< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

prison Break


posyet me





by:sweety girl





posyet me






posyet me






Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

nedjelja, 10.06.2007.

















Neznam ni sama........


















E bok ljudi......Samo da vam kažem da se još nisam pomirila a kako stvari stoje.....ni nećemo.....
Ma zamo da kažem Ivani......kad se već toliko ljuti......nek mi objasni kad sam ja to nju ogovarala.....
Ako ti misliš na ono na satu.......I ti si mene.....a i ja sam tebe.....
Neznam na šta drugo misliš........E da i za to što sam dvolična.........isto neznam na šta misliš......
Krivo mi je što si o meni pisala onake gluposti na svom blogu......Što nije trebalo nikom.......Ja sam svoj post......izbrisala jel mislim da se neću tako daleko spuštat a i ne trebami tak šta......
Eto to mi je jedino krivo....mislim na taj post.......
Lorna se za mene isto pokazala.....mislim netrebami ništa objašnjavat......Mislim što se tiče nje i mene.....da je bolje da ovako ostane........Eto to je to......što ja mislim i o svađi i o postu.....a i komentarima na tvom blogu.......što ljudi misle o meni sad......i o svemu.......

Komentirajte......pozzdrav....pussa......do sljedećeg posta.......