priyanka

30.08.2006., srijeda

PRVI ZNACI STARENJA?!

Evo mene opet, vidi se da je baka (moja mama) došla vidit svoju unučicu i tako ja nađoh vremena za već drugi post u danuthumbup
Tila sam vam pisat o prvim znacima starenja / iako tu temu vješto izbjegavam, jer se niti ne osjećam, a niti (kažu ljudi, a nije da se hvalim), ne izgledam tako, a to su - kod mene primjećeni-:
- da između zabavnog programa ili komedije i vijesti, ja rađe biram VIJESTI, što sam ranije izbjegavala u širokom luku, ne samo to nego sam zakonom eliminacije odredila da su mi ipak najdraže vijesti NOVE tv, jer su nekako koncizne i neformalno rađene s dozom duha za razliku od HTV-a koji još uvijek prednjači u svojoj krutosti kako voditelja, tako i samih vijesti;
- i drugo, REKLAME( koje su me prije užasno živcirale,jer bi prekinule film u najboljoj sceni), samo ne znam imaju li one veze sa starenjem, prije bih rekla s praktičnošću, jer obožavam kad je neki dobar film ili serija na NOVOJ ili RTL-u , tad za vrijeme bloka reklama ja mogu oprati suđe, za vrijeme drugog, namjestit krevet, za vrijeme trećeg, dati maloj papicu, i super, svi zadovoljni, samo što proizvođač u mom slučaju nije uspio ostvariti svrhu.
- 19:34 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

U ranim 30im, lani udana i novopečena mamica šestomjesečne curice, koja joj je "center of the world", ali nađe se vremena i za druge stvari, pa stoga i otvaram svoj blog, koji će biti????!!!Pa zatekli ste me s ovim pitanjem, o čemu će biti, ne znam ni ja vidjet ćete i sami.
MySpace Layouts

MySpace Layouts

Linkovi

MUZIKA...