Free TIBET

09.03.2006., četvrtak

Evo već se duže vrime nismo ni ''čuli ni vidili'', a eto nisan ni stiga, a u stvari i neman ništa za napisat, posebno. Ovih misec dana otkada nisan postavia ni jedan post dani su bili čas bum, čas tres, ako dragi blože razumiš na šta mislin. Danas Švedska, sutra Burma, hehe jebate odakle mi je Burma pala na pamet. Samo sad kad mi nešto pada na pamet ima mali ublažaj iliti amortizaciju pri padu, zbog moje kose, nesićan se da mi je ikad bila duža. Uglavnon se neću još šišat, uglavnom hehe a ni brijat, ma pustimo ta sranja ajmo ća mi na događaje.

Odakle počet i šta napisat?

Ako nisan umra ovih misec dana, nevirujen da ću ikad i umrit, hehe. Morat ću se podhitno poćet minjat na bolje, ili bolje rečeno na čistije i hmmm ko zna kakav život. Ovo pišen na dan posli maškara, mada se više ne smatran katolikom ni ijednim pripadnikom nijedne crkve i crkvice ipak san odlučia da za ovu korizmu neću popit ni kap alkohola, a bome još san čvršće odlučia da neću ni hy-fly, a ako izdržin korizmu moglo bi to i ostat i izvan granica korizme. Cigareta se nisan uspia odreć jebiga nemogu, ali ću smanjit na najviše pola kutije dnevno – POLA KUTIJE – ni španjulet više. Danas san triba bit u Švicarskoj na utakmici ali zajebon jednog momka ''prijatelja'' to nisan ostvaria, jebiga kad viruješ i kurvi i prasici. Ma nije ni bitno to nije ni prvi ni zadnji put da mi neko to radi, kad se jednon na to navikneš otupiš na takve friži i udarce, a ovih san ih dana stvarno puno primija ali san i ja zna bit prasac, bolje rečeno divlja svinja oink-oink!!! Ja nisan luzer baš naprotiv, meni je osmjeh life motiv… J. Možda jedina koliko toliko svitla točka ovih dana je bilo nekoliko lipih SMS poruka i deset dana konobarenja u klubu navijača Toride-Trogira, koji su mi prošli baš ono hy-fly mada je i tu bilo neugodnih trenutaka, počea san se osjećat ka onaj tip iz Mahinista (filma kojeg su naši preveli pod imenom ''Nestajanje'') eto baš tako samo ja ne viđan nestvarne ljude hehe bar još toga nisan svjestan. Neznan stvarno šta bi napisa, upravo se osjećan totalno u kurcu, a razloga tome ima ne tisuće, stotine tisuća, ali naravno istiću se najviše njih 2-3, koje nebi tia pisati na ovaj javni medij, hehe. Neda mi se više ništa pisat, neman volje niti malo.

Adio poštovani i uzoriti Blože



FREE TIBET

SAVE THE TRADITIONAL

HEIL H.TL.R

hehe

- 22:28 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>