Cool Blogovi

Pakao 3c / Luđaci
Tigar & sokol org.
ustasazds.blog.hr
Tamo gdje su korijeni - Blog


Web Stranice


Blog.hr
M.P Thompson
Škoro
Tiho Orlić
C.Legija
Ante Gotovina (HEROJ)
HAJDUK
KK ZADAR
Tornado Zadar
tekstovi
U_Pokret


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Web Site Counter







Image Hosted by ImageShack.us

Lijepa naša domovino,
Oj junačka zemljo mila,
Stare slave djedovino,
da bi vazda sretna bila!

Mila kano si nam slavna,
Mila si nam ti jedina.
Mila kuda si nam ravna,
Mila kuda si planina!

Teci Dravo, Savo teci,
Nit ti Dunav silu gubi,
Sinje more svijetu reci,

Da svoj narod Hrvat ljubi.

Dok mu njive sunce grije,
Dok mu hrašće bura vije,
Dok mu mrtve grobak krije,
Dok mu živo srce bije!


Video :


Bojana Čavoglave




Lijepa li si




Moj Ivane




Stari se




Prijatelji




Vjetre s Dinare




Tamburaška




Reci brate moj




Moj Dida i ja



Svetinja




Tamo Gdje je Dom


A Gdje Su Joj Junaci ...???

11.05.2007., petak

Novi termin za Sarajevo ???



Zbog izuzetno velikog rizika koji bi proizašao nakon što je za ovaj humanitarni koncert prodano već oko 11 500 ulaznica, a ujedno i zbog daljnjeg rasta interesa, koncert je odgođen. Naime, organizator koncerta je ovu odluku donio isključivo zbog sigurnosti svih posjetitelja.

Novi tremin koncerta se još ne zna ali će najvjerojatnije biti održan do jeseni. Naravno, o tome, kao i svim drugim informacijama ćemo vas na vrijeme obavještavati.

THOMPSON.HR








- 22:38 - Samo hrvati (9) - Printaj ako imaš boje - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Image Hosted by ImageShack.us

Nek' se čuje, nek' se zna,
nek' vijori zastava,
neka ni'ko ne dira
u moj mali dio svemira.





Image Hosted by ImageShack.us

Vodotoranj u Vukovaru srušen kroz rat

Image Hosted by ImageShack.us
Kao i u ratu !!!


Image Hosted by ImageShack.us
Nedaju Tuđmanu trg, onda ce mo mi ovakav trg podignuti...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
EU-unijo ovo smisla nema, meni ništa tebi sve ma jebem tebe i sve tvoje žute zvjezdice .......

Image Hosted by ImageShack.us
Ajmo navalite zvati isti tren, bar 2 put dnevno !



Image Hosted by ImageShack.us



Križ - iznad njega natpis: Pax - MIR. U četiri kuta križa nalaze se slova CSPB, što znači: Crux sancti Patris Benedicti - KRIŽ SVETOG OCA BENEDIKTA. Na okomitom kraku križa (odozgo prema dolje): CSSML, a na poprečnom kraku NDSMD, što znači: Crux sancta sit mihi lux - Non draco sit mihi dux - NEKA MI KRIŽ BUDE SVJETLO - NEKA MI ZMAJ NE BUDE VOĐA.

Slova u krugu: V R S N S M V S M Q L I V B što znači: Vade retro satana, non suade mihi vana, sunt mals quae libas, ipse venena bibas, Što znači :
ODLAZI, SOTONO, NIKAD MI NE SAVJETUJ TAŠTINE, ZLO JE ONO ŠTO MI PRUŽAŠ, POPIJ SAM SVOJ OTROV
.


Malo mjuze :



Bojna Čavoglave




Geni kameni




E moj narode