html> pOZZ..nema nasLova! - Gle malu voćku poslje kiše..uzmem motiku i nema je više!! - Blog.hr
< studeni, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

MALO O MENI:

-ime:Enyo
-prezime:a znate..
-živim u:virovitici
-datum rođenja:10.11.1995
-godina:13
-škola:I.B.M
-frendovi:ima ih...
-frendice:ima ih....
-ljubav:sam ko duh...
-naj boja:crna bjela
-navijam za:Hajduk
-slušam:od narodnjaka do metala.
-u šk0li prolazim sa:4

-Volim:sve što vole mladi..
-jednu jako lijepu curu

-Nevolim:neke umišljene ljude..da ne nabrajam..


MOJ ICQ:407798051

MOJ SKYPE:zyxel132


myspace layouts images

KaKaV sAm VaM jA??
Supach!
Nista posebno!
Najbolji!
Cool!!
Nedruzim se sa tobom!
  
pollcode.com free polls

myspace layouts

free myspace layouts

myspace layouts

myspace backgrounds images


četvrtak, 20.11.2008.

pOZZ..nema nasLova!

pozz!!Ljudeki...eve mene..jel sam vam reko,da ću ćesto pisati postove...i dok skupim 40 ili 50 komentara...to se i ostvarilo..Šta ima kod vas??Kod mene ima puno toga...neda mi se nabrajat..nešto ću malo napisati...danas u školi je bilo ludooosmokin.Prvi sat smo imali tjelesnithumbup..radili smo neka sranja iz odbojke..drugi sat smo imali povijest...bilo je dobro..nastavnik je samo predavao a mi samo slušalithumbup...nismo morali ništa zapisivati..treći i ćetvrti sat smo imali matku...pisali smo testdead.ja nisam imo pojma...ali zdela mi je sve rekothumbup..fala mu...imali smo okladu ako dobim pet dajem mu bajs na tjedan dana..a ako dobim ćetri onda mu dajem na 3 dana...al to se neće ostvraitlud..zato sam se i kladio!!Onda smo poslje još imali hrvatski i zemljopis...pod zemljopisom sam cijel isat igro igrice na mobu..cool..nastavnica je pitala par njih.. i tak..sve u svemu bilo je super...ajde komajte mi puno...i opet pišem post dok dobim 40 il 50 komentara....zdravisimowavewave

|Komentiraj 100| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.