Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/psst

Marketing

HrvaSTka - KAKVE SU INVESTICIJE U HRVATSKOJ?

Ljubo Česić Rojs je nedavno na OTV-u rekao jednu zaprepaščujuću istinu: 'Cijelu Vladu RH mogu kupiti za 4 milijuna Eura, to je njihova cijena'.
Njihova stvarna cijena, i Sanadera, i Pusićke, i Žužula, partijskih aktivista iz SDP-a i niske drugih stranaka nije više od 2 milijuna Eura.
Naime,ta je gamad u silnom ozračju približavanju Hrvatske EUropi (kojoj smo oduvijek pripadali,samo nas je prvo okupirala, opljačkala Austroguraska,te nam uvezla Srbe - ptom stoljećima poslije su nas ubacili u tvorevinu Jugoslaviju), zaboravila napomenuti kako su sve investicije u Hrvatsku zapravo prodaja magle i zraka.
Banke, telekomi,osiguranja- što je to nego okupacija naroda njegovim novcem,nakon što su prethodno radi esuvislosti zakona legalizirali pljačku u privatizaciji, bankarstvu i obogaćenja mikro sloja Hrvata koji zajedno nisu imali 5.000 kuna prije nastanka RH.
'Investiraju' u monopole. Primjerice,u (HPT,HT,T-HT), i to lažnim ugovorima koje javnost (inače stvarn i vlasnik uključaka) nema na uvidu, a neki manekenčić-rodijak koji se dotrao iz Kanade s 12 patenata (čije postojanje nikad nije dokazano) s svojim stalnim osmijehom dijeli hrvatsku imovinu T-Comu.
Potom, banke koje samo plasiraju kapital po dvostruko boljnim uvjetima nego u svojim domicilnim zemljama, te ostvaruju ekstra profite u Hrvatskoj, dok u svojim zemljama bilježe gubitke. Naravno, ospskrbljuju nas tonama marketinškog materijala-smeća kojim toksiniraju Hrvate na stav kako tako mora biti.
Naravno, banke i osiguranja time samo potiču svoja gospodarstva (izvoz u Hrvatsku, a obvezne rezerve banaka se koriste za ulaganje u papire inozemnih poduzeća), stvarajući gromorozan platni deficit u Hrvatskoj.
Koliko je pravih investicija koje stvaraju nova radna mjesta,restukturiraju Hrvatsku i donose višak vrijednosti u našoj domovini?
Evo primjera jednog uvoznog proizvoda, koji po profilu odgovara investicijama u Hrvatskoj: medijska debilana BIG BROTHER za emitiranje koje treba plaćati dvostruko veći porez od porno materijala, zato jer je taj navodni 'realikty show' kemijska čistiona zdravog razuma i ukusa.
Poslije svake epizode iz te Kuće,svaki je mladi i ne daj Bože,stariji Hrvat,gluplji i gluplji, te podložniji daljnjoj EUropskoj manipulaciji duha i džepa.
Ta EUforija počinje od Sanadera u zahvalu za tipgeld novac kojim se (do)financirala predizborna kampanja HDZ-a,a koji je stigao iz inozemstva - naravno opet za američki marketing izgradnje i etabliranja likova Sanadera, drugarice Kosor i druga Žužula.

Post je objavljen 08.11.2004. u 11:37 sati.