priyanka

25.07.2006., utorak

MOJ PRVI PUT

Evo mislim se već dosta vremena otvorit svoj blog, čitam, čitam i sve me steže oko srca kad ne mogu dat svoj komentar na pojedine blogove, a i svaki dan u glavi imam nešto šta bih htjela podijelit sa nekoliko tisuća ljudi.A razlog zašto prije nisam otvorila blog je -ODABIR IMENA-, jednostavno, nikako se odlučit, jer sam htjela dat pravo ime blogu, i razmišljam ja tako razmišljam, ne budi luda, uzeh olovku i papir i napravim 3 liste "dolaze u obzir" imena, e sad, tu su bile:
1.raznorazne inačice, mog imena i prezimena(starog i novog),
2.imena biljaka i životinja;
3.inačica pojedinih gradova i zemljopisnih pojmova;
4.stihova iz pjesama, aforizama i poslovica;
5.naziva filmova i knjiga;
6.zemljopisnih pojmova;
7.MOJIH KARAKTERNIH OSOBINA- e tu smo dakle, znači došli smo do metode eliminacije i izabrali ovo, ali sad naišla na opet problem, pa se zapitah:"joj bože, pa koja je to moja karakterna osobina, da bih po njoj blog mogla nazvati"?, ne znam, jer toliko puta sam se mijenjala da ne znam koju bih stavila, a da je oduvijek imam, npr. u jednom periodu života sam bila ziherašica, pa pokerašica, pa opet ziherašica, više ni sama ne znam,nekad sam bila very busy women, a sad majka i kućanica (dok ne prođe porodiljni) itd, itd. znači sve su to varijabilni pojmovi, ali jedna crta me ipak oduvijek krasila, a to je da sam uvijek bila nekome prija i da ću uvijek to biti, pa se stoga i odlučih za ovaj naziv, a možda i ovdje kome to budem, nikad se ne znawink
- 23:06 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

U ranim 30im, lani udana i novopečena mamica šestomjesečne curice, koja joj je "center of the world", ali nađe se vremena i za druge stvari, pa stoga i otvaram svoj blog, koji će biti????!!!Pa zatekli ste me s ovim pitanjem, o čemu će biti, ne znam ni ja vidjet ćete i sami.
MySpace Layouts

MySpace Layouts

Linkovi

MUZIKA...