim prostorima nije bilo ni mobitela... odoh na www.ups.hr ... mislila sam možda nađem nekog svog učenika, a kad tamo skoro svi moji učenici... nadam se da su i moje priče pomogle da se uključe u rad udruge... ukratko: Udruga podravskih studenata je osnovana 1994. Prvi predsjednik udruge, Hrvoje Petrić, danas je sveučilišni profesor i nedavno je dobio nagradu Sveučilišta za rad. Udruga je započela rad u sklopu Društva Podravec u Zagrebu, a kasnije kao samostalna udruga prije svega brine o svojim podravskim studentima, a onda i pomaže im da i u Zagrebu dišu na podravski način... svi oni moji postovi od prije o lokal patriotizmu potiču iz Ilice 75 (to je adresa sjedišta udruge)... bilo je svega u tim prostorijama... baš me zanima na što ste sada pomislili???... profa i flaša ili profa i čik ili profa i ?...ha-ha... nisam mislila na to... bilo je tamo gostovanja ministara, saborskih zastupnika, članova vlade, župana, gradonačelnika, književnika, gospodarstvenika, glumaca, pjevača, svirača (ne samo tamburaša), novinara, degustacija svega i svačega, prikaza folklora, promocija knjiga, časopisa, sportska natjecanja, tuluma i tko zna čega sve još - ne mogu se sjetiti... pitali ste me kakvu sam knjigu napisala... riječ je o monografiji Udruge - od početka do onih dana kad sam joj bila predsjednik ... mislim tamo negdje 1997./8.ili možda 1999. neznam točno... drago mi je da su moji učenici sada dio predsjedništva Udruge... to mi je na ponos... oni sada znaju zašto sam voljela svake srijede ići u Podravec, a onda u Staru Tkalču, pa u neki stan, pa onda možda drugo jutro i direktno na faks... srijeda je bila takav dan... tad nikad nisam učila i baš sam si uvijek dala oduška za gluposti... od ponedjeljka do srijede živjela sam za Podravec, a od srijede do petka za povratak doma... drago mi je što vidim da je Udruga postala institucija... bravo...

- 23:24 - Komentari (1) - Isprintaj - #