Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/xiola

Marketing

Ocajne domacice i one koje se tako osjecaju

Citam danas u novinama o jednoj od najnovijih hit-serija u Americi zvanoj Desperate Housewives. Kao zamjena za Sex and the City. Radi se o nekoliko udatih i razvedenih zena iz predgradja, te njihovim problemima i kako se nose sa njima. Naravno, glavna okosnica serije jest seks (navodno protagonistice se u scenama vecinom pojavljuju u donjem vesu). Ali ima i medjusobnog ogovaranja (bitchiness), nevjerojatnih scena maratonskog shoppingiranja. Osnovna misao kao treba biti (nama obicnim smrtnicima) da cak i lijepe, bogate zene koje imaju 'sve' (citaj: naoko skladan brak, super zgodnog muza, perfektnu djecu, 3 auta u garazi, 5 godisnjih odmora) istovremeno mogu imati nista. Vidim da je trash faktor jako visok, prema tome, moglo bi biti po mome ukusu. Iako SATC uopce nisam gledala jer me uopce nije zanimalo. Ali ovo, hmmm... Naravno da je sve i opet napravljeno totalno nerealno: super zgodne zene kojima niti jedna vlas ne strsi krivo, sa kucama kao iz najnovijeg broja magazina za unutrasnji interijer, sa bogatim muzevima/ljubavnicima. Jednom rjecju: apsolutni eskapizam na djelu. Trenutno je jedna od najpopularnijih serija u Americi, odmah nakon ER. Scenarist Marc Cherry kaze da je cijela poanta serije da satirizira cijelu ideju koja cini tzv. americki san. Serija dolazi na britansku televiziju nakon nove godine (prikazivat ce se na Channel4). Naravno, American Family Association, osokoljena Dabljaovom pobjedom, je vec pocela haraciti i pravit cistke po americkoj televiziji. Pa tako su im ove domacice vec trn u oku i nastoje ih izbojkotirati. Kellogg's, proizvodjac famoznih pahuljica za dorucak, je vec povukao svoje reklame koje su se emitirale u pauzama epizoda. Isto tako i Lowe (lanac uradi-sam).

Post je objavljen 21.11.2004. u 17:46 sati.