NeŠtO O MeNi...

ImE: IvOnA
PrEzImE: Ma uOpĆe NiJe VaŽnO
GrAd: GaReŠniCA
RaZrEd: 8.b
ŠkOla: OŠ GaReŠniCA
-nEmAm DeČkA...ShmRc...
"Traži se dečko, što mio, što krut,
model za praktične dame, i bogat i lud,
pjesnik po duši, košarkaš po tijelu,
romantično srce mornara u bijelom odijelu"

-UglAvNoM VoLiM SvE ŠtO VoLe mLaDi...hH...
-SliKiCe NeMaM...ŽaO Mi jE...
-NeDa Mi sE NaBrAjAt ŠtA Ne VoLiM, ŠtA VoLiM...

O MoJiM FrEnDoViMa ...

-E NjIh ImAm PuNo...
-Ma sVi sU OnI ZaAaAKoN...
-'OčEmO iH NaBrOjAt: AjDee...
:::::::::::::::::::::::::::::::::::
- fRiKi, JaNuŠkA, BoBaČ, IwOnČe, PaVeR, AnA, SiLvA, MaJa,TeA, MaTeA, PeTrA, LuCe I MoNy (curke s mora)...
-VeCo, MaTa, JaMbRiŠaK, ŠtEf, MaNdiĆ, AntE, MaMić, DaViD, SeBo, MaKaJ...i NeKi S MoRa Al niJe VaŽnO Ko...

TeKsTiChI PjEsAmA...


Kat Deluna Lyrics
Run The Show Lyrics


Alicia Keys Lyrics
Karma Lyrics

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


PeAcE yEs oR nO?

design: × BloG MasteR ×

OpiS bLoGa...

Na OvOm BlOgU ĆeTe SaZnAtI SvE O mEnI I MoM ŽiVoTu, FrEnDoViMa, ObiTeLJi...UgLaVnOm BiT ćE SvEgA...

LiNkiCHi...

JaNuŠkA :))

BoBaČ :))

IwOnČe :))

PatRiŠa :))

MaTeA :))

TeA i MaTeA :))

MaTa :))

LuCe :))

AnA :))

N!NA :))

PeTrA :))




sLiKiCe...


luce...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

iva, jana i ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

ivina starka...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

veco...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

naše drage livade...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

patricija...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

tea i sivia...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

dorian u podgariću...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

david pod engleskim...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

jana se neće slikat...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

janina pinki starka...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

maja si jede ruku...hehe...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

karlo...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost












nedjelja, 29.06.2008.

(=...BoLniCA Pa gAriGlAzBiJaDa...=)

evo mene..ma niste se baš pretrgli da mi iskomentirate ovaj zadnji post...joj joj...a priznajem nije bio ni pretjerano dug...u prošlom postu nisam stigla napisati što se sve izdogađalo...pa ću sad...završila nam je škola-pa tužna sam mogla bi tak reć..više niko neće bit zajedno na okupu ali jednako tako sam i sretna što neću morati gledat neke ljude..kužiš??...iva nam je završila u bolnici-dobro to je bilo i planirano (operacija koljena) neka hrskavica šta ti ja znam...otišla je u bolnicu u srijedu (25.6.) a 26.6 je bucka (ivina mama) vozila mene, janu, bojanu i ivinu sestru u bj kod naše ive u bolnicu...ajmeeeeeeeeee...šta se tamo izdogađalo...uuuuf...prvo smo došle tamo u sobu...nakon 15 min počelo mi se vrtit u glavi povračalo mi se...užasno al nisam htjela ništ reć'...neznam zašt...otišla sam na prozor...znojila se ko luda....i već nakon nekih 15 min mi je bilo bolje...eee...onda je bojani bilo loše...vrtilo joj se, povračalo se, i odma nakon toga dođe jana do mene primi me za ruk i kaže "joj meni se vrti"...onda je otišla na prozor na zrak kod bojane bucka je odvela bojanu a jana za njima...(meni je sam već bilo sper) ja krenula za njima...i jana se okrene i zaleti se u ormarić...kažem ja jani "jano pa ti se rušiš" a jana: "ma ne rušim se" (a ide lijevo desno...hahahahahahahaahaha...) i padne ona na pod ja nju dignem...i nekak probam s njom negdje i oped se sruši mislim da se onesvjestila i zovem ja tam nekog čovjeka da mi ju pomogne dignut...pa ju je stavio na tam neki krevat...hahaha...e onda joj je sestra držala noge u zraku...boože...al dobro ne razumijem se ja to...hehe..i onda je bojana došla iz vana i njih dvije su ležale na krevetu...a najbolji dio je taj da je IVA CRKAVALA OD SMIJEHA roflroflrofl...hahahahahaahahhaa...pa kak i nebi mi dođemo u bolnicu kod nje i mi se počnemo rušit...hahahahaa...ma zaakon...(a ivona nije mogla s nama jer je kod frendice lucije u zg)
jučer i prekjučer je bila gariglazbijada...prekjučer rock večer pala kiša i svi smo pobjegli unutra u tržnicu...ma...bile ja jana i bojana...boba ošla kuć pa smo ja i jana otišle u podmornicu igrale pikado i otišle kuć u 12...a jučer je bilo malo bolje...jana je bila na ročkasu kod petre (PETRA SRETAN ROĐENDAN party) pa sam ja tek van izašla u pola 11...ah..
onda sam se našla sa silviom, majom ,mateo i teom...amazona pa tržnica...e sad dolazi najbolji dio...ja i jana smo plesale u amazoni i dođe jedan tamo (******) hehe...pa smo šprintale skkkrooooooz do tržnice pa smo malo šijunirale...pa smo sreli našu sanelu...bila je s nama vani i tak to...ma jučer je bilo FeNoOooOoOoOoOomenalno...=)))...do 1 sam bila...ma sve u svemu...jučer je bilo suuuuuuuuuuper...(jelda jano?) hahahahahahaaha...a danas ujutro imam nastup u 1 al neidem...nit ne stignem nit ništ ma nek se medo ljuti boli me...ajd idem...joj ja se raspisala nisam ni skužila...ah...idem...pusaaaaaa...kisskiss...

P.S. danas nam iva dolazi...thumbupthumbup



Love (32) & Peace 4 you 2 be happy

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.