< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

prison Break


posyet me





by:sweety girl





posyet me






posyet me






Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

nedjelja, 17.06.2007.

Novi post....opet

bok ljudi....
Opet ja pišem taj post.....
iskreno......svi jedva čekamo ljeto i to sve.....al nedostajat će nam društvo......
i to sve....U petak......sam se razoćarala....bila sam tužna......Ma uglavnom
morala sam odgovarat prirodu....u petak a ja sam u četvrtak navečer počela učit......
Ko budala sam se mučila i učila do pola 2 ujutro.....otišla sam spavat i digla sam se u pol 7 da bi mogla ič na informatiku......Došla sam doma u pol 11 i opet sve to ponavljala.....Ma uglavnom sve sam znala.....sve....sve....A kad sam došla na sat prirode......ona mene počela rešetat neka sranja iz prvog polugodišta......Sve ono što sam učila ona me nije pitala.......I zaključila mi je 3 iz prirode.....budala a ja imam 4......kad računam prosjek......Ta me nast.nepodnosi baš najbolje.....Eto i sad neću proć s 5.......super.....
Ma uglavnom probajte me nekako razveselit komentarima.......strašno.....
ajd pusa svima......volim vas......pozdrav....


e da i ovo su vam zadnje epizode....neki odjeljci pa pogledajte......













Evo i ovo je još neki video iz prve epizode.......