eee....mislin da je vrime za novi post!!!..
pa napokon....
sta da van kazen....
bia Bozic ja se lipo zabavila....pivali plesali...itd...
cak san naucila nekoliko akordi na gitari i na to san jako ponosna....
zato sta sad znan vise od pere..hhhehehh...
ugl....ja puno prican a malo kazen kao i obicno....
sad ce nan Nova dve i osma pa cu se isplesat na Trgu....jedva cekan...
tila bi svi cestitat Bozic koje znan i neznan da neko nebi reka
da ga se nisan sitila.....i naravno 2008 god...neka van bude puna
veselja i zabave....za 2 dana nastupamo u Merkatora....ka ono za Bozic...
ja jedva cekan doc u Merkator ali bome ne i plesat isprid onih judi...i dice....
i onih mojih godina....me majko ubit cu se.....jako me puno dojmio Matein post....o onome sta je ona
pisala....i bas smo nekidan ja i moje tri prije pricale o tome....
i nikako nismo mogle doc do rjesenja mislin ni Anshtain nebi dosa do njega jer jednostavno ne postoji...
i jos me nesto muci a sta Matea nije spomenila....kako mi znamo da je Bog bjelac....
on je naslikan onako kako ga je bjelac zamislio a ne crnan...a koliko ja znan on se rodio u plemenu u kojem su svi bili crnci
....onaj ko da odgovora na sva ova pitanja a nema toga svaka mu cast....
ja san tek sada svatila da moran virovat u ono sta ja mislin da je pravo a ne u ono sta mi drugi govore....
eto judi toliko od mene nadan se da ste me razumili.....
pozzz vas ....sve sve sve...puno puno...
aj
pusa....tuzantuzanwavewavecerekcerekkisskissbeljtuzannonosretansretansretanfino

27.12.2007. u 22:55 | Komentiraj (55) | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

Opis bloga

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

maloo meni:::::::.beljbelj

ime:lanano

prezime:kosornono

nadimak::lancickabeljbeljsretan

stanujem u:omisulud
naj film...pogresno skretanje,shark attact 3...thumbup
naj serija...tree hill, o.c....cerekcerek
naj glumac....Michael Murry and Jesse McCratney....cerekcerekkisskiss
naj glumica.....------...
naj pjevač....J.Stublić,Bega......cerekcerek
naj pjevaćica.....----
slušan:::::.
Hladno Pivo....cerek:(onako?!?!?!?!?)
Prljavo Kazaliste...cerek
Azru......cerek
Daleku Obalu(onako)
cerek


naj pisma.....morska vila....sa mi je za.....
doci cu ti u snovima......naughtynutbelj

naj prijateljice:::

Dorka...
cerekcereksretansretankiss
Dodole...sretankisscerekcerek
Marina...sretankisscerekcerek
Jope...nutnaughtyzubobelj
Luce.....sretankissrolleyeswinkyes
Andre....pjevapjevanjaminjami
Darija....sretankissrolleyeswink
Mija....sretankisskissgreedythumbup
Dijo....mahmahcerekmouthwash
Vjeka....greedykisssretansretanpjevanjami
Neda....sretankisskiss
....to bi bilo to....sretan

naj prijatelji::::::

Pere....sretankisscerekcerek
Markovina.....kisskisssretan
Roko.....sretankisskissrolleyeswink
Mate......sretankisskisscerekcerek
Danilo.....kisskisssretancerekcerek
Frenchy.....cerekcerekkisskisssretan

dobri prijatelji:::
Inesh....sretansretancerek
Anamarija(ciki)bangthumbuplazenjamizubobelj
Bruna....sretankisskiss
Glore.....sretansretankisskiss

to bi bilo to.....beljbelj





lInKiChI XD

MoJa DoRkA

mAtEa

cIKi

iNeSh

mIKi

oPiČeNe

eKiP@

moj msn::::

lancicka@hotmail.com

ja sam glupa

malo mjuze...da mi blog ne izgleda ironicno


Free Music

Free Music



Free Music