Free TIBET

29.01.2006., nedjelja

Tjedan dana Mostarskoga šljama

? (neman ništa protiv mostaraca, nego eto tako rimuje se, hehe)
Hmmm odakle počet paaa ovako bia san u Mostaru, tamo dakle ''studiran'', i ništa se nije bog zna kako dogodilo, uvjek uvijek ista priča.... malo vamo malo tamo iša na predavanja napokon konstantno. Po ko zna koji put pogleda ''Slagalicu strave'' i ''Ledeno doba'', pozdrav Mariji x 3 i ostalim junacima i junakinjama te večeri koja je bila ok :o), hmmm hhee. Puklo me da se vratin u petak doma i tako je sve počelo. Na matejušci ja i Squichivaro i još jedana momčina ločemo i ločemo i onda odemo kod mene doma put kako smo došli bolje da ne opisujen radi... a ni to ne bi smia napisat pa bolje ništa ne pisat. Bilo je ludilo tu večer, ono totalno ni di je glava ni di je guzica. Ujutro se diga oko 3-4 popodne hehe, malo func cum i navečer Mrcini rođendan, neznan koji ma nije ni bitno, ala ludila i to je to opet radi pojedinosti nebi smia pisat u detalje. Nedilja dosada teška, otiša najranije do kluba, čistili neko smeće lopatama, raspala mi se kičma i onda otiša u Split na Hajduk-Sarajevo, stopa jedno uru i po niko nije tia stat onda san se odlučia za bugarski ''Promet'' doša tamo sranje teško malo pokisa malo ovo ono i tako to svega po malo samo tako prva liga hehe i nemogu više na poluvrime put pod noge i điha điha stopat nazad fala bogu odma uvatin prjevoz doma neka droljetina totalna me vozi do kuće, mislin fala joj na prjevozu a na ostalom nebi joj se ni pas zafalija. Dođen doma igran se malo sa Laron i iden u grad koji je totalikus pust popijen piće-dva, luftića-dva i evo me pred Vama predragi Blože, to je to.

lala la lala la let's go fucking mentalllllllll!!!!

Proleteri svih Općina udružite se!
- 21:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>