Hello!


Evo nije se baš niš zanimljivog događalo...opet sam bolesna i nejdem u školu...al mi je doma užasno dosadno.E da i jeste čuli da je Britney Spears skroz poludila!To sam pročitala na teletextu,slučajno sam vidjela.Uzela je plahtu i zavezala ju za luster i pokušala se ubit.Onda je u umobolnici na čelo napisala 666 i derala se ''ja sam antikrist'' i zvala je svog muža da joj napravi još jedno dijete.Ja sam znala da će kad tad prolupat čim joj je dijete 2 puta ispalo i čim se ošišala na ćelavo...neznam više šta se dogodilo...niš zanimljivo...ajde kisskiss i pozzwave!!


07.03.2007. | 09:02 | 41 K | P | # | ^

<< Arhiva >>


< ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (11)
Siječanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

sve,svašta i ništa
čitajte i komentirajte...što da još velim??
don't click this link...










ZA SVAKOG PONEŠTO:












Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

free web counter

free web counter



Blogovi koje chitam:
ANDREJA
jedna cura
..FuFa..*
dooky246
anoreksija2
Nisam to što misliš samo jedna plavuša
simple@lajferica
barbie/linoleum_girl
ms_sporty

Take my poll!
------------------------------------------------


lyrics - him



lyrics - guns 'n roses


OBAVIJEST

OBAVIJEST! Svi koji mi pošalju spamove tj. lance sreće, ljubavi i ostale gluposti, bit će prijavljeni administratoru zbog kršenja pravila servisa!


NEŠTO O MENI:
ZA početak:
Ovo je blog osobe koja
-misli da joj je zivot sranje
-nekad previse prica
-je hodajuca katastrofa
-se boji rec ono sto misli da ne povrijedi druge

Al sad mi je puko film i boli me kurac ja cu sve kaj mislim rec pa nek se shvati kak se hoce jer ja fakat vise neke stvari nemrem drzat u sebi.......


OSTALO:
Zovem se Tihana,imam 13. god.....
VOLIM:dobru glazbu,dobre filmove,tv,komp,
svoj mobač,
bonove,crnu,ljubičastu,crvenu
i zelenu boju
,životinje svih vrsta,
jednog tipa,nogoš,kilere,starke,
obožavam crtat,
kad mi neko govori istinu(dobro,u nekim
slučajevima ne ali...)
radit narukvice od kože,pizzu,igricu Icy Tower
iako
mi nekad ise na jetra...i još dost toga...

NE VOLIM:dvolične ljude,rozu boju,još
neke ljude,tenis,
kad nemam love na mobu,lošu
mjuzu,kelj,grah,kad me
baka šopa...to najviše mrzim,
školupuknucumadburninmadi
puuuno toga
SLUŠAM:sve osim opere i tih sranja...
IRON MAIDEN,HIM,
GREEN DAY,SIMPLE PLAN,
GUNS'N ROSES,
PINK,AVRIL,MARLIN M.,
S.O.A.D.,AC/DC,BLACK
SABATH
METALLICU,NIRVANU...




NAJ STIHOVI...(ovo sam copy s jednog bloga: atrey.blog.hr,nadam se da se neće ljutit!i akmožete,posjetite taj blog i ostavite im koji komm...plizz!curke imaju fantestičan blog!!!)
D-da uzeo si otriv od kojeg se zaboravlja
R-reci sječaš li se koliko sam te voljela?
O-oduvijek sam o tebi sanjala
G-godinama si bio samo lažna istina
A-ako me se ikad sjetiš reci samo gdje sam pogriješila!

LJ-ljudi oduvijek znaju kako ljubav boli
U-uvijek je tako kada te netko zavoli
B-barem jednom kada si me pogledao
A-ako si shvatio nisi pogriješio
V-velika je greška moja što nemogu prihvatit da nikad neču biti tvoja

N-nikada te nisam prestala ludo voljeti
I-i nikada se nisam prestala nadati
K-krv mi se sledi kad te se sjetim
O-opsesija za tobom sve je veča
T-tvoja utjeha če mi pomoč ako ti išta značim
I-iako je suprotno
N-nemogu biti tvoja tvoja je droga dok u meni počiva tuga

N-noč je bila kada sam prvi put bol osjetila
A-ako još pamtim nekad sam te voljela
R-ruža mi je žile ubola
K-kada sam plakala žile sam rezala
O-ovisna o tebi i drogi nisam shvačala
M-misli su mi nestajale u dubini sječanja
A-ali tama mi je ruku pružila
N-navina smrt me čekala
K-kao krv mi se suza slijepila
A-ali tada me ništa nije spriječilo pa sam smrti krenula

Z-zasto da budem sretna kada te sreče nema
A-a suze koje padaju na lice postale su lažna tema
L-laka cura mi je danas prišla i pričala kako ljubav boli
O-odvijek je tako kada nekog voliš a on tebe ne
N-nada koja je nekoć bila tu sakrila se u noč nemira
A-ako ikad pitaš za mene znaj umirem zbog tebe!

Sve rane u životu nekako se liječe
ali ona za tobom nikada neče
teška istina da te nema više
ali sječanje na tebe nikad se ne briše
lako je izbrisati suzu i zapaliti sviječu
ali teško je izbrisati iz srca tugu viječnu
dođi negdje iznenada,došumi drhčuć iz daljine
na snenoj zraci mjesečine
i zagli me sred tišine


MOJA ABECEDA


A-Andreja-moja NAJ FRENDICA
B-Bombon-slatkiš?
C-Cocta-moje naj piće
Č-Čekanje-izluđuje me!
Ć-Ćelavac-Rene...
D-Drvo-pala sam s njega kad sam bila mala
DŽ-DŽip-moj tata ga ima
Đ-Đak-to bi bila ja....
E-Emanuel-Simpa moje naj frendice(ne ljutiš se??)
F-Faraon-?
G-Gaće-Upravo ih nosim!!
H-Hlače-moraju bit traperice
I-Igor-moj dečko i naj frend
J-Jahta-htjela bih je imati
K-Kiša-mrzim je!
L-Laura-Moja najluđa frendica!!!!
LJ-Ljubav-cerek
M-Mama-Najbolji lik na svijetu
N-Nestali-moja naj serija
NJ-njiva-drvo?
O-Opatija-bila sam tamo na dočeku Nove 2007.
P-Pas-moja omiljena životinja
R-rakija-fuuuuj
S-Sečka-ne pitajte!
Š-škola-nju je sigurno izmislio neki vrlo obrazovani GAD!!
T-Tena-moja Best Frendica
U-Ulizica-najveća ulizica svijeta-Vesna
V-Voće-voće.............
Z-Zašto?-moje često pitanje
Ž-Životinje-obožavam životinje
------------------------------------------------------------------------
BEING NORMAL IS JUST CRAZY!!


Images for your blog

Images for your blog


Images for your blog

Images for your blog


Images for your blog

Images for your blog


Image hosting

Image hosting


Customize your blog

Customize your blog


Customize your blog

Customize your blog


Image hosting

Image hosting


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Friendster images

Friendster images


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace