< ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (12)
Studeni 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

..I am Tempest....
...God from a Hailstorm.......
.......Archangel from Eden........
........your Choice.........
............your Sacrifice.....

Image Hosted by ImageShack.us

...

Linkovi

::Art::
-Deviant Art-
-The Otaku-
::Tools::
Brusheezy_
_DamnedInBlack_
--InObcuro--

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

..:MusiC:..

...3 SideS...
...the little girl...boomp3.com

...Chapter I. ...
...deep, hidden insides...

boomp3.com

boomp3.com

boomp3.com

boomp3.com

--Chapter II.--
...soul of a missfit...

boomp3.com

boomp3.com

boomp3.com

boomp3.com

..."the pass through"...soul-to-surface...
boomp3.com

;;Chapter III.;;;
...the alter...

boomp3.com

boomp3.com

boomp3.com

boomp3.com


...:;...recent deviation...;:...
boomp3.com


- Nine Inch Nails Lyrics

...Nothing&Everything...

Pride, Anger, Venom, Rage

by


D. A. Williams

There is a devil
Lurking down deep inside
Look close enough
You can see it in my eyes

Filled with pride and anger
Venom and rage
Feels like I'm living life
Trapped in a cage
With outsiders looking in
And pointing at me
Telling me what I'm to do
And who I'm to be
They never lived a life
As f***ked as mine
Never fed themselves
By committing a crime
Now I tighten up
Walk a straight and narrow
But it leaves me feeling
Like a wind blown sparrow
Pride is my best friend
And the anger is a gift
'Cause it keeps me company
And it gives me a lift
The venom is the weapon
That flows from within
And the rage is the words
That come from the pen.

subota, 01.03.2008.

....met my match...

it amazes me...
...kako neki ljudi mogu biti otvoreni prilikom prvog susreta...
...ta neka neprekinutost misli i bez neugodnih tišina, još je (ne)ugodnija misao kada sretneš nekoga sebi ravnog u svakom pogledu...
...utješna pomisao da još netko razmišlja kao ti...uistinu...zaputila sam se neki dan u grad, ramišljajući introspektivno...jedina pomisao koja je objašnjavala moj osjećaj izolacije u tolikoj masi ljudi, bila je da ja stvarno razmišljam drugačije od svih njih...Opet, nemoguće je ,pomislim, da svi ti ljudi u skučenom prostoru tramvaja oko mene...razmišljaju jednako...Ali zašto su se onda oni činili kao jednolična masa, dobro podmazani stroj koj radi jedinstveno, a ja kao onaj vijak koji je ispao...Pa dobro, pomislim,ako je sudbina već zapećaćena tko sam ja da joj lomim pečat....


“Fate chooses our relatives, we choose our friends.”

...Tako sam izlazeći u vrevu razmišljala...da...trebala sam taj dan upoznati po prvi puta nevažnu osobu s kojom sam trebala obaviti malu poslovnu razmjenu...ništa bitno,quick & clean...već sam razmišljala gdje sve nakon toga moram biti...
...no dočekao me smješak koji nisam očekivala...
...razgovor je potrajao na moje iskreno iznenađenje, i shvatila sam...da sam bila u krivu...
...koliko god mi mislili da smo sami....zapravo, naša "jedinstvenost" je podjeljena da druge...rijetkos je , istina, da se baš nađe više osoba s istim stavovima...ali, ovo je meni bio dokaz da ništa nije nemoguće...i da se neke stvari usitinu ostvare kada najmanje očekuješ...
...i što je pomalo ironično...
...od osoba od kojih najmanje očekuješ...nepoznatih ili poznatih o kojima očito ništa ne znaš....pjeva


“A man is never astonished that he doesn't know what another does, but he is surprised at the gross ignorance of the other in not knowing what he does.”

Thomas C. Haliburton


...nismo li čudna stvorenja mouthwash
salut!

- 18:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.