html> ...evo new post.... - Gle malu voćku poslje kiše..uzmem motiku i nema je više!! - Blog.hr
< studeni, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

MALO O MENI:

-ime:Enyo
-prezime:a znate..
-živim u:virovitici
-datum rođenja:10.11.1995
-godina:13
-škola:I.B.M
-frendovi:ima ih...
-frendice:ima ih....
-ljubav:sam ko duh...
-naj boja:crna bjela
-navijam za:Hajduk
-slušam:od narodnjaka do metala.
-u šk0li prolazim sa:4

-Volim:sve što vole mladi..
-jednu jako lijepu curu

-Nevolim:neke umišljene ljude..da ne nabrajam..


MOJ ICQ:407798051

MOJ SKYPE:zyxel132


myspace layouts images

KaKaV sAm VaM jA??
Supach!
Nista posebno!
Najbolji!
Cool!!
Nedruzim se sa tobom!
  
pollcode.com free polls

myspace layouts

free myspace layouts

myspace layouts

myspace backgrounds images


ponedjeljak, 17.11.2008.

...evo new post....

pozz ljudi...šta ima kod vas?Kod mene ništa novo..Sad još malo pa u školuheadbang..neda mi se...danas u školi dobivam glupu vježbenicu iz kemije...smokin...mora da dobim bar 4.... ovi moji su neki dan pisali test iz povijesti, ja nisam piso zubo, pao sam sa bajsa pa sam išo slikat glavu dead....
uuuu za sad je malo sjebano u školi, al popravit ću ja tolaze..imam jedno 3 kulje..al dvije sam ispravio..yupiidead..Ajde dost o školi,škole mi je dostaaa za cijeli život...još nisam naišo na nekakav dobar dizajnburninmad..tražim po netu već sat vremena, ali nemogu nać neki koji mi se sviđa..ajde uživajte vi meni...sada ću nešto ćešće pisati postove..Neznam zaštolud..al nema veze..zzz..uživajte...Pozam sve koje poznam a posebo Sari thumbup..komajte..dok budem imo 40 ili 50 komentara pišem novi post...zzzzwavewave

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.