Prirodom protiv raka

29.04.2010., četvrtak

PREDGOVOR

Radeći u Domu za starije i nemoćne u Slavonskom Brodu na mjestu terapeuta poseban mi je izazov proučavati tajne dugovječnih ljudi, ponajviše stogodišnjaka.

Na isti način, u Domu Big Mama, također za starije i nemoćne gdje sam radio u Podvinju sate i sate proveo u razgovoru sa svojim štićenicima na temu dugovječnosti i zdravog života.

U početku sam mislio da se tajna stogodišnjaka krije u nekim genskim predispozicijama ili nečem drugom, da bih na kraju svog vlastitog višemjesečnog istraživanja otkrio da se radi zapravo o pravilnoj prehrani. Pokušavao sam pronaći zajedničku vezu ličkih i hercegovačkih stogodišnjaka i pronašao sam ju u zdravoj ishrani.

Kao rođeni Slavonac i nemoćne uopće nema stogodišnjaka i također sam našao tome razlog: LOŠA I NEPRAVILNA PREHRANA puno masnoća (šunka, kulen, kobasice i druga pikantna hrana kao i pretjerane količine brašna, kolača i slično. )

Tragom ove sumnje na odjelu za ontologiju dobio sam potvrdu svojim sumnjama i jezivu informaciju kako je Slavonija na pravom mjestu u cijeloj Hrvatskoj po broju oboljenja od karcinoma a da Hrvatska u europi zauzima četvrto mjesto po broju umrlih od raka.
Kažu, prava EPIDEMIJA KARCINOMA I UMRLIH.
Moje predrasude ili moje opravdane sumnje u povezanost nepravilne ishrane i raka postaju sve jasnije ali ih ne mogu dokazati, bar za sad.
Imao sam velik motiv: i tata mi je umro u odjelu za rak od karcinoma želuca. nakon 25 godina vratio sam se u svoj rodni kraj misleći da ću sad bar malo više vremena uspjeti provesti s tatom i mamom, kad ono dijagnoza kao grom iz vedra neba:
"Karcinom u zadnjem terminalnom stadijumu IV D, rekoše nam doktori, pripremite Vašeg oca za dostojnu smrt."

"Koliko još ima života doktore?
Još samo mjesec dana."

Na tatinom grobu zakleo sam se da ću nešto pokušati učiniti. kažu da svaki čovjek kojeg vidimo na ulici vodi neku svoju životnu bitku, neki svoj privatni rat. I odlučio sam da ovo bude moja bitka protiv raka. Moja životna misija i moj rat, ali i osveta raku.

A kažu, osveta je jelo koje je najbolje jesti hladno. I tako već drugu godinu nakon tatine smrti, čitam, proučavam, promišljam, tražim informacije , analiziram, uspređujem i zaključujem..

Pokušavam shvatiti zašto svijet još uvijek nije izmislio lijek protiv raka. Zašto ne postoji neka žuta, zelena ili crvena pilula koja liječi rak. Zašto klasična medicina na to pitanje ne daje nikakav odgovor.

I onda dolazim tako do apsurdnih zaključaka koji su podjednako možda apsurdni kao i moj cijeli život. Dolazim do zaključka da pitanje raka nije pitanje medicine nego filozofije u kombinaciji sa nutricionistikom, narodnom medicinom, psihologijom i umjetnosti ratovanja. Dolazim do zaključka da se jedino multidiscipliniranim pristupom ovih znanosti. I to mi ujedno daje i odgovor na pitanje zašto klasična medicina ne može pronaći lijek protiv raka. zato što to uopće i nije pitanje klasične medicine. Ona tu ima samo sporednu ulogu najviše u fazi dijagnostike, dok u fazi terapije liječenje raka se nastavlja na drugim područjima, a najviše na prirodnom području, i zato sam odlučio osmisliti cijeli program prirodne terapije raka kojeg sam nazvao MIŠOLOVKA ZA RAK.

Jedan od glavnih čimbenika u tom programu prirodne terapije raka je SUNČEVA DIJETA: kombinacija posta sa ljekovitim čajevima, sokovima, juhama i pravilne prehrane po načelima MAKROBIOTIKE.

DVA DANA POSTA-DVA DANA PRAVILNE PREHRANE I TAKO 3 MJESECA.

Naravno, ovaj program ima i svoju vrlo važnu psihološku dimenziju u kojoj posebnu pažnju pridajem stanju ljudskog uma, duše i srca, jer po mom viđenju stvari, rak nije samo bolest tijela kako ga tretira ortodoksna medicina nego se mora sagledavati i kroz mentalnu, duhovnu i tjelesnu dimenziju.
Dakle, sve tri dimenzije zajedno.
ZAŠTO SUNČEVA DIJETA?

Ponovo se vraćam u Dom za starije i nemoćne i navodim primjer moje najomiljenije štićenice, bake Matije koja ima 101. godinu i krenula je u školu. Počela je učiti čitati i pisati.
Osmislio sam za baku Matiju poseban program opismenjavanja; posebne table i didaktičke igračke i tako smo počeli, korak po korak..

Matija je rođena u Grudama u Hercegovini, živjela je u hercegovačkim brdima i planinama čuvajući koze i hranila se isključivo žitaricama i mahunarkama uz puno bijelog luka kojeg je stavljala u nos i na taj način češnjakom je liječila sve svoje bolesti. Doktoru nikad nije išla, a sad u svojoj sto prvoj godini zdravija je od mene i čini mi se da ima više volje za životom od svih nas u Domu.
Na stoliću pokraj kreveta bake Matije nalazi se i uramljena slika Gospe iz Međugorja. Snaga molitve naše baka matije kao da ima neku svemirsku moć. Toliko je iskrena i magična da natkriljuje sve ono što sam u duhovnom smislu do sad u životu vidio.
Gledajući tako baka Matiju dok se moli, shvatio sam važnost duhovne dimenzije u zdravlju i očuvanju zdravlja.

Shvatio sam tada da u svoj program prirodne terapije raka posebnu pažnju moram posvetiti psihologiji i stanju duha, uma i srca.
Usporedio sam to s kočijašem koji kroz pustinju vozi kočiju prema cilju. kočijaš je USREDOTOČEN UM, koji upravlja cijelom kočijom, s dva bijela lipicanca , a to su OSVOJENI DUH I LJUBAV U ČOVJEKOVOM SRCU.

AKO JE DUH PORAŽEN-SVE JE PORAŽENO.
AKO JE DUH OSVOJEN-SVE JE OSVOJENO.

To je prvi bijeli Lipicanac, a drugi je ljubav u srcu za koju Mahatma Ghandy kaže:

"BEZGRANIČNA LJUBAV JE ORUŽJE ŠTO POSJEDUJE MOĆ S KOJIM SE NIŠTA NE MOŽE USPOREDITI. ONA JE NAJVIŠE DOBRO ŽIVOTA. ONA JE OBILJEŽJE HRABRIH, ZAPRAVO ONA JE NJIMA SVE. NJE NEMA MEĐU BOGATIMA I PLAŠLJIVCIMA. ONA NIJE TEK KRUT, BEŽIVOTAN NAUK, VEĆ ŽIVUĆA I ŽIVOTVORNA SILA.ONA JE POSEBAN PEČAT SRCA."

Ova tri oružja u borbi protiv raka su vrlo moćna. USREDOTOČENI UM, OSVOJENI DUH I BEZGRANIČNA LJUBAV. TE TRI MOĆNE SILE VUKU KOČIJU PREMA CILJU. A U KOČIJI SE NALAZI TIJELO ČOVJEKA KOJI BOLUJE OD RAKA. Zamislimo sada da nema ta dva bijela konja koja vuku kočiju i da nema kočijaša, što bi se desilo sa tijelom u kočiji? Ništa. Kočija bi stala i mirovala na sred pustinje a tijelo bi izumrlo samo od sebe.

To je ujedno i glavni nedostatak klasične medicine koja je svu svoju znanost posvetila izučavanju tijela dok je zanemarivala ove tri duhovne dimenzije koje su po mojoj doktrini od presudne važnosti za uspješno liječenje od raka.

Svoju prirodnu terapiju raka nazvao sam MIŠLOVKA ZA RAK i ta doktrina se sastoji od pet elemenata:
1. ISTOČNJAČKE MAKROBIOTIČKE FILOZOFIJE
2.PRAVILNE ISHRANE (SUNČEVE DIJETE)
3.PSIHOLOGIJE
4. NARODNE MEDICINE
5.UMJETNOSTI RATOVANJA

FILOZOFIJA-KRALJICA SVIH ZNANOSTI UZDIŽE SE IZNAD SVEGA I NATKRILJUJE SVE OSTALE ELEMENTE I PREDSTAVLJA POČETAK PRAVILNOM PRISTUPU LIJEČENJU RAKA.

Po toj istočnjačkoj filozofiji u koju duboko vjerujem rak je rezultat krajnje neravnoteže u tijelu, čiji je zbroj dugotrajno i pretjerano konzumiranje mesa, mliječnih proizvoda i jaja, pa onda velikih količina rafiniranih namirnica kao što su šećer i brašno i još masu proizvoda krcatih kemijskim proizvodima. Rak je prirodan rezultat pogrešne prehrane koji je stvorio neravnotežu u našem tijelu.

No, postoji mogućnost da se tok bolesti okrene u pravcu ozdravljenja i to ako pređete na ishranu koja se satoji od povrća, integralnih žitarica i mahunarki, uz ljekovite čajeve i sokove.

I tada se ponovo uspostavlja prirodna ravnoteža u Vašem tijelu i dolazi do ozdravljenja.

Dakle, radi se o fenomenu poremećaja ravnoteže u našem tijelu i fenomenu povratka u prirodnu ravnotežu.

Drugim riječima, ako jedemo namirnice kaoje su masne i pune vještačkih kemijskih sastojaka, a pripremljene na nestručan način, pitanje je samo kad ćemo oboljet, dugoročno i od najzločudnijih bolesti.

S druge strane, ako se hranimo zdravim prirodnim namirnicama, koje rastu i uspijevaju na Suncu, i koje pripremamo kuhanjem uz malo vode, tada ćemo biti zdravi i možemo se na isti način uspješno izlječiti od svih bolesti.

Naš život je kao gradnja kuće.

AKO KORISTIMO LOŠ GRAĐEVINSKI MATERIJAL-KUĆA ĆE SE USKORO SRUŠITI.
AKO PAK GRADIMO KUĆU OD ČVRSTOG I FLEKSIBILNOG MATERIJALA-KUĆA ĆE DUGO TRAJATI, KAO I NAŠ ŽIVOT.

Upravo tu filozofiju poremećaja ravnoteže i vraćanja u prirodnu ravnotežu Kinezi nazivaju JIN I JANG:

To su dvije suprotne sile u svemiru koje su prisutne u svim fenomenima, pri čemu se međusobno privlače i odbijaju u težnji da ostvare harmoniju.

JIN I JANG POSTOJE I U ISHRANI:

Dok to ne shvati naša zapadna ortodoksna medicina bojim se da će i ovo cijelo stoljeće tapkati u mjestu grozničavo pokušavajući da otkrije neko žutu, zelenkastu ili plavu tabletu protiv raka.

Zar nije mudrije konačno shvatiti i priznati da takva tableta ne postoji niti će ikad postojati. Zar nije mudrije malo smiriti i ohladiti usijane glave naše zapadne medicine i ako ništa da ih bar netko iz čiste znatiželje navede da malo proučavaju tajne istočnjačke makrobiotičke prehrane i medicine koja godinama i godinama uspješno liječi ljude oboljele od raka.

A filozofija JIN I JANGA je u svojoj suštini tako jednostavna.

ZAŠTO SAM SE ODLUČIO NA PRIRODNU TERAPIJU SUNČEVOM DIJETOM?

Vraćam se sad na početak U Dom za starije i nemoćne. Nakon, dakle višemjesečne analize prehrane dugovječnih osoba, shvatio sam dakle da se ona zasniva na biljkama, povrću, žitaricama i mahunarkama.

Što ne znači da su svi vegetarijanci. Jedu mlijeko i meso( uglavnom ga kuhaju), ali u manjim količinama.

Način ishrane dugovječnih osoba iz Doma za starije i nemoćne usporedio sam sa makrobiotičkom ishranom Michia Kushia koji s njom uspješno u Americi već dugo godina liječi rak i objavio je knjigu ISHRANOM PROTIV RAKA. (Zaključio sam da je to potpuno ista prehrana- žitarice, povrće i mahunarke ).
Zatim sam usporedio prirodu tih namirnica sa sokovima i čajevima RUDOLFA BROJSA s kojima je izliječio preko 2400 ljudi oboljeih od raka, što je opisao u svojoj knjizi TOTALNA TERAPIJA RAKA.

On koristi post s ljekovitim biljkama i povrćem (čajevi i sokovi).

Zatim sam sve to usporedio sa poznatim čejem ESSIAC koje korijenje vuće od američkih Ontario indijanaca sa kojim je medicinska sestra Rene CAISSE izlječila tisuće oboljeih od raka.
U ovom slučaju najvažnije su izrazito moćne i učinkovite ljekovite biljke koje imaju jaka antikancerogena djelovanja, čije supstance uništavaju maligne stanice raka. Zatim sam na kraju došao do zaključka:
SVI ONI U SVOJIM TERAPIJAMA KORISTE BILJKE, POVRĆE, ŽITARICE I MAHUNARKE KOJE RASTU I USPJEVAJU NA SUNCU. TO JE HRANA SUNCA.

Nije li Sunce zapravo i simbol kršćanske filozofije-Sunce-izvor života?

I tako sam došao na ideju da osmislim svoju vlastitu prirodnu dijetu i terapiju protiv raka koju sam nazvao DIJETA SUNCA i koja se sastoji isključivo od biljaka, žitarica, povrća i mahunarki koje uspjevaju i rastu na Suncu.

Istovremeno sam shvatio mane i nedostatke Brojsove Totalne terapije postom od 42 dana.
ne treba biti previše pametan da čovjek shvati da bi to moglo biti vrlo opasno.
Gladovati 42 dana prilično je riskantno i za zdrave osobe a kamoli za bolesne.

Mom ocu ta terapija nebi puno pomogla jer je ionako već oslabio 30 kila i jedva je otvarao usta. S druge strane jako vjerujem da se TUMOR može uspješno liječiti postom. I zato sam osmislio jedan uravnoteženi pristup (DVA DANA POSTA-DVA DANA SUNČEVE DIJETE PO NAČELIMA MAKROBIOTIKE).

Istovremeno, shvatio sam i mane i nedostatke makrobiotičkog pristupa liječenju, bar kad je u pitanju naše podneblje.
ovdje je nemoguće doći do azuki graha, miso proizvoda, tamarija, norija i drugih makrobiotičkih japanskih namirnica.
No, pažljivom analizom knjige Michia Kushia, shvatio sam da njegova genijalnost nije u naimrnicama koje on uključuje u ishranu, nego namirnicama koje on isključuje iz prehrane, a Rudolf Brojs je dokazao da se rak može na prirodan način uspješno liječiti i bez tih namirnica.
I tako sam napravio svoj vlastiti program dijetalne ishrane /dva plus dva dana) kojeg sam prilagodio našem podneblju, koji je po mom mišljenju uravnotežen i nije riskantan a koji će po analogiji uspješnosti prethodna dva terapijska pristupa, polučiti vjerujem uspjeh u liječenju raka. (Za onog tko se odluči na ovu terapiju).

Zapravo, želim svim oboljelim od raka poslati PORUKU NADE.
Želim svim oboljelim poslati informaciju.

ŽELIM DA SVI OBOLJELI OD RAKA IMAJU GRAĐANSKO I DEMOKRATSKO PRAVO NA ALTERNATIVU UKOLIKO NISU ZADOVOLJNI SA KLASIČNOM MEDICINOM.

istovremeno savjetujem da svi oni koji se na kraju odluče na bilo koji oblik alternativnog liječenja, obavezno se posavjetuju i budu pod nadzorom liječnika.
Ja nisam iscjelitelj.
Ja nisam liječnik ni čudotvorac.
Ja sam samo u ovom slučaju analitičar i pisac kao i tvorac jedne prirodne doktrine i terapije koja bi mogla pomoći tisućama i tisućama oboljelih od raka.

Mislim da svi oni imaju pravo znati da za njih ima uvijek nade i da postoji put i način kako se mogu izlječiti.
To nisam dokazao ja. To je dokazao Rudolf Brojs koji je čajevima i sokovima izlječio 2400 ljudi oboljelih od raka. To je dokazao Michio Kushi koji je također izlječio tisuće ljudi oboljelih od raka. No, kako njihove dvije doktrine imaju ozbiljnih mana i nedostataka, ja sam osmislio jedan prirodan terapeutski postupak koji je uravnotežen i zdrava sredina između ova dva pristupa. imaju li građani pravo na informaciju?
Smiju li to znati i sebi pomoći?
Ima li bolesnik koji je obolio od raka pravo na nadu i alternativu? Pravo na svoje zdravlje, sreću, normalan i zdrav život?

Vi odgovorite.

- 17:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2010  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Travanj 2010 (20)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi