Granice do kojih korporacije idu pokušavajući nas učiniti debilima su stvarno daleke.
Uzet ću za primjer najnoviji slogan HT-a "Za vaš bolji svijet". Stukli su 18 mil Eura na promjenu branda, ali nema veze, nadoknadit će oni to od pretplate u sljedećih dva mjeseca.
Kao prvo i prvo ovaj svijet nije naš, nismo ga mi stvorili, ili je netko u marketing-u HT-a žestoki hipi pa misli da stvatko živi u svom svijetu. Mi svi živimo u jednom zajedničkom svijetu, koji je postojao prije i nas i nastavit će postojati kada mi odemo iz njega, mi ga nismo stvorili, mi ne upravljamo njime, pa ne znam otkud taj pridjev.
Kao drugo, ovaj svijet ne može postati bolji. U njemu vladaju rođenje, bolest, starost i smrt, problemi koje nitko ne može riješiti.
Pretplata ostaje kakva je, konkurencije nema, ali u novom brandu i dalje je sve ružičasto. :) Za krepati od smijeha.
OK, koja je pozitivna alternativa. Pa definitivno malo se raspitati u Bhavavad-giti o razlozima zašto ovaj svijet uopće postoji, zašto smo mi u njemu, šta ima izvan njega, kako izaći iz njega itd.
Čak i vedsko doba je postojao business, i neki vidovi marketinga, ali barem da se na naglašavanje kvalitete usluga i niskih cijena, a ne na "vaš, bolji, ružičasti svijet" u kojem HT naplati 720 kn godišnje od svakog priključka za ništa. I onda uzme sve te novce, i od njih radi reklame tipa "Za vaš bolji svijet". Bolesno.
Post je objavljen 08.10.2004. u 16:04 sati.